Skebaholikko 13.06.2008 23:43:30 | |
---|
Loistavaa. Käsittämättömän loistavaa. Ranska ja Italia runnottu puukengillä mutaan. Nyt kun vielä hieraistakseen ottaisivat kevyesti Romaniaa vastaan, voitto heille ja Hollanti-Romania jatkoon *kuolaa ja iloa*. Sitten semareissa Hollanti-Espanja, jossa voi si muuten Dutchilla olla ongelmia, kun sen tason hyökkäyslinja alkaisi runnoa vastaan. Toisin kuin patonkinysveröt, Espanja tuntui jaksavan aika pirusti sillä puolella. Varmasti tulis kova peli. Tähän mennessä hienosti edenneet kisat. M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
HaloOfFlies 13.06.2008 23:43:42 (muokattu 13.06.2008 23:49:00) | |
---|
ORANJEEEE!!!! Uskomaton peli taas kerran ja mitä maaleja! Varsinkin tuo Sneijderin veto oli aivan mahtava ja Robben kahden ranskalaispakin välistä aivan ylänurkkaan. Tätä lisää!! Vittu, kaksi peliä, maalisuhde 7-1. Ja tuon puolustuksen piti olla heikko. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
On kyllä ollut tähän asti aikamoinen jalkapalloilun voitto nää kisat. Puolustamaan lähteneet joukkueet on runnottu aika totaalisesti ja monessa etukäteen tylsäksi povatussa ottelussa (Romania - Italia esim.) on riittänyt vauhtia ja tilanteita. Tähän malliin vaan koko lopputurnaus niin hyvä tulee. |
slipkorn 14.06.2008 00:10:01 | |
---|
On kyllä ollut tähän asti aikamoinen jalkapalloilun voitto nää kisat. Puolustamaan lähteneet joukkueet on runnottu aika totaalisesti ja monessa etukäteen tylsäksi povatussa ottelussa (Romania - Italia esim.) on riittänyt vauhtia ja tilanteita. Tähän malliin vaan koko lopputurnaus niin hyvä tulee. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt turnauksen viihdyttävyydestä verrattuna esimerkiksi viime MM-kisoihin. |
inkognito 14.06.2008 03:36:34 | |
---|
Siis ei voi olla kuin mykistynyt tämän hetkiseen tilanteeseen. Oranssit mättäneet 7 maalia kahdessa pelissä Italian ja Ranskan verkkoon päästäen vain yhden! Ja mä oikeasti epäilin Hollannin jatkoonpääsyn mahdollisuuksia. Oikeasti, nyt tilanne näyttää siltä, että Ranskalla ja Italialla tekee tiukkaa, toisin kuin "asiantuntijat" ovat ennakoineet. Tällä hetkellä tuntuu aivan vitun hyvältä olla hollantilaisen jalkapalloilun ystävä! |
trashjones 14.06.2008 05:54:32 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
MV 14.06.2008 12:27:22 | |
---|
Kannattaisitteko Suomea jos pelaisi tuolla? |
losalvaros 14.06.2008 12:46:37 | |
---|
Kannattaisitteko Suomea jos pelaisi tuolla? Kyllä, Suomi ei olisi kisojen huonoin joukkue ja saumaa olisi tehdä vaikka minkälaisia yllätyksiä. Tiesittekös, että Suomi on moraalinen jalkapallon Euroopan mestari? Suomihan on voittanut molemmat vuoden 2004 finalistit, Kreikan ja Portugalin 2000-luvulla. Kreikka kai Olympiastadionilla 5-1 ja Portugali jossain Lissabonin korvilla 4-0. Korjatkaa, jos olen väärässä mutta tuloksista huolimatta olemme moraalisia Euroopan mestareita. :D "Humppaa tai kuole". |
dipshit 14.06.2008 13:25:54 | |
---|
Kannattaisitteko Suomea jos pelaisi tuolla? Kyllähän sitä kannattaisi kaikissa muissa paitsi Suomi-Saksa peleissä. Ja olen ihan tosissani. |
vanttera 14.06.2008 13:59:48 | |
---|
*h4liih* |
samsonov 14.06.2008 14:01:03 | |
---|
Tänään omakohtasesti yks alkusarjan mehukkaimmista peleistä Ruotsi - Espanja. Oon Espanjan kannattaja ollu since i remember ja Ruotsille toivon tietenki menestystä. Lisäksi saamaan aikaan kentällä Torres ja Zlatan. En tiiä kummalle toivosin enemmän maaleja. Espanja vie. |
j0nas 14.06.2008 15:01:06 | |
---|
Al Pacinolta hieno torjunta. Teki Mutulle tarjouksen, josta se ei voinut kieltäytyä? |
samsonov 14.06.2008 15:02:25 | |
---|
Teki Mutulle tarjouksen, josta se ei voinut kieltäytyä? Mutuhan on jo osa perhettä. |
MV 14.06.2008 15:20:49 | |
---|
Kyllähän sitä kannattaisi kaikissa muissa paitsi Suomi-Saksa peleissä. Ja olen ihan tosissani. :D En tajuu. |
dipshit 14.06.2008 16:06:28 (muokattu 14.06.2008 16:07:47) | |
---|
:D En tajuu. Koska olen.... PUOLIKSI SAKSALAINEN! Suuri mysteeri on siis selvinnyt. E: ja niin siis syy miksi kannattaisin sitten näiden kahden kohtaamisissa Saksaa on hieman sama kuin Saksa-Suomi lätkämatsi. Saksalla ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia niin mielummin sitten siitäkin ottelusta voitto Suomelle. |
MV 14.06.2008 16:32:01 | |
---|
Koska olen.... PUOLIKSI SAKSALAINEN! Suuri mysteeri on siis selvinnyt. E: ja niin siis syy miksi kannattaisin sitten näiden kahden kohtaamisissa Saksaa on hieman sama kuin Saksa-Suomi lätkämatsi. Saksalla ei kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia niin mielummin sitten siitäkin ottelusta voitto Suomelle. Ahaa, selkis.... |
Sergei Fallinen 14.06.2008 16:37:32 | |
---|
Veikkauksia, montako kertaa seuraavassa pelissä selostaja, asiantuntija tai joku muu sanoo "Zlatan on Zlatan" ? |
M-Juhana 14.06.2008 17:03:11 | |
---|
Kannattaisitteko Suomea jos pelaisi tuolla? Kyllä. Paitsi FIN - GER pelin ajaksi menisin kellariin piiloon. "Akaan Saabisti" -Veikko |
Parasite 14.06.2008 17:05:50 | |
---|
Kyllä. Paitsi FIN - GER pelin ajaksi menisin kellariin piiloon. Sama juttu. Kyllä sitä Suomea pitää kannustaa oli mikä oli. Eri asia sitten että uskaltaako katsoa kaikkia pelejä. "Blessed are the cheesemakers" |
j0nas 14.06.2008 17:08:22 | |
---|
Veikkauksia, montako kertaa seuraavassa pelissä selostaja, asiantuntija tai joku muu sanoo "Zlatan on Zlatan" ? Veikkaan, että ensin selostaja "Zlatan on Zlatan?" johon asiantuntija "Zlatan on Zlatan." Ja perään studioisäntä ja muut viralliset asiantuntijat ja kameramiehet kuorossa "Zlatan on Zlatan!!" Oma veikkaus on siis 7. |