kuunsirppi 11.06.2008 12:53:48 | |
---|
Jyken boxi oli täynnä, pomppas takas ja Pula-ahon kuvat ei kans menny perille. Jos joku noita haluaa, niin voisko Manjis vaikka laittaa, kun mä lähden tästä parin tunnin päästä sinne risteileen. Setälle tässä laitan vielä muutamia tuleen ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 11.06.2008 13:08:03 | |
---|
Jyken boxi oli täynnä, pomppas takas ja Pula-ahon kuvat ei kans menny perille. Jos joku noita haluaa, niin voisko Manjis vaikka laittaa, kun mä lähden tästä parin tunnin päästä sinne risteileen. Setälle tässä laitan vielä muutamia tuleen ;o) Ofkorse ;D Kunhan vaan ossat saan... -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
Ofkorse ;D Kunhan vaan ossat saan... Jykellä on tossa profiilissa mailiosote Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 11.06.2008 13:48:06 | |
---|
Jykellä on tossa profiilissa mailiosote Lie Saksaksi kuitenkin..... *virn* -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
Sertzo S 11.06.2008 14:08:02 (muokattu 11.06.2008 14:08:15) | |
---|
Kiitos laulajalle, periile tulivat kuvat! :) |
jykke65 11.06.2008 14:17:00 | |
---|
Lie Saksaksi kuitenkin..... *virn* Zum Teufel.... boxissa on kyllä tilaa mutta meillä on tänään meilit tökkäilly koko päivän se on se dna,dna...... Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
kuunsirppi 11.06.2008 15:04:00 | |
---|
Zum Teufel.... boxissa on kyllä tilaa mutta meillä on tänään meilit tökkäilly koko päivän se on se dna,dna...... toffeli toffeli :o) Manjis vois laitella jossain vaiheessa sullekin niitä kuvia. En laittanu ihan kaikkia, kun oli melko samanlaisia paljon. Kunhan saan myös Tiina62:n mailiosoitteen, niin voin laittaa sen "uuden omakuvan" ;o) siis sitten perjantaina, tai kun palaan kotiin tuolta paatilta Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
tiina62 11.06.2008 16:10:23 | |
---|
toffeli toffeli :o) Manjis vois laitella jossain vaiheessa sullekin niitä kuvia. En laittanu ihan kaikkia, kun oli melko samanlaisia paljon. Kunhan saan myös Tiina62:n mailiosoitteen, niin voin laittaa sen "uuden omakuvan" ;o) siis sitten perjantaina, tai kun palaan kotiin tuolta paatilta Postitin mailiosoitteen ja nyt se on tuolla profiilissakin. (Luulin, että se oli siellä jo, mutta eipäs näkynytkään.) Jos muillakin on kuveja (ei mitään kauheen paljastavia) saa laittaa postia, ;o) Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
manjaana 11.06.2008 16:47:49 | |
---|
toffeli toffeli :o) Manjis vois laitella jossain vaiheessa sullekin niitä kuvia. En laittanu ihan kaikkia, kun oli melko samanlaisia paljon. Kunhan saan myös Tiina62:n mailiosoitteen, niin voin laittaa sen "uuden omakuvan" ;o) siis sitten perjantaina, tai kun palaan kotiin tuolta paatilta Tiinalle ja Jykkelle lähetetty photot :) -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
jykke65 11.06.2008 19:27:43 | |
---|
Tiinalle ja Jykkelle lähetetty photot :) Kiitos! Naureskelen niille huomenna työkonheen ääressä täällä kotona ei meili-osasto wörki vieläkään. Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
jykke65 12.06.2008 14:44:25 | |
---|
Kiitos! Naureskelen niille huomenna työkonheen ääressä täällä kotona ei meili-osasto wörki vieläkään. Itse itselleni vastaten..... HOHOHOO :) Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
manjaana 13.06.2008 14:48:40 (muokattu 13.06.2008 15:11:43) | |
---|
Itse itselleni vastaten..... HOHOHOO :) Son hyvä taito tuo :D Laulajalle -> Tiinalle, Pulikselle, Anonyymille ja Jykkelle kuvat laitettu siltä osin, mitä mulla oli! Mulle vois lähetellä kanssa kuvia lisää, kuka ottikin niitä, ainakin Puukko?? edit: häröjä... -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
kuunsirppi 13.06.2008 14:57:24 | |
---|
Son hyvä taito tuo :D Laulajalle -> Tiinalle, Pulikselle Anonyymille ja Jykkelle kuvat laitettu siltä osin, mitä mulla oli! Mulle vois lähetellä kanssa kuvia lisää, kuka ottikin niitä, ainakin Puukko?? Kiitos, että lähetit. Mulle sais kans tulla lisäkuvia, jos on. Puukko niitä tais ottaa, mutta ottiko muut? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 13.06.2008 14:58:08 | |
---|
Kiitos, että lähetit. Mulle sais kans tulla lisäkuvia, jos on. Puukko niitä tais ottaa, mutta ottiko muut? En muista tuota *nolo* -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
manjaana 13.06.2008 19:05:09 | |
---|
Kiitos, että lähetit. Mulle sais kans tulla lisäkuvia, jos on. Puukko niitä tais ottaa, mutta ottiko muut? Asiaa kukkaruukusta kuurakettiin... Jokos se ukkos on kotiutun, kun siel reissus sitä surit, ettette ehi nähä kun perävalot nykyään, kun mitn oo kuulunu...?? -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
kuunsirppi 13.06.2008 19:09:29 | |
---|
Asiaa kukkaruukusta kuurakettiin... Jokos se ukkos on kotiutun, kun siel reissus sitä surit, ettette ehi nähä kun perävalot nykyään, kun mitn oo kuulunu...?? No ei oo vielä ehditty paljon miitin jälkeen nähdä. Maanantai-iltana nähtiin, tiistaina mä olin yhes kokoukses ja keskiviikkona lähin sen ystävättäreni ja niiden nuorten tyttöjen kans sinne risteilylle ja tänään tulin sieltä. Isännällä on tänään taas oman firmansa kesäjuhla ja kait siellä menee myöhään.... Huomenna ehitään näkee aamupäivällä ja sitten mä jo taas lähden keikalle iltapäivällä...Tää on vähän tätä nyt. Onneks viikon päästä alkaa loma ja päästään mökille. Eiköhän se sitten taas siitä. Onneks on aika harvoin tällasia viikkoja, ettei ehdi kun perävalot nähdä Jussiks päästään möksälle ja varmaan uuteen saunaankin :o) Isäntä siellä oli ahkeroinut viime viikonlopun, joten hyvällä mallilla on Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
rintapek 13.06.2008 21:21:58 | |
---|
Eiköhän se sitten taas siitä. Hoida ny isäntä kuntoon, niin kylä toi siitä. One kind of music only - the good kind |
korgie 14.06.2008 06:13:33 | |
---|
Jussiks päästään möksälle ja varmaan uuteen saunaankin :o) Isäntä siellä oli ahkeroinut viime viikonlopun, joten hyvällä mallilla on ...kunhan ei oo turhia ruuveja heitelly säkkiin... Yölinnun sanoituksia lainatakseni... :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
manjaana 14.06.2008 11:29:45 | |
---|
No ei oo vielä ehditty paljon miitin jälkeen nähdä. Maanantai-iltana nähtiin, tiistaina mä olin yhes kokoukses ja keskiviikkona lähin sen ystävättäreni ja niiden nuorten tyttöjen kans sinne risteilylle ja tänään tulin sieltä. Isännällä on tänään taas oman firmansa kesäjuhla ja kait siellä menee myöhään.... Huomenna ehitään näkee aamupäivällä ja sitten mä jo taas lähden keikalle iltapäivällä...Tää on vähän tätä nyt. Onneks viikon päästä alkaa loma ja päästään mökille. Eiköhän se sitten taas siitä. Onneks on aika harvoin tällasia viikkoja, ettei ehdi kun perävalot nähdä Jussiks päästään möksälle ja varmaan uuteen saunaankin :o) Isäntä siellä oli ahkeroinut viime viikonlopun, joten hyvällä mallilla on ..........................., no ette pääse ainaskan kylästyy.. :oO -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
jjsound 15.06.2008 18:20:02 | |
---|
Harmittaa, kun tänä vuonna jäi tuo riento väliin... No aina ei vaan millään onnistu. Luultavaa on, että seuraavissa miiteissä taas myrkytän osaltani myös. Tähän toki pyritään ;) "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |