Qsysi 27.12.2004 13:12:13 | |
---|
www.kiekko.tk tietääkö kukaan kyseistä peliä vai pelaako peräti? jos pelaa niin mitä mieltä? omasta mielestä mitä parhainta ajanvietettä kunhan oppii hiukan pelaamaan ensin. valitettavasti nykyään aika täynnä näitä "Syötä NOOB LoL" -varhaisteinejä. herra, teillä on muuten väärä [pastilli] |
Skebameizi 10.06.2008 19:28:11 | |
---|
Löytyihän tästäkin topikki mutta harmi että keskustelua ei ole kirvonnut :( Kysymys kuuluu: Löytyykö mnetistä Kiekon pelaajia? www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Chieftain 10.06.2008 19:52:23 | |
---|
Koulussa joskus joillain tylsillä tunneilla pelataan luokan keskinäisiä 3 vs 3 matseja. Tossa talvella ekan kerran kokeilin, ehkä noin kymmenen kertaa oon pelannut, ja maaleja olen tehnyt noin kymmenen, joista puolet omia. Eli pelata en osaa, mutta muuten ihan mielenkiintoinen peli. Mun yks kaverin broidin luokkakaverin naapuri sai mahatippurin KU JOKU OLI RUNKANNU SEN PITSAAN HUAA
-Kukkis 77 |
Herba 10.06.2008 21:09:31 | |
---|
Koulussa joskus joillain tylsillä tunneilla pelataan luokan keskinäisiä 3 vs 3 matseja. Tossa talvella ekan kerran kokeilin, ehkä noin kymmenen kertaa oon pelannut, ja maaleja olen tehnyt noin kymmenen, joista puolet omia. Eli pelata en osaa, mutta muuten ihan mielenkiintoinen peli. Kaveri tota pelailee ahkerasti, itse jaksoin luoda tunnuksen ja katsoa jotain peliä hetken aikaa. Eli ei nappaa. Miks nää laulajat kuulostaa aina siltä ku niil olis jotain ongelmia -Wahi |
Hoho, no tottakai pelataan! Nykyään tosin vähemmän aktiivisesti kuin ennen, mutta silti aina silloin tällöin käyn tuolla pyörimässä. Oli meillä joskus muinoin mnetin oma tiimikin ja vanhoja ketjujakin aiheesta oli useampia, mutta nyt taitaa meno olla suht kuollutta :( Tältä samalta nikiltä minut tavoittaa sieltäkin. >BD |
Skebameizi 10.06.2008 22:46:22 | |
---|
Mnetin oma joukkue olisi rautaa :D www.neverend-hq.net
Milkop 10.06.2008 23:09:23 | |
---|
En ole ikinä ymmärtänyt noiden alkeellisten selainpelien viehätystä. Ei sillä että grafiikka ja äänet olisivatkaan pääosissa mutta siltikin. Näköjään tuo paska vielä tilttasi Firefoxin eli kiitos ei. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Chieftain 10.06.2008 23:53:55 | |
---|
Mnetin oma joukkue olisi rautaa :D Mä tuun välihyökkääjäks pyörittämään yyveetä. Täytyypä käydä luomassa tunnukset tuonne. Tai sitten ei, ei ihan niin paljoa oo mielenkiintoa tuohon. Mun yks kaverin broidin luokkakaverin naapuri sai mahatippurin KU JOKU OLI RUNKANNU SEN PITSAAN HUAA
-Kukkis 77 |
DethBanger 11.06.2008 12:44:07 (muokattu 11.06.2008 12:44:26) | |
---|
Haha, tää peli taitaa olla vanhemmissa porukoissa vähän vitsi. Kaveri on 1v1 maailmanmestari, eikä viittiny ees kertoa siitä kenellekkään tutulle, koska sitä hävetti niin paljon :D Itse pelaan kyllä aika usein, vähintään pari kertaa päivässä. http://www.mikseri.net/artists/?id=63373 |
TKT 11.06.2008 16:34:17 | |
---|
Kyllähän tuota tuli pelattua paljonkin ja ihan "liigatasolla". Nyttemmin oon lopettanut koko pelin. Never forgive, never forget. |
Lag 11.06.2008 20:26:25 | |
---|
Tuli pelattua suht aktiivisesti pari vuotta, mutta lopetin viime kesänä. Ihan mukaansatempaava peli jonka suurin miinus on itse pelaajakunta, joka koostuu vittumaista nettislangia vääntävistä lapsista ja lapsenmielisistä. Kokeile ite jos et usko. |
Skebameizi 18.06.2008 21:34:36 | |
---|
suurin miinus on itse pelaajakunta, joka koostuu vittumaista nettislangia vääntävistä lapsista ja lapsenmielisistä. Kokeile ite jos et usko. Täysin samaa mieltä... www.neverend-hq.net
Anri8000 18.06.2008 21:41:40 (muokattu 18.06.2008 21:43:48) | |
---|
Molen jumahtanu tohon futis-versioon. Se oli ainakin paljon paljon kiekkoa lepposampi vielä muutamia kuukausia sitten, mutta nyttemmin soccerinkin on vallanneet nuo todella rasittavat teiniurpåilijat. Mutta vielä on soccerissa välillä nukkumaanmenoaikojen tuollapuolen todella koukuttavia vääntöjä. Mutta todellakin toi yleisin ja äänekkäin käyttäjäkunta on kyllä aivan uskomattoman suuri rasite muuten niin mukavalle ajantapolle. E: niinsiis: http://soccer.kiekko.tk jos jotain kiinnostaa Heart is heaven, mind is hell. |