Leikari 11.06.2008 08:39:13 | |
---|
Sattui illalla R-kioskin lehtihyllyä silmäillessä eteen ko. aviisi. Niihän tuo on tyylikäs kuin Image. Onko liian "hieno" iskelmäväelle? Vierastaako väki näin hienoa julkaisua? Olisko apu-/seuramainen look kotoisampi tuhruisena syväpainotuotteena ja halpana paperipläjäyksenä. ..jotenkin vierastan tätä hienostelua ja stailausta mikä lehdessä muutenkin paistaa. Levyarvostellijat näyttävät olevan jotain nuoria juippeja. Tarkempaa en sitä tutkinut ja pikaselauksella on helppo teilata. http://www.iskelmalehti.fi/ |
rahvas 11.06.2008 09:05:53 | |
---|
Puistattavia otsikoita... " Lapset kertovat: näin Frederikistä tulee Jorma Yliluonnollinen." "Muusikot ovat tekemisissä musiikin kanssa, ammattimuusikot musiikkiteollisuuden" - R.Fripp vapaasti lainattuna - |
Sertzo S 11.06.2008 09:11:28 (muokattu 11.06.2008 09:18:09) | |
---|
Jaa, kuinkahan pitkää ikää tuolle lehdelle ennustaisi... No, en sano mitään. Elevaaran Jouko julkaisi samansisältöistä 'Viihdesanomat'-lehteä aikanaan, jonka julkaiseminen lienee jo opetettu, vai onko? Mulla on noita muutama tallessa vuosilta 1997-1998. |
kuunsirppi 11.06.2008 09:29:02 | |
---|
Jaa, kuinkahan pitkää ikää tuolle lehdelle ennustaisi... No, en sano mitään. Elevaaran Jouko julkaisi samansisältöistä 'Viihdesanomat'-lehteä aikanaan, jonka julkaiseminen lienee jo opetettu, vai onko? Mulla on noita muutama tallessa vuosilta 1997-1998. Mulle tulee tuollainen lehti, kun TanssiViihde, suomalaisen seuratanssikulttuurin ja iskemämusiikin erikoislehti. Äiti tuon mulle tilas Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
* Kari Vepsä hevos kuiskaa. Oi mahtavuutta! Onko vielä kielioppivirhekin? Tyhmien parissa ajan viettäminen tyhmentää. |
Sertzo S 11.06.2008 09:34:10 (muokattu 11.06.2008 09:35:56) | |
---|
Mulle tulee tuollainen lehti, kun TanssiViihde, suomalaisen seuratanssikulttuurin ja iskemämusiikin erikoislehti. Äiti tuon mulle tilas Kukas tuota julkaisee? |
Leikari 11.06.2008 09:37:44 (muokattu 11.06.2008 09:43:32) | |
---|
Jaa, kuinkahan pitkää ikää tuolle lehdelle ennustaisi... Tuo lehtihän on selvästi "kuluttajamarkkinoille" suunnattu - sinne elintilan raivaaminen voi olla työn takana kun iskelmätähtihaastattelut ovat yleisaikakausi- ja naistenlehtien peruskauraa & melkoisen tarkkaan kaupallinen potentiaali on sitä kautta hyödynnetty. Iskelmän kuluttajat taitavat olla mutenkin sellainen ryhmä, että kaikkinainen life-style -hommakin on jo valmiiksi samojen lehtien hanskassa. ed.: hienostelun sijaan lehdelle apumainen ulkoasu & jutut sesongin mukaan: - Lavakesän romanttinen mekkomuoti - Iskelmäkesän grilliherkut - Kesän kuumimmat lavatähdet - Asuntoautoesittely: näillä kierrät suven kesätapahtumat - Pirteät ja kätevät mp3-soittimet: iskelmämusa mukaan biitsille ... kyllähän noita keksisi ;-P |
Sertzo S 11.06.2008 09:49:27 | |
---|
Tuo lehtihän on selvästi "kuluttajamarkkinoille" suunnattu - sinne elintilan raivaaminen voi olla työn takana kun iskelmätähtihaastattelut ovat yleisaikakausi- ja naistenlehtien peruskauraa & melkoisen tarkkaan kaupallinen potentiaali on sitä kautta hyödynnetty. Iskelmän kuluttajat taitavat olla mutenkin sellainen ryhmä, että kaikkinainen life-style -hommakin on jo valmiiksi samojen lehtien hanskassa. ed.: hienostelun sijaan lehdelle apumainen ulkoasu & jutut sesongin mukaan: - Lavakesän romanttinen mekkomuoti - Iskelmäkesän grilliherkut - Kesän kuumimmat lavatähdet - Asuntoautoesittely: näillä kierrät suven kesätapahtumat - Pirteät ja kätevät mp3-soittimet: iskelmämusa mukaan biitsille ... kyllähän noita keksisi ;-P Hitto, hommaa freelancer-toimittajan pesti tuohon lehteen. ;) |
kuunsirppi 11.06.2008 09:57:29 | |
---|
Kukas tuota julkaisee? Julkaisija ja Kustantaja JAAMEDIA, Tampere Päätöimittaja Jaana Vuorenpää, Toimitus Juha Lahti ja Heikki Merihaara Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 11.06.2008 10:00:26 | |
---|
Julkaisija ja Kustantaja JAAMEDIA, Tampere Päätöimittaja Jaana Vuorenpää, Toimitus Juha Lahti ja Heikki Merihaara Nyt se sitten on saanut kilpailijan ja kaksintaistelu toisen tai jopa kummankin kuolemasta on alkanut. |
Leikari 11.06.2008 10:06:04 | |
---|
|
Sertzo S 11.06.2008 10:12:16 | |
---|
Eikös Discopress-jakelufirma Pentti Teräväisen johdolla myös julkaise jotain iskelmälehteä? |
kuunsirppi 11.06.2008 10:15:04 | |
---|
Eikös Discopress-jakelufirma Pentti Teräväisen johdolla myös julkaise jotain iskelmälehteä? Julkaisee. Se tulee mulle aina pdf-tiedostona suoraan sieltä Teräväiseltä. On se Teräväinen tossa Tanssiviihde -sanomissakin mukana Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 11.06.2008 10:18:40 | |
---|
Julkaisee. Se tulee mulle aina pdf-tiedostona suoraan sieltä Teräväiseltä. On se Teräväinen tossa Tanssiviihde -sanomissakin mukana Oletko saanut palstatilaa noissa? |
kuunsirppi 11.06.2008 10:25:50 | |
---|
Oletko saanut palstatilaa noissa? En oo, mutta en oo kyllä yrittänytkään Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 12.06.2008 07:40:28 | |
---|
En oo, mutta en oo kyllä yrittänytkään Sähän olet yrittäjä! |
kuunsirppi 13.06.2008 14:41:42 | |
---|
Sähän olet yrittäjä! No kyllä mä monenmoista yritänkin ja oon siis yrittäjä, mutta tonne en oo vielä yrittäjänä yrittäny laittaa mitään juttua :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |