Aihe: Tunnistusapua/infoa: vanhat zildjian avedis haitsu ja crash
1
Kukkis 77
12.06.2008 07:58:02

Samanlaiset pellit olivat meillä yläasteella koulun rumpusetissä.

Mun puhdas arvaus onkin, että nuo ovat jotain Zildjianin överihalpisosastoa. Ainakin soundi niissä oli muistaakseni aivan kamala.

Mutta kuten sanottu, tämä on puhdas arvaus.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Roberto
12.06.2008 10:46:08

Onko Zildjian-logopainatus läpeensä musta, vai ainoastaan ulkoreunat? Kokomustat on kasaria ja ne toiset seisarihommaa, loppupuolelta muistaakseni.

Hyviä peltejä noi on joktap, paljo myyt?
t.heiska
12.06.2008 11:18:19
Onko Zildjian-logopainatus läpeensä musta, vai ainoastaan ulkoreunat? Kokomustat on kasaria ja ne toiset seisarihommaa, loppupuolelta muistaakseni.

Ainoastaan crashissa on alapinnassa painettuna zildjiian logo ja siinä on mustaa ainoastaan reunoissa eli pelkät ääriviivat. Eli se olisi vissiin 70-luvulta. Haitsussa ei ole painettuna logoa (tai ainakaan enää näkyvissä), ainoastaan metalliin isketty zildjian tiedot, jotka oli tossa ylempänä. Olisiko nekin sitten kuitenkin 70-luvulta?

Hyviä peltejä noi on joktap, paljo myyt?

Hinta-arviotahan tässä yritän saada :) Vaikka noiden myynti ei kyllä omissa käsissä ole. Jos kuulostavat hyviltä niin nappaan itselleni :)
south_of_heaven
12.06.2008 11:23:17
Mulla on ihan samanlaiset paitsi ilman New Beat-painatusta. Joku puhui joskus, että ne kannattaisi punnita? emt
Guitars are like assholes; Everybody has one.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)