helkkuli 06.06.2008 22:10:23 | |
---|
Laitoin tämän jo skitta.nettiin, mutta laitan sen silti vielä tännekkin: Aloitin soittamisen n. puolivuotta sitten ja nyt on tullut ajankohtaiseksi hankkia ensimmäinen oma sähkökitara. Olen suunnitellut ostavani stratocasterin ja hintaa kitaralla saisi olla n. 200-300€. Asun Vaasassa ja voin kyllä ostaa käytetyn vaasan läheltä, mutta en kauempaa. Aikaisemmin käytössä on ollut veljeni Harley Benton, joka on suoraan sanottuna ihan p*ska ja joku Ibanez, josta olen tykännyt todella paljon, mutta joka ei kuitenkaan valitettavasti ole myynnissä. Voisitteko suositella joitain hyviä kitaroita. Jos ostan uuden niin silloin varmaan tilaan sen nettikaupasta. Olen harkinnut seuraavia kitaroita: DEAN GUITARS VENDETTA 2.0 F CAMO (279€) FENDER BUDDY GUY POLKA DOT (555€) ylittää hintarajan, mutta vaikuttaa täydelliseltä FENDER SQUIER OBEY STRAT COLLAGE HSS (188€) |
Joulupukkijormala 07.06.2008 12:46:14 | |
---|
Squierit toimii vissiin ihan hyvin mutta kestosuosikki on Yamaha Pacifica. Myös Ibanezit toimii hyvin halvemmassa hintaluokassa. Ushimir fanclub. |
Pelsi 07.06.2008 13:28:23 | |
---|
Ibanezit ja kalliimmat Squierit ovat kyllä hyviä. Myös meksikon Fenderin saa Thomannilta noin neljään sataan, jos ei tuo Buddy Guy-pilkutus ole välttämätön. |
-J.- 10.06.2008 19:40:46 | |
---|
C'est moi.... |
ravensoul 10.06.2008 22:54:05 | |
---|
Ibanez GRG-170 http://www.thomann.de/fi/ibanez_grg170dx_bkn_egitarre.htm Tolla oisin itse aloittanut jos näistä asioista oisin sillon alussa jakasanut ottaa selvää. Tuo on vähän turha välimalli, kun 60 eukon lisäsijoituksella saa RG321:n, jossa riittää keppiä pitemmäksi aikaa. Jos olis sillon alussa tajunnu, ni näin olisin tehny, enkä ostanu tuota GRG:tä (tosin olikohan sillon vielä tota halpaa 321-mallia..). Ei siinä, ihan mukiinmenevä värkkihän toikin on, mutta hintaero on laatusuhteeseen vrt. mielestäni liian pieni. |
Tuo on vähän turha välimalli, kun 60 eukon lisäsijoituksella saa RG321:n, jossa riittää keppiä pitemmäksi aikaa. Jos olis sillon alussa tajunnu, ni näin olisin tehny, enkä ostanu tuota GRG:tä (tosin olikohan sillon vielä tota halpaa 321-mallia..). Ei siinä, ihan mukiinmenevä värkkihän toikin on, mutta hintaero on laatusuhteeseen vrt. mielestäni liian pieni. Totta kyllä puhut. RG321 myös hyvä vaihtoehto... C'est moi.... |