kuunsirppi 10.06.2008 11:12:40 | |
---|
Ich auch =) ...ja vielä saksaksi ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Ukko 10.06.2008 15:37:44 (muokattu 10.06.2008 15:43:16) | |
---|
Uusien COVS jäsenien on mielestäni lunastettava paita ja esiinnyttävä se päällä julkisella keikalla. Arvoisan puheenjohtajan todistuksella olen esiintynyt Jyväshovissa "salaseuran" paita päällä ja koko illan. Seuraavan kerran paita menee päälle ensi perjantaina Akuliinassa Irwin illassa. Pahus kun unohtui tuolta miitistä. Halfin jäsenyydestä olen samaa mieltä, tuli lunastettua. Ukko kuulemma meinasi särkeä kitaran ja kaatua kamojen päälle joten mielestäni aika lähellä. Poika soitti tänään ja sanoi että kun hän lauloi siellä häissä ja ukko "komppasi" kitaralla niin ei siinä ollut päätä eikä häntää. Joten läheltä liippaa jäsenyys. Kunhan vaan sen jäsenyyden tällä näytöllä. Seuraava näyttökerta voi tulla liian kalliiksi PA:n päälle kaatumisineen sun muineen :( No ensi lauantaina soitetaan ihan selvinpäin ja fiksusti). Tuli vaan mieleen että kai se veljentyttö pyytää meidät samalla mentaliteetilla varustettuna tuleviin perhejuhliinsa :) Otetaas taas. |
Ukko 10.06.2008 15:40:22 | |
---|
Eipä se sun poikaskaan siellä ihan siististi ollut. Joo. Se meinas vielä meillä aamuyöstä alkaa soittelemaan kiippareita mutta hiljeni kun kävin mainitsemassa. Oli se aamulla vähän kalpeena hiljaa. Otetaas taas. |
baron 10.06.2008 16:19:13 (muokattu 10.06.2008 17:01:07) | |
---|
Kun tulin mökille, laajakaistayhteys poikki, mahdollisesti/ilmeisesti salama rikkonut modeemin, puita oli kaatunut johtojen päälle, mutta eivät katkenneet eli hiljaisuuteni tässä säikeessä on johtunut siitä. Eli: Suurkiitos kaikille mukana olleille, oli kiva soittaa oikeitten soittajien kanssa. Erikoiskiitos ÄM:lle ja Korgielle, jotka suostuivat leikkimään jazz-jameja mun kanssa. Bändin kokoonpano oli ihanteellinen: kahdet kiipparit, akkari, rummut ja basso! Soitto ja laulu kuulosti todella hienolta, ainakin silloin kun istuin salissa sitä kuuntelemassa:-) |
jykke65 10.06.2008 18:26:59 | |
---|
No löytyhän se Baronikin. Hetken jo luulin et se olis hukkunut sinne altaaseen =) Mikä on lämpötila tänään? Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
Pula-Aho 10.06.2008 19:15:46 | |
---|
Oli ne sen verran rankat karkelot, että eilen menin koisimaan 20:00 ja heräsin aamulla yhdeksän tienoilla. No, yöllä valvoin tunnin verran. Tänään on naurattanut erityisesti se viisimiehinen trio aamuyön viimeisinä tunteina. Oli komiaa soitantaa. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jykke65 10.06.2008 19:26:36 | |
---|
Tänään on naurattanut erityisesti se viisimiehinen trio aamuyön viimeisinä tunteina. Oli komiaa soitantaa. -G- Joo! Viisimiehinen trio, kolme soitti ja kaks hoiti juomapuolta, sitte vaihdettiin lennosta niin että kokoajan jokin soi ja joku joi :)
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
half 10.06.2008 20:24:03 (muokattu 10.06.2008 20:24:54) | |
---|
Oli ne sen verran rankat karkelot, että eilen menin koisimaan 20:00 ja heräsin aamulla yhdeksän tienoilla. No, yöllä valvoin tunnin verran. Tänään on naurattanut erityisesti se viisimiehinen trio aamuyön viimeisinä tunteina. Oli komiaa soitantaa. -G- Ööö tota, olihan se. Katso allekirjoitusta. COVS jäsen N:o 5 |
baron 10.06.2008 21:18:41 | |
---|
No löytyhän se Baronikin. Hetken jo luulin et se olis hukkunut sinne altaaseen =) Mikä on lämpötila tänään? 13. En oo ehtinyt edes ajatella uimista kun oon hössännyt mun laajakaistayhteyden kanssa mutta kävin stadissa humppatreeneissä ja toin vanhan modeemin salaman rikkoman tilalle ja nyt voi taas keskittyä Coronan juontiin, uima-altaan siivoamiseen ja netissä roikkumiseen. |
Timi 10.06.2008 21:26:21 | |
---|
Kyllä pikkuisen harmittaa ko en päässyt avajaisiin.Yritin houkutella vaimoni ystävätärtä,joka lainasi autoni,lähtemään ajamaan Lammille yllärivierailuun,mutta jostain syystä hän ei lämmennyt ajatukselle!Outoa.En ees kamalasti ollut kännissä! Kylmän viileesti! |
ÄM 11.06.2008 00:06:18 | |
---|
Oli ne sen verran rankat karkelot, että eilen menin koisimaan 20:00 ja heräsin aamulla yhdeksän tienoilla. No, yöllä valvoin tunnin verran. Tänään on naurattanut erityisesti se viisimiehinen trio aamuyön viimeisinä tunteina. Oli komiaa soitantaa. -G- Joo, sen mä oon kokenut, että esim Tukholmassa, kunnon hutikassa, puhun mielestäni oikein hyvin ruotsia. No sitä en vielä tiennyt, että meikä on myös oikein loistava basisti ja kosketinsoittaja. Meikä vaan laski sormilla, kvinttiympyräloruilla, että montako mustaa kosketinta tulee mukaan ja annoin mennä. On muuten taas sama homma, kuin joka miitissä ollut, että en juurikaan muista, mitä biisejä tuli räimittyä, vaikka muuten illan tapahtumat on ihan kirkkaana mielessä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
ÄM 11.06.2008 00:10:50 | |
---|
Eli: Suurkiitos kaikille mukana olleille, oli kiva soittaa oikeitten soittajien kanssa. Erikoiskiitos ÄM:lle ja Korgielle, jotka suostuivat leikkimään jazz-jameja mun kanssa.
No ainahan ne on miitit alkanu Baronin jazz-osuudella. Tultiin vähän siihen koputtelemaan komppia, ettei mene ihan liian free:ksi.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Sertzo S 11.06.2008 08:02:44 | |
---|
Kyllä multa jäi TAAS paljon näkemättä ja kokematta. Se on tuo vanhuus ja väsymys. |
kuunsirppi 11.06.2008 09:27:00 | |
---|
On muuten taas sama homma, kuin joka miitissä ollut, että en juurikaan muista, mitä biisejä tuli räimittyä, vaikka muuten illan tapahtumat on ihan kirkkaana mielessä. En mäkään muita niin muista omista lauluistani, paitsi ne kaks, jotka Mäkki säesti ihan privana. Toinen oli tietty se jokakerta pakollinen Odotusta Pariisissa ja toinen oli mullekin ekaa kertaa siellä laulamani ever Vuoksi sun, eli Laura Voutilaisen hieno biisi, jonka tuun kyllä vielä laulamaan monta kertaa. Oli se sen verran hieno, vallankin kun säestäjältä taittu ja uskalsi laulaa ja tiesi, että tuki on takana satavarmasti Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 11.06.2008 11:10:12 | |
---|
En mäkään muita niin muista omista lauluistani, paitsi ne kaks, jotka Mäkki säesti ihan privana. Toinen oli tietty se jokakerta pakollinen Odotusta Pariisissa ja toinen oli mullekin ekaa kertaa siellä laulamani ever Vuoksi sun, eli Laura Voutilaisen hieno biisi, jonka tuun kyllä vielä laulamaan monta kertaa. Oli se sen verran hieno, vallankin kun säestäjältä taittu ja uskalsi laulaa ja tiesi, että tuki on takana satavarmasti Hehhehhee, ai kaksi muistat, oli niitä vähän enempi :))) -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
kuunsirppi 11.06.2008 11:32:24 | |
---|
Hehhehhee, ai kaksi muistat, oli niitä vähän enempi :))) Mitä mitä???? Lauloinko mä muka enemmän, kun nuo kaks biisiä? Enhän mä koskaan uskalla, enkä halua, enkä kehtaa, enkä.... ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Mitä mitä???? Lauloinko mä muka enemmän, kun nuo kaks biisiä? Enhän mä koskaan uskalla, enkä halua, enkä kehtaa, enkä.... ;o) Työhä veditte ballaadeja urakalla, kun muut rillaili *virn* -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
kuunsirppi 11.06.2008 11:51:23 | |
---|
Työhä veditte ballaadeja urakalla, kun muut rillaili *virn* Ai niinhän me taidettiin tehdä :o) Oli niin mukava fiilistellä hyvän soittajan kans ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 11.06.2008 11:51:46 | |
---|
Laitoin muutamia kuvia kaikille mukanaolleille, joiden mailiosoitteen löysin Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 11.06.2008 11:54:30 | |
---|
Laitoin muutamia kuvia kaikille mukanaolleille, joiden mailiosoitteen löysin Mulle kans!!! |