Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keller
1 2 3 4 5 6 7
Aekuinen Naenen
01.06.2008 10:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tarkoituksena tilata Stdrumsilta Kellerin rungot. Onko teillä kokemuksia Kellereistä? Olen käsittänyt että mm. DW olisi käyttänyt kyseisiä runkoja ainakin joskus rummuissaan, joten ei kai ne täyttä kuraa voi olla? Pork Pien, Waccojen yms. omistajat saa myös laittaa kokemuksia. Kaikki tieto ja kokemus on tervetullutta. En ajattele laittavani rahaa pankkiin ostaessani Kellereitä.
 
Rumpukapulat
01.06.2008 14:48:34 (muokattu 01.06.2008 14:49:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikset tilaa Suomesta? www.jackshop.fi , http://www.jackshop.fi/keller.htm
 
Aekuinen Naenen
01.06.2008 14:53:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilaan hw:n sekä muut tilpehöörit samaisesta paikasta.
 
arse
01.06.2008 17:38:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beecher
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt Ozikko!
 
"The first thing, when you go into the studio, is that the engineer says, 'I hear all this ringing,' and I say, 'That's the sound of the drumkit, you prick! That's the way it's supposed to sound.'" -Cozy Powell
Tindrum
01.06.2008 19:58:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tarkoituksena tilata Stdrumsilta Kellerin rungot. Onko teillä kokemuksia Kellereistä? Olen käsittänyt että mm. DW olisi käyttänyt kyseisiä runkoja ainakin joskus rummuissaan, joten ei kai ne täyttä kuraa voi olla? Pork Pien, Waccojen yms. omistajat saa myös laittaa kokemuksia. Kaikki tieto ja kokemus on tervetullutta. En ajattele laittavani rahaa pankkiin ostaessani Kellereitä.
 
Varmaa tietoa ei ole, mutta joku joskus ameriikasta kertoi ("varmana tietona"), että Keller kyllä tekee DW:lle hylsyt, mutta eri matskuista ja eri spekseillä kuin nuo Keller-brändillä myytävät. Tiedä sitten...
Kaipa ne hyviä joka tapauksessa on.
 
m© Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii???
markkuliini
01.06.2008 20:05:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaa tietoa ei ole, mutta joku joskus ameriikasta kertoi ("varmana tietona"), että Keller kyllä tekee DW:lle hylsyt, mutta eri matskuista ja eri spekseillä kuin nuo Keller-brändillä myytävät.
 
Ei se mikään suuren suuri salaisuus ole, että Keller teki Dw:n rungot muinoin. Olisko kymmenen vuotta sitten kun alkoivat itse tekemään.
Luulisin että Keller tekee kaikki rumputehtaille tekemänsä rungot mittatilaus työnä tarkoilla spekseillä. Onhan Keller-merkilläkin myytäviä runkoja erilaisia.
 
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
majuku
06.06.2008 17:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin suoraan runko Kelleriltä tovi sitten, minimitilaus oli 25 runkoa, vähintään 5 runkoa samaa lajia. Toimitusaika kuukausi ja lähettivät kaikilla pikakuljetusfirmoilla asiakkaan toiveiden mukaan. Hinnat oli 10" tomirungolle n.3 taalaa, ja 20 basarille 20 taalaa. Vaahterarungoista siis kyse. Hintaa kasvatti lähinnä kuljetus, joka maksoi yhtä paljon kuin rungot. Alvi ja tullit mukaan lukien maksoin yhteensä n.900 taalaa omasta tilauksestani. Nyt kun taalan kurssi on euroon verrattuna tosi heikko, olisi tilaaminen varmaan hieman halvempaa.
 
Laadultaan rungot ovat todella laadukkaita, kokonaan oksattomista viiluista tehtyjä, eivät ainakaan pariin joita tuli sahattua olleet piilottaneet sakkasia viiluja väliin.
 
Olen lähinnä naureskellut oman kokemukseni jälkeen hintoja joita noista rungoista pyydetään...katteet on kohillaan!
 
"matalalla profiililla, se on voittajan tie"
hollmi-5
10.06.2008 22:52:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen lähinnä naureskellut oman kokemukseni jälkeen hintoja joita noista rungoista pyydetään...katteet on kohillaan!
 
No et sitten noiden Tamojesi rungoiksi Kellereitä laittanut???
 
Laita yhteystieto Kellerin tehtaalle tälle palstalle näkyviin. Täällä saattaisi kimppa runkotilaukselle tulla aika nopeasti kasaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Magetsu
10.06.2008 23:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä voisi myös olla kiinostusta muutamalle rungolle...
 
Niq
10.06.2008 23:42:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullekin tuli mieleen että vois helpolla löytyä viis jannua tilaamaan jotkut 10-12-14-20-14(snare) kokoiset hylsyt...?
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
natch
11.06.2008 00:01:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin voisi olla kiinnotusta tilaamaan hylsyjä. Ainakin 6" ja ehkä 18".
 
Hessu87
11.06.2008 00:09:20 (muokattu 11.06.2008 00:14:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon mukana.
 
8",10",12",14",16",22 VÄHINTÄÄN:D Jos hinnat on tota luokkaa, niin basarin runkojakin kandeis ottaa melkei muutamaa eri kokoa:) Vähän niinku varoiks, niinku nunnalla nännit.
 
_viisasten kerho_
Rockster
11.06.2008 08:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullekin tuli mieleen että vois helpolla löytyä viis jannua tilaamaan jotkut 10-12-14-20-14(snare) kokoiset hylsyt...?
 
Voin vastaavan setin ilmoittaa tilaavani heti. Ei tarvitsisi roudata keikkojen ja treeniksen väliä koko ajan ja pystyttää joka kerta settiä uudelleen. Ostan joko Tour Customin setin tai sitten tilaan rungot. Milloinkas tilataan?
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
abbruzzese
11.06.2008 15:14:22 (muokattu 11.06.2008 15:17:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos oikeasti jonkinlainen kimppatilaus saataisiin aikaan, ja sitä ennen tietenkin hinta selville, niin olisin myöskin luultavasti mukana.
 
"Drummers do it in rythm..."
majuku
11.06.2008 15:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.kelleratthecore.com/ -ja sieltä contact..
 
Mun tilauksesta pari vuotta aikaa, silloin tosiaan ehtona oli että samanlaisia runkoja piti tilata vähintään 5 kpl, ja vähintään 5 erilaista runkoa. Sähköpostilla neuvoteltiin sisäkkäin pakkaus, mutta vähintään siis 5 puulootaa lähtee matkaan jos 5pce settejä lähtee tilaamaan. Kuljetus on se kallein tekijä, eli tuttu (tai mun tapauksessa henkilökunta-alennus) jolla on asiakassuhde kuljetusfirmaan auttaa asiaan. Muistaakseni ups oli kellerin suosittelema firma mutta lähettävät kyllä muillakin. Huolinta eli tullien ja verojen maksu kannattaa käydä itse tullissa hoitamassa, muuten siitä vedetään välistä vielä satanen.
 
"Potki vaikka munille mut älä hauku mun tamoja!"
 
"matalalla profiililla, se on voittajan tie"
hollmi-5
11.06.2008 20:02:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Potki vaikka munille mut älä hauku mun tamoja!" Jos minua tarkoitit, niin ohi potkaisit. Ajattelin vain, että sillä tavalla olisi Tamat saaneet piristysruiskeen. Tuon sarjan tamoissa kun se hw on ihan yes, mutta rungot ei Kellerin luokkaa...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
majuku
12.06.2008 18:51:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äh ei ne mitää ruiskeita kaipaa, mä ennemmin!
 
"matalalla profiililla, se on voittajan tie"
canali
12.06.2008 18:57:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onkos noissa visteet valmiiks.
 
Hessu87
13.06.2008 09:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko veikata pessimistisesti, että ei..
 
_viisasten kerho_
Rockster
13.06.2008 09:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onkos noissa visteet valmiiks.
 
Lisähinnasta ne niihin saa, mutta tuohon halvimpaan hintaan ne eivät varmasti sisälly.
 
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «