Olisi kiva kuulla tavoitteitanne ja sitten voidaan yhdessä auttaa toisiamme, niitten saavuttamisessa? Ja tässä sitten huomataan, jos teillä ei olekkaan tiedossa kunnon tavoitteita, niin soittaminen voi olla päämäärätöntä hapuilua. Lausahdus, minkä opin Turun guruilta: Mitkään selitykset eivät kelpaa. Soitat juuri niin hyvin, kuin soitat juuri nyt. ÄLÄ SELITÄ, VAAN SOITA!!! |
kalkkuna 09.02.2004 13:21:05 | |
---|
Mun tavoite on vetää jazzia kunnolla. |
ipuka 09.02.2004 13:22:48 (muokattu 09.02.2004 13:24:32) | |
---|
Oppia soittamaan tarpeeksi hyvin, että voi sitten miettiä jotain kunnon tavoitteita. Niin ja monipuolisuus on mulla myös aika tärkeä tavoite. Aikaa on jos sitä ei käytä. |
Pluto 09.02.2004 13:23:40 | |
---|
Mulla ei ole tavoitteita. Nautin siitä ihan tässä ja nyt. Jos en nauttisi, lopettaisin. Mutta ymmärrän toki että muilla voi tavoitteita olla, eikä se minusta ole ollenkaan huono asia. Itse vaan haluan olla tyytyväinen kaikkeen siihen, mitä jo osaan. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Kukkis 09.02.2004 13:28:48 | |
---|
Oppia hallitsemaan monet eri kitaratyylit hyvin ja oppia soittamaan sujuvasti nuoteista. |
toxic 09.02.2004 13:44:05 | |
---|
Oppia lukemaan nuoteista. Helvetin hyvä teoria piä. Tilutuksen mahti. Samalla bluesin mahti. samalla ro... No varmaan tajusitte. Hyvien sävellysten mah... Prkl, joku! |
lxi 09.02.2004 13:56:07 | |
---|
Saavuttaa oma käsiala. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Robert 09.02.2004 14:08:49 | |
---|
Haluan oppia soittamaan niin hyvin, että kun ihmiset kuulevat soittoani he miettivät : "Onpas hyvä soittaja". Heh, tämän saavuttaakseni pyrin soittamaan kaikenlaista musiikkia ainakin pari tuntia päivässä. En nyt keksi mitään hyvää allekirjoitusta... Kaikilla muilla on hienoja ajatuksia ja jänniä linkkejä, mutta minulla ei ole mitään niistä... |
Ze Kink 09.02.2004 14:54:54 (muokattu 09.02.2004 14:56:27) | |
---|
Se, että pystyisin elämään sillä. Tai voisihan sitä käydä jossain soitinkaupassakin töissä.. Ja tietysti se, että oppisin hyväksi (Ihmiset ajattelisivat "Saamari mikä kitaravirtuoosi" kun alkaisin soittaa), ja saisin paljon kunnioitusta, ja että oppisin tiluttamaan kuin Mr Crab ja Uli Rottweiler! Eli siis tyylikkäästi. No olishan se kiva myös opettaa joillekkin yläasteikäisille tiluttajawannabeille jazzin ja muun hyvän musiikin saloja :) Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Heart Of Steel 09.02.2004 15:16:00 | |
---|
Tavoitteeni on olla seuraava "Ynkka". "Nobody tells a Man how to play." |
LaXu 09.02.2004 15:39:59 | |
---|
Mulla ei oo mitään muuta tavoitetta, kuin nauttia soittamisesta. Ei ole hinkua tulla mualiman suurimmaksi rokkistaraksi tai kitaravirtuoosiksi. Myöskään ammattia en ollut ajatellut soittamisesta tehdä, vaan harrastuksena saa pysyä. |
mie 09.02.2004 15:59:42 | |
---|
Mulla ei oo mitään muuta tavoitetta, kuin nauttia soittamisesta. Ei ole hinkua tulla mualiman suurimmaksi rokkistaraksi tai kitaravirtuoosiksi. Myöskään ammattia en ollut ajatellut soittamisesta tehdä, vaan harrastuksena saa pysyä. Veit jalat suustani. Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus!
Ebrium |
Evil-Chuck 09.02.2004 16:01:22 | |
---|
Tärkeintä on olla nopee! Nopein=Paras "Se, joka haukkuu muita on ite!" |
Sahanpurija 09.02.2004 16:30:10 | |
---|
Tavoitteena hallita perusasiat hyvin. Komppaaminen ym. ja olisi kiva osata joku pieni soolonpoikanenkin lirauttaa. Tärkeintä tietenkin on saada kitarasta ulos se riffi/melodia, mikä pyörii sillä hetkellä päässä. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Fortune 09.02.2004 16:31:02 | |
---|
Jos oppisi komppaamaan ja olemaan hiljaakin välillä. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Sahanpurija 09.02.2004 16:35:13 | |
---|
Jos oppisi komppaamaan ja olemaan hiljaakin välillä. Joo toi on tosi hyvä kyllä että osais olla soittamatta välillä. Monesti kuulostaa paljon paremmalta niin. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
Fortune 09.02.2004 16:35:43 | |
---|
Monesti kuulostaa paljon paremmalta niin. Väärin. _Aina_ kuulostaa paremmalta niin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Sahanpurija 09.02.2004 16:36:55 | |
---|
Väärin. _Aina_ kuulostaa paremmalta niin. Rohkenen olla eri mieltä. Parempi vissiinkin olla tällä kertaa hiljaa. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
Eemil 09.02.2004 16:48:30 | |
---|
Ensin halusin oppia käsittelemään kitaraa omalla tyylilläni niin hyvin että pystyn alkaa toteuttamaan päässäni pyöriviä juttuja. Se on suurin piirtein saavutettu. Ainakin pikkuhiljaa. Haluan kuulla miltä ideani kuulostavat muun bändin kanssa=kokonaisena. Tätäkin on jo harjoitettu jonkin aikaa. Haluan soittaa omalla tavallani hamaan loppuun asti=yritän välttää turhaa ulkopuolista opastusta. Hyvin olen tähän asti onnistunut. Melkein kaikki tavoitteeni ovat semmoisia, ettei niitä koskaan saa tavoitettua, kun ne liikkuvat eteenpäin mieleni kasvaessa. Olen iloinen kunhan koko ajan on jotain saavutettavaa. Olen siis iloinen. |
FoN 09.02.2004 16:53:20 | |
---|
Oma tavoitteeni on vielä joskus pystyä soittamaan mitä tahansa, minkä kuulee päässään. "there's no one in hell, all the devils are here." -WS |