No niin, tärkein tuli selville, eli puuta. Muista tehdä siihen systeemiin faradayn häkki vaikka foliosta, ettei se ole mikään hirveä hurinaimuri. Metallikotelot olis siitäkin syystä suositeltavia, että tosiaan estävät kaikenlaista ulkoisista lähteistä aiheutuvaa häröilyä. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
Ai koskeeko tää myös kanavapedaalia? Eihän se kulje edes kitaran ja vahvarin välillä. Onko siis siltikin tehtävä? Ei siis sillä etteikö jaksais vaan kiinnostaa tietää et vaikuttaneeko tuo pedaalissa joka vaan muuttaa vahvarin kanavaa tai iskee boostin päälle. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
Äh... mä oon siis ihan pihalla sun visioista. :D Ei sun tarvii sinne suojauksia tehdä, kun siellä ei mene signaalia lainkaan. Eli nou hätä, mutta jos jatkossa teet jotain efektilootia vaikka. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
Äh... mä oon siis ihan pihalla sun visioista. :D Ei sun tarvii sinne suojauksia tehdä, kun siellä ei mene signaalia lainkaan. Eli nou hätä, mutta jos jatkossa teet jotain efektilootia vaikka. Joo siis ihan peaveyn omaa switchia oon koteloimassa uudestaan :) Pitänee laittaa kuva näkyville kuhan kerkee tehä sen loppuun. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |