Aihe: Radio Rock - 100 kaikkien aikojen..
1 2 3
j0nas
11.06.2008 13:16:48
..parasta rock-albumia lista: http://www.radiorock.fi/albumiaanestys/

Listaus on siis kesken, mutta kysyisinkin vain, että oletteko seuranneet tuota ja mitä mietteitä herättää?

Voitte myös heittää veikkauksia top5:sta, niin katsotaan vuoden lopuksi kuka osui ja upotti! :)
Milkop
11.06.2008 13:22:30

Ei taas näitä.... :(
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
jigsore
11.06.2008 13:23:22

71. Metallica - Reload

Hoho. Paskaa...
seikkailumielellä ja leikkimielellä
Skige
11.06.2008 13:28:35
Eihän näitä tietysti ole mitään järkeä arvostella, mielipiteistä kun on kyse. Mieli silti tekisi. Top viiteen veikkaan Metallican viittä ensimmäistä levyä.
papitsu
11.06.2008 13:35:14
Appetite For Destruction voisi olla aika lähellä kärkeä.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Juho L
11.06.2008 14:04:14
Radio Rock Top3:

1. Iron Maiden - Piece of Mind
2. Dio - Holy Diver
3. Manowar - Gods of War
Bonham
11.06.2008 14:07:13
Radio Rock Top3:

1. Iron Maiden - Piece of Mind
2. Dio - Holy Diver
3. Manowar - Gods of War

Nonni, siinähän ne sitten on... lista kiinni ja homma on hoidossa!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Meadow
11.06.2008 16:15:33
Radio Rockin soittolistojen perusteella kärjessä ovat Gunnarit, Kotiteollisuus ja Metallica. Käsittämätöntä kuinka raivostuttavan yksipuolisesti tuokin kanava pyörittämänsä biisit valitsee. Mielummin kuuntelen vaikka Groove FM:ää. Saatana.

On kyllä ihan sysipaska kanava. Joka kerta kun laittaa päälle niin siellä soi lähes poikkeuksetta Kotiteollisuus, jota allekirjoittanut ei voi sietää.
--Tomppa--
11.06.2008 16:17:28
Kuuntelen Radio Sataa. Turkulaisuuden etu...
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
jassi
11.06.2008 16:42:07
Groove vaikutti ensalkuun erinomaiselta, mutta on kyllä kovin hitaasti vaihtuvat listat sielläkin.
Ilo pintaan vaik` sydän märkänis!
DJKaaos
11.06.2008 16:46:32
Radio Rockin soittolistojen perusteella kärjessä ovat Gunnarit, Kotiteollisuus ja Metallica. Käsittämätöntä kuinka raivostuttavan yksipuolisesti tuokin kanava pyörittämänsä biisit valitsee. Mielummin kuuntelen vaikka Groove FM:ää. Saatana.

Duunissa joutuu kuuntelemaan vähintäänkin sivukorvalla, kun viereisillä työpöydillä tuota kanavaa kuunnellaan jatkuvasti. Pitäs joskus laskea, että montako Metallican biisiä sieltä tulee työpäivän aikana. Kotiteollisuus soi myös väh. kerran kahdessa tunnissa. Juontajat ja niiden jutut ovat kyllä aivan käsittämätöntä paskaa. Korporaation jutuille tulee joskus naurettua, mutta enimmäkseen kyseisen juontajakaksikon tekoylimieliset jutut ärsyttävät ja haukotuttavat. Keskipäivän Marcen juonnot koostuvat jostain pilipaligallupista ja radiorock.fi-sivuston jatkuvasta mainostamisesta, eli siis pelkkää liibalaabaa. Kaiken lisäksi rokahtavan miehinen kanava/mainosääni on v*tun rasittavaa kuunneltavaa. Muihin ohjelmiin en ota kantaa, kun en ole juurikaan kuunnellut.

Radio Helsinki on mun radio.
Minä olen minä.
Askorbiinihappo
11.06.2008 17:22:48

Enemmän vihasta rock-asennetta tulee, kun kuuntelee Iskelmää.
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
DaKiller
11.06.2008 17:29:54

Enemmän vihasta rock-asennetta tulee, kun kuuntelee Iskelmää.

Nimenomaan. Pakon sanelemana humppakanavaa joudun kuuntelemaan työmatkoilla n. 1,5 h/päivä, joka tekee viikossa AIVAN HELV-TISTI! Sopivasti angstia tuossa onnistuu keräämään raivostuttavan paskoja piisejä kuunnellessa ja heko heko honk honk juontoa kuunnellessa.
Juho L
11.06.2008 18:53:39 (muokattu 11.06.2008 18:53:53)
Radio Helsinki on mun radio.

Näin on. Silloin kun hyvinä vanhoina päivinä autossani oli radio, niin se oli jumiutuneena Radio Helsingin taajuudelle.
hapan
11.06.2008 18:57:00
Mun mielestä oli aika hälyyttävää, kun Alice In Chainsin Dirt on niinkin alhaalla... Helposti kuuluisi top 20:een.
Juho L
11.06.2008 19:11:03
Mun mielestä oli aika hälyyttävää, kun Alice In Chainsin Dirt on niinkin alhaalla... Helposti kuuluisi top 20:een.

Iron Maidenilla ja Metallicalla on niin paljon levyjä, että ne pudottaa muita aika paljon alaspäin.
Askorbiinihappo
11.06.2008 23:54:40

Iron Maidenilla ja Metallicalla on niin paljon levyjä, että ne pudottaa muita aika paljon alaspäin.

Hoho! Päivän paras. Plussa rapsahti.
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
Pendulum
12.06.2008 00:03:47
Listoja, listoja, listoja... Tulee jo korvista ulos kaikki tällanen :(
riimu
12.06.2008 00:42:33 (muokattu 12.06.2008 00:43:02)
Ja tietty noihin vaikuttaa juuri ne bändit mitkä on pinnalla ja mitä kanava soittaa kokoajan yms. Olihan sillon YLE:n top 100 kaikkien aikojen parhaat biisit äänestyksessä siel kympissä nämä e-typet sun muut musiikkihistorian suurimmat orkesterit.
Don't ask me about Grim Fandango.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)