Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
Umas
31.05.2008 10:53:56

Laney GH50L nuppi gasittais.... itseasiassa maanantaina varmaan laitan tilaukseen. =)
"En mä ole sika... olen rakastunut!" -rumpali
s8na
31.05.2008 13:19:59

Joku Jacksoni ois kiva kesän lopussa saada.
Ja tietenkin ProCon TurboRat.

Mulla saattaa olla kesän lopussa yks ylimääräsenä! Hyvä spedu kyllä mutta jää mulla välimallinvehkeeks pedaalikasassa. Pitää yhet kunnon treenit päästä viel vetää niin et on vahvarilla urku auki ja sit kattoo mitä tekee.

Nyt ei varsinaisesti gassita mikään kun just Gibsonin ostin... Paitsi ehkä kiinnostais sellanen 1 W blackheartti. Torttuuhan ne varmaan kyl oikeesti on. Toimis varmasti duunipaikan pändireeneis ku siel vedellää sähkörummuil pienes kopis.
Dirty Hero
31.05.2008 17:00:41
Jonkinlainen perus-sähkis olisi hauska. Siis ihan perinteinen Strato, Jazzmaster tai vaikka Mustangi.. Jotenkin vaan kiinnostaa se yksinkertainen ulkonäkö (perusmaali+pleksi) ja simppeli rakenne.

Vielä siistimpi olisi joku em. kitaroista vain yhdellä humpparilla.. Esimerkiksi se japanilainen punamusta squieri torilla on aika rok..

Perkele, kun saisi jostain sen 300€. Mun tuurilla käy niin, että juuri kun saan rahat niin skeba menee muille :)
papitsu
31.05.2008 17:27:53 (muokattu 31.05.2008 17:28:25)
Jonkinlainen perus-sähkis olisi hauska. Siis ihan perinteinen Strato, Jazzmaster tai vaikka Mustangi.. Jotenkin vaan kiinnostaa se yksinkertainen ulkonäkö (perusmaali+pleksi) ja simppeli rakenne.

Joo, hieman kolkuttelee takaraivossa ajatus naturalista Telecasterista mustalla pleksillä ja surf greenistä (tai miksei sonic bluekin kävisi) Jazzmasterista valkosella pleksillä. Mutta ei tällä rahatilanteella, ei todellakaan.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Räbbänä
31.05.2008 19:04:01
Kaupunkireissulla tuli testattua Schetcerin Hellraiser seiska ensimmäistä kertaa. Pelkkä ulkonäkö jo sai melkein kalsarit menemään vaihtoon, mutta voi pohjat sitä voiman tunnetta pelkässä akutisessa saundissa. Wou! Nyt melkein tekisi mieli laittaa jo oma tilaukseen ja toivoa, että saan oman Schecterini myytyä ennen kuin paketti saapuisi ovelle.
Kivijalka
31.05.2008 19:06:18
Kaupunkireissulla tuli testattua Schetcerin Hellraiser seiska ensimmäistä kertaa. Pelkkä ulkonäkö jo sai melkein kalsarit menemään vaihtoon, mutta voi pohjat sitä voiman tunnetta pelkässä akutisessa saundissa. Wou! Nyt melkein tekisi mieli laittaa jo oma tilaukseen ja toivoa, että saan oman Schecterini myytyä ennen kuin paketti saapuisi ovelle.

Itseäkin Gäsittää se Schecterin Hellraiser V, taikka sitten C-1 kiinteätallaisena. Mitään tarvetta ei tietenkään moiselle ole, kun tuo Exotic Star toimittaa jo samaa virkaa mutta eihän tälle taudille mitään mahda. :)
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Dominaattori
01.06.2008 18:49:32
Englin Richie Blackmore ja Jacksonin Pro- tai Stars-sarjan King-V Jos jollain on tarjota niin pikaviestiä tähän suuntaan.
"A few things you should know about Michael Angelo: 1) He can play faster than you. 2) He can do it with both hands at once."
Stalkah
01.06.2008 20:33:40

Kiinnostukseni kääntyi singlecoil-pakon takia american deluxe hss fmt stratocasterista american standard stratoon värillä sienna red ja vaahteraotelaudalla. Kaunis yksinkertaisesti: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0110402747 tuossa kuvassa tuo photoshoppailu noiden kielien kanssa on kyllä huvittavaa :D
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net
Krice
10.06.2008 18:11:16

Onkohan kova gas merkkinä jostain.. ongelmasta?
Mr_Odo
17.06.2008 11:29:45
"It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen
kipu69
17.06.2008 14:13:19
Hirvittävä GAS on ollu jo puoli vuotta Labogan Mr. Hectoriin ja jatkuu edelleen. Silti mulla on 5150ll josta en halua luopua ja sehän vielä soundaa kuin unelma. Ärsyttävää on mutta onneksi on auto johon joutuu tekemään isoa remonttia niin ei ole varaa tehdä mitään hankintoja....
" I feel like shit, But at least I feel something..." -In Flames
Ze Kink
17.06.2008 17:26:00
Custom 8-kielinen saisi jo lähteä pian tilaukseen, harmittavasti rakentajalla ei ole vielä aikaa aloittaa uutta projektia. Ainakin tulee sitten tehtyä speksit viimeisen päälle, haha.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
ballfish
17.06.2008 17:47:51
AAh, Koch Twintone II GASsittaa...

Itse en tykännyt kummastakaan versiosta. Suosittelen Multitonea, Twintonen säröt on ihme surinaa.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Mr_Odo
17.06.2008 20:33:00
Itse en tykännyt kummastakaan versiosta. Suosittelen Multitonea, Twintonen säröt on ihme surinaa.

Hmm, minusta tuossa twintonessa on ihan herkulliset säröt. Sitä paitsi budjetti ei millään riittäisi multitoneen. :/
ballfish
17.06.2008 21:12:46
Hmm, minusta tuossa twintonessa on ihan herkulliset säröt. Sitä paitsi budjetti ei millään riittäisi multitoneen. :/

Niinno. Velipoika on torilla vaihdellut vaa vahvareita. Koko ajan vähä parempaa ja nyt twintone on muuttunut Mesan Stiletto Trident nupiksi. Hyvä keino saada hyvä vahvari jos vaan jaksaa laitella viestiä myyjille ja ehdotella.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Lancelot
17.06.2008 21:35:57
Ilman internettiä GAS:sia ei olis olemassa. Ja maailma olis muutenkin parempipaikka elää

Tieto lisää tuskaa.

Damn right! Gasing now: Dean '79 MLF, Ibanez RG floikkakeppi ja Artcore "rocker-kitara". Marsun jcm800 slx.. Lista on loputon;(
Painajaismainen
17.06.2008 22:00:50
-Putkietunen
-Rocktron Velocity
-2x12 V30-kaappi
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Mr_Odo
17.06.2008 22:11:09 (muokattu 17.06.2008 22:12:34)
Niinno. Velipoika on torilla vaihdellut vaa vahvareita. Koko ajan vähä parempaa ja nyt twintone on muuttunut Mesan Stiletto Trident nupiksi. Hyvä keino saada hyvä vahvari jos vaan jaksaa laitella viestiä myyjille ja ehdotella.

Nojoo, mutta kun twintonekin olisi aika yläkanttiin. Ja sitä paitsi twintone olisi juuri passeli minulle ei liian iso eikä liian pieni...

... mutta toisaalta ainahan myös se isompi houkuttaa. :D
vmak
17.06.2008 22:35:56 (muokattu 17.06.2008 22:37:34)
Nyt GASittaa ankarasti muutama eri hevanderinuppi. Ja tällä kertaa olisi jopa oikeasti sitten tarvettakin! :)
döp
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)