thrashmetallisti 13.06.2008 18:18:24 (muokattu 13.06.2008 18:23:34) | |
---|
Eläs nyt. Et voi tosissasi enää pelätä, että sieltä tulee toinen St. Anger? Kuuntele noita clippejä, hyvä mies. Tämä levy jyrää aivan varmasti Black Albuminkin alleen. Ja onko nuo uusimmat MM -videot jo youtubessa? MM: stä on perseestä katsoa niitä, kun videota ei voi jättää puskuroimaan kuten youtubessa, joten se pätkii ainakin minulla koko ajan. Ja ei ole tällä koneella exploreria. Mä en ole kyl täysin vakuuttunut et sielt mitään 80-luvun tasoista tulee. Varmaan tulee ihan hyvä levy, mut aika paljon noita jämäriffejä on kuulunut noissakin klipeissä... Niin, ja ne keikoilla soitetut new song ja new song 2... Eivät ne vakuuttaneet, mut tuo MM vähän luonut toivoa. Kyllä toi viimesin ainakin oli kovan kuulonen. EDIT: Mut toisaalta en ymmärrä tota St. Angerin haukkumistakaan. Eihän se nyt huippu ole, mut kyl silläkin on hyvät hetkensä. Itse toi biisi st. anger on kyl musta aikas hyvä. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Bald Anus 13.06.2008 18:29:56 | |
---|
Mä en ole kyl täysin vakuuttunut et sielt mitään 80-luvun tasoista tulee. Varmaan tulee ihan hyvä levy, mut aika paljon noita jämäriffejä on kuulunut noissakin klipeissä... Niin, ja ne keikoilla soitetut new song ja new song 2... Eivät ne vakuuttaneet, mut tuo MM vähän luonut toivoa. Kyllä toi viimesin ainakin oli kovan kuulonen. EDIT: Mut toisaalta en ymmärrä tota St. Angerin haukkumistakaan. Eihän se nyt huippu ole, mut kyl silläkin on hyvät hetkensä. Itse toi biisi st. anger on kyl musta aikas hyvä. Joo, St. Angerilla on kyllä huippuhetkiä. Jos biisejä olisi hioittu ja sovitettu lyhyemmiksi, lauluja hiottu, otettu kitarasoolot ja virvelin snare laitettu päälle, siitä olisi saanut vielä asiallisemman levyn. Kesän 2006 ensimmäinen New Song oli kyllä kova, säkeistö ei vaan napannut. Näemmä ne on sen biisin riffiä studiossa pyöritelleet, hyvä niin, loistava riffi onkin. Paskalla on tekijänsä |
Pedroz 13.06.2008 19:06:20 | |
---|
Lienenköhän ainoa, jonka mielestä se kaikkialla kirottu virvelisoundi sopii oikein hyvin Angerin soundikokonaisuuteen. Kajahtaa mukavan terävästi. Enemmän häiritsee sellaiset kohdat, kun basarit muuten menevät "tupstupstups" ja siihen on liimattu päälle valtava "TÖMPS!", kuten nimibiisissä. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
bedlam 13.06.2008 19:30:05 (muokattu 13.06.2008 19:39:11) | |
---|
En minä siis uutta Stangeria pelkääkään tulevan, mutta kyllä nää uusien pätkien riffit on aika kaukana niistä vanhojen aikojen kunkkuriffeistä olleet. Toisaalta on hyvinkin todennäköistä, ettei niitä parhaita paloja tarjoiltaisikaan näissä ennakkopätkissä. Edit: ton uuden videon harmoniakitarat olivat kyllä epävireydestä huolimatta sitä mitä olen odottanutkin. Siitä peukku! Lähinnä siis vain epäilen hieman tuota previkkakuuntelussa olleiden hypetystä. Stankerikin kuulosti hemmetin hyvälle ekalla kuuntelulla, mutta biisimateriaalin taso paljastui vasta parin kuuntelun jälkeen. Enemmän häiritsee sellaiset kohdat, kun basarit muuten menevät "tupstupstups" ja siihen on liimattu päälle valtava "TÖMPS!", kuten nimibiisissä. Äläpä muuta sano. Kaksi bassorumpuraitaa päällekkäin ihan eri soundeilla, ei mitään järkeä ja vie tehot pois koko kohdasta. Muutoinkin nimibiisi on minusta tuon levyn heikointa antia. Alkuriffi jytää kyllä, mutta siihen se jääkin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
aivokuolio 13.06.2008 19:30:29 | |
---|
Lienenköhän ainoa, jonka mielestä se kaikkialla kirottu virvelisoundi sopii oikein hyvin Angerin soundikokonaisuuteen. Kajahtaa mukavan terävästi. Enemmän häiritsee sellaiset kohdat, kun basarit muuten menevät "tupstupstups" ja siihen on liimattu päälle valtava "TÖMPS!", kuten nimibiisissä. Nope. Myös meikäläinen tykkäilee ko. levystä kokonaisuutena todella paljon. Rosoinen ja hiomaton (vaikka tosin kyllähän nekin soundit on varmasti haettu hartaudella) sopii levyn ilmeeseen passelisti ja vaikeapa niitä kappaleita olisi "kunnon soundeilla" kuvitella. Miljoonamyynnistä huolimatta rohkenisin sanoa että levy on valtavan aliarvostettu ja sekin johtuu ainoastaan siitä että suurin osa Metallica-faneistä on niitä ahdasmielisiä juntturoita joiden lempparibändi ei saisi ikinä muuttua ja kaiken pitäisi kuulostaa samalta kuin vuonna 1986. Melkoisen kuuntelumäärän levy aikoinaan vaati mutta kun punainen lanka löytyi niin se oli menoa se. |
Lärvätsalo 13.06.2008 19:36:13 | |
---|
suurin osa Metallica-faneistä on niitä ahdasmielisiä juntturoita joiden lempparibändi ei saisi ikinä muuttua ja kaiken pitäisi kuulostaa samalta kuin vuonna 1986. Ja loput ovat niitä jotka sulattavat mitkä tahansa aivopierut mitä Metallica tuottaa. ;) |
aivokuolio 13.06.2008 19:39:45 | |
---|
Ja loput ovat niitä jotka sulattavat mitkä tahansa aivopierut mitä Metallica tuottaa. ;) Jebu. Mutta Reload on yksinkertaisesti vaan tylsä ja S&M toimimaton ja tyhjänpäivänen projekti. |
Bald Anus 13.06.2008 19:53:33 | |
---|
Jebu. Mutta Reload on yksinkertaisesti vaan tylsä ja S&M toimimaton ja tyhjänpäivänen projekti. S&M tosiaan on jäänyt hieman vähäisemmälle kuuntelulle. Itselleni iskee paremmin Kissin Symphony Alive IV (kannattaa tsekata). Paskalla on tekijänsä |
Hetfield 13.06.2008 19:55:12 | |
---|
Jebu. Mutta Reload on yksinkertaisesti vaan tylsä ja S&M toimimaton ja tyhjänpäivänen projekti. Reload on kyllä kokonaisuuten tylsä ja liian pitkä, mutta itse pidän muutamista piiseistä silläkin levyllä. Loppujen lopuksi taitaa silti St.Anger olla heikoin albumi minulle. I quit the band... Now I just play with myself. |
Meadow 13.06.2008 20:00:54 | |
---|
St. Angerin yksittäisissä biiseissä on materiaalia n. 3 minuutiksi, mutta biisejä venytellään ikään kuin väkisin 8-minuuttisiksi. |
elais 13.06.2008 20:42:59 | |
---|
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
Lärvätsalo 13.06.2008 21:14:04 | |
---|
Klo 5 aamulla. Eiköhän se tule katsottua. Hei mistä sitä voi kattoa suorana? |
Hetfield 13.06.2008 21:20:09 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
clover13 13.06.2008 21:23:18 (muokattu 13.06.2008 21:24:08) | |
---|
Näyttäis jo joku olevan lavalla. Vois mennä hetkeks nukkuu ja palata aamulla aikaisin. Toi Les Claypoolkin vois olla mielenkiintoinen. |
Hetfield 13.06.2008 21:25:56 (muokattu 13.06.2008 21:26:01) | |
---|
Näyttäis jo joku olevan lavalla. Vois mennä hetkeks nukkuu ja palata aamulla aikaisin. Toi Les Claypoolkin vois olla mielenkiintoinen. Kyllä. Se vaan taitaa olla niin, että joku 1-2h nukkuu ennen keikkaa ja herää hieman ennen Claypoolin keikan loppumista. I quit the band... Now I just play with myself. |
Bätmän 13.06.2008 22:23:24 | |
---|
|
Veska 13.06.2008 22:32:12 | |
---|
Taas lisää vinkkiä http://www.metallica.com/index.asp?item=600956 "DEAGNETIC" Tuli sellanen kutina että levyn nimi olis "Death Magnetic". Ei hullumpi.....Se oli sitä ennen DeetiC eli oon ihan varma että tosta muodostuu Magnetic. Mitä lie sitte meinaa, sen vain metallica tietää. |
Se oli sitä ennen DeetiC eli oon ihan varma että tosta muodostuu Magnetic. Mitä lie sitte meinaa, sen vain metallica tietää. Siinä ei vain ole kahta e:tä. |
Meadow 13.06.2008 23:07:51 | |
---|
Deadly Magnetic? |
Bugi 13.06.2008 23:08:14 | |
---|
Kuinkas kauan tässä on vielä siihen Metallican keikkaan vai missasinko sen? Tiluttajat suohon! |