Aihe: Kosketin pimeänä
1
konkki
07.02.2004 13:14:55 (muokattu 07.02.2004 13:16:00)
Roland xp-30:n yksi kosketin meni pimeäksi. Kannattaako tuota yrittää itse, vaiko viedä suosista huoltoon? Viimeksi kun vein Korg X3:n huoltoon(kosketin pimeänä) meni kaksi kuukautta! Vinkkejä korjaukseen?

Kiitos.
Tubeman
08.02.2004 20:38:33
Roland xp-30:n yksi kosketin meni pimeäksi. Kannattaako tuota yrittää itse, vaiko viedä suosista huoltoon? Viimeksi kun vein Korg X3:n huoltoon(kosketin pimeänä) meni kaksi kuukautta! Vinkkejä korjaukseen?

Kiitos.

Katsoppa aluksi sen sisään,sulake lienee pimahtanut.Jos siinä on jokin ulkoinen virtalähde,niin siinäkin voisi olla tutkailemista.
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Mase
09.02.2004 08:32:15
Katsoppa aluksi sen sisään,sulake lienee pimahtanut.Jos siinä on jokin ulkoinen virtalähde,niin siinäkin voisi olla tutkailemista.

Tuskinpa tuossa on sentään jokaiselle koskettimelle(näppäin) omaa sulaketta ;) Tekstissä ilmeisesti tarkoitetaan, että laite toimii muuten ok, mutta yksi kosketin ei toimi, eikös näin?
KoskPaavo
09.02.2004 09:32:17
Jos asut Lahden lähellä vie Virolaisen Matille Audiolaite Virolaiselle, ei ainakaan paria kuukautta tarvitse odottaa.Yleensä ne kosketinkorjaukset on sellaisia että koko vehje pitää purkaa altapäin.
Soittaja selviää aina.
WarBread
02.03.2004 03:01:54
Sen koskettimen alta on kumimatto pois paikaltaan tai kulunut puhki tai jotain likaa välissä. Koskettimisto auki, koskettimet pois ja maton tarkistus + puhdistus/uusiminen.
Gypsy
02.03.2004 03:08:32 (muokattu 02.03.2004 03:10:42)
Sen koskettimen alta on kumimatto pois paikaltaan tai kulunut puhki tai jotain likaa välissä. Koskettimisto auki, koskettimet pois ja maton tarkistus + puhdistus/uusiminen.

Joo, vois olla toi. Mulla oli kerran yhessä tommosessa (LISÄYS: Tai ei se sama vehe ollu mutta tommonen pimputin kumminkin.) just pari kosketinta pimeenä, ja avasin sen sitten. Oli ne kumisysteemit niin pölyssä ja paskassa ja kun sitten putsasin ne niin rupes toimiin. Ei ollu mitään tietoo tommosista vehkeistä ennestään, joten jos onnistu multa niin pitäs onnistua keneltä vaan.
Miinusnappi hukassa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)