Aihe: Tahaton leuan/naaman vääntely soittaessa?
1 2 3
ltg
27.05.2008 18:20:49
Ite olen havainnut soittaessani yksin ja myös bändin kanssa että "laulan" komppien ja fillien päälle kun soitan niitä. Olen tavallaan havahtunut sellaiseen omaan ölinään soittaessa. En tiedä onko se jotain omaa päänsisäistä melodiaa, jota koittaa hahmottaa oman soiton päälle/tueksi tai miksi sitä teen... Voisi olla hauskan kuuloista materiaalia jos laittaisin mikin naaman viereen reenien ajaksi... :D

Onko tälläisiä kokemuksia muilla rumpalitovereilla?

Tämä on mullakin, hirveää mölinää lähtee. Joskus sitten semmoisessa junttameiningissä vispaa pää. Vasemmalle katsominen on hiipunut, kun treeneissä syntyy koko ajan uutta biisiä, ja pitää kitaristin sormia seurata soittaessa.
Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
Kuorsuri
10.06.2008 17:44:36 (muokattu 10.06.2008 17:49:13)
Itselläni, mitä nyt olen nauhoja katellut, niin tuo vasen jalka vipattaa välillä aivan naurettavan näköisesti, kun en koske haitsuun. Yrittää varastaa show:n tai jotain. Taulu ei kyllä pahemmin vääntele, paitsi jos soittaisin jotain niin nopeata, että raajojen liike rikkoo äänivallin. Eli semmosta perus jokapäivän harjottelua, joo.
Ai niin, kun soitan rumpuja niin käteni liikkuvat. Onko asia vakavakin vaiva? :O

Joo, ja tuo mölinä on aika yleistä minulla :D Jossain äänityksessä kuuluu varmaan kaunis lauluni kovemmin kuin muu bändi. Miksaaja kiroaa taas jälleen, kun ne Kumut soi liikaa. Jos en soita mitään erityistä biisiä, niin sitten sitä vain kehkeillään oma melodia, ja eikun hoilaamaan!
Radio ja puusteri saundit luo!
kampela
18.06.2008 09:43:01

Mä allekirjoitan tämän. Ja tosiaan, oon nähny itestäni hoopon näköisiä kuvia :)

Haha.

Tää aihe on sydäntä lähellä. Millon suu minkänkinlaisessa vinossa ja auki ja keskittynyt Munchin Huuto-ilme naamalla. Hymisen myös aina biisiä mukana. (kts. seuraava ongelma)
Mulla on myös semmonen ongelma varsinkin akustisilla soittaessa että pidän korvatorvia auki (älkää kysykö miten, satun vaan osaamaan) siten että ääni menee osittain suun kautta korviin. Sama keikoilla jos on huonot tulpat korvissa. Mahdollistaa myös oman hyräilyn kuuntelemisen vaikka minkälaisessa metelissä. Tämä kuitenkin kipeyttää kyseiset lihakset aika totaalisesti ja välillä oikein sattuu. Hyvät tulpat tietty auttais mutta en ole vähään aikaan akustisilla soitellut niin ei ole tullut hommattua.
En ole vielä nähnyt edellisen keikan valokuvia mutta kuulemma siellä on suuta aukova hoopon näkönen rumpali kans...
Sukelluskalastus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)