Aihe: Weezerilta tulossa uutta
1 2
sientenystävä.
29.04.2008 09:46:09
Huh, vaikuttaa hyvältä! Vielä kun Rick Rubin tuottaa ja Rich Costey miksaa niin...
aivokuolio
12.06.2008 17:36:25
Yllätyin kun huomasin että levy onkin jo ilmeisesti pihalla, jokos jengi on ehtinyt tutustumaan?
Mileleo
12.06.2008 18:28:25
Aika kamala albumi. Jotenkin tuntuu olevan Weezerillä pakka aika sekasin. Kivoja juttuja/melodioita paikoin, mut se että kaikki laulaa liidejä ja että levyllä räpätään ei oo mun mielestä hyvä juttu tän orkesterin tapauksessa. Ehkä lisäkuuntelulla aukeaa jotain...ehkä ei.
Ed The Ead
12.06.2008 18:32:29
Aika kamala albumi. Jotenkin tuntuu olevan Weezerillä pakka aika sekasin. Kivoja juttuja/melodioita paikoin, mut se että kaikki laulaa liidejä ja että levyllä räpätään ei oo mun mielestä hyvä juttu tän orkesterin tapauksessa. Ehkä lisäkuuntelulla aukeaa jotain...ehkä ei.

Heh etpä paljon enempää voi olla erimieltä kuin minä. Hienosti bändi mielestäni taas uudistunut tälle levylle ja silti nämä ei voisi olla minkään muun bändin kuin Weezerin biisejä. Dreamin', Greatest man.. ja troublemaker toistaiseksi suosikkeja...
Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska
Waldemar O Toy
12.06.2008 21:04:55
Heh etpä paljon enempää voi olla erimieltä kuin minä. Hienosti bändi mielestäni taas uudistunut tälle levylle ja silti nämä ei voisi olla minkään muun bändin kuin Weezerin biisejä. Dreamin', Greatest man.. ja troublemaker toistaiseksi suosikkeja...

Komppaan, pidän todella paljon. Kesä alkoi varsinaisesti tästä levystä. Ei nyt missään tapauksessa Blue albumin veroinen, mutta hyvä pläjäys kuitenkin. Itse en ainakaan noista Maladroitista ja mikäs se siinä välissä nyt olikaan -albumista juurikaan ole innostunut.
Meet the ZEA. http://www.myspace.com/zea451
GoingNowhere
13.06.2008 19:43:47

Mahtava kesälevy! Ehkä yksi tai kaksi heikompaa biisiä lopussa, mutta muuten aika kova kokonaisuus hienoja biisejä.. Parhaat biisit tällä hetkellä Troublemaker, Heart songs, Pork & Beans ja Dreaming'. Everybody get dangerous kuulostaa jotenki hauskasti RHCP:ltä..
Ohan se poka rohki varma!
Jiihaa
13.06.2008 21:02:13
En pitänyt albumista. Deluxe versiossa mukana ollut 'Pig' ja sitten Pork & Beans olivat ainoat biisit joista aidosti pidän. Varsinkin nuo bändin muiden jäsenten laulamat ja ilmeisestikin kirjoittamat biisit ovat roskaa eikä mitenkään Riversin tasolla. Rick Rubin perinteisesti onnistuu muuttaamaan vaikka miten hyvän musiikin tahansa steriiliksi tusinahutuksi ja on käsittämätöntä, että vielä Make Believenkin hirveän tuotantojäljen jälkeen bändi käyttää Rick Rubinia hommassa. Ovat varmaan aika hyviä kavereita ja sopimukset syntyy saunailtojen tai vastaavien illanviettojen yhteydessä. Ainoa huonompi vaihtoehto tuottajaksi olisi ollut joku ruotsalainen tai suomalainen metallimies tik-tik napsubasareineen, mutta onneksi suuressa maailmassa ei vajota pohjolan pitkätukkaisten kädevääntöäijien tasolle edes pahimmissa painajaisissa.

Make Believeä haukutaan lammaskuorossa vieläkin, mutta tähän uuteen albumiin verrattuna MB'lla oli aidosti hyviä melodisia sävellyksiä vaikka kuinka. MB'n ylivoimaisesti epäonnistunein osa-alue oli tuotanto erityisesti ala-arvoisine masterointeineen. Muistan vieläkin sen pettymyksen kun kuulokkeilla kuuntelin levyn ensimmäisen kerran läpi ja jokainen biisi särisi niin, että vieläkin vituttaa se pettymys.

Rivers on Pinkertonin epäonnistumisen myötä aikanaan ilmeisestikin katkeroitunut niin paljon, että bändi on näytellyt sen jälkeen osaa vain jäsenten tulonlähteenä. Bändin jätkät haluaa kiertää, koska heille tulot tulee kentältä - ei rojalteista. Riversille on ilmeisestikin ihan sama mitä niille levyille laitetaan ja missä muodossa kunhan sopimukset täytetään ja lähipiiri eli bändikaverit pysyy tyytyväisinä.

Green album vielä menetteli kokonaisuutenakin, mutta sen jälkeen on jokainen levy ollut enemmän tai vähemmän pettymys. Maladroit oli pohjanoteeraus, Make Believessä biisimateriaali oli jo parempaa, Red Albumi näin alkukuuntelun jälkeen on minulle täysin merkityksetön Pigiä ja Pork & beansia lukuunottamatta.

Harmi, että tällainen bändi vaipuu näin unholaan. Itse en kyllä jää enää odottamaan bändiltä mitään uutta. Kyllä sen verran taas pettyi ja odotukset eivät edes olleet aiempien levyjen tapaan kovin korkealla.

Kyllä tätä nyt kuuntelee keskinkertaisena levynä, mutta Weezeriltä olisi odottanut jo viimein jotain paljon parempaa. Rivers on kuitenkin todella hyvä biisintekijä jolta näyttöjä löytyy vaikka kuinka.
Nigel Tufnel
15.06.2008 10:46:03
Jaa-a .. mitäs tästä sanoisi. Pork And Beans nosti odotukset korkealle, mutta aikamoiselta sekamelskalta tämä vielä tuntuu. The Greatest Man Ever Lived on kuin koko albumi pienoiskoossa.. Mutta se täytyy sanoa, että Deluxe-versiolta löytyvä King on kyllä todella makea biisi, ehdottomasti yksi bändin parhaimmista ikuna.
Whatever happened to all this season's losers of the year?
Sahtimies666
16.06.2008 16:54:31
Toi Pork and beans on kyllä soinut päässä monta päivää, tullu lauleskeltua ja soiteltua sitä vähän väliä kun saa kitaran käteen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)