Aihe: Hellsongs
1 2
marke-
07.04.2008 16:57:59
Koittakaapa kuunnella noita biisejä ns. irti kontekstista, ja kuvitella, että ne ei ole tuttuja, vaan bändin omia biisejä. Täten kuunneltuna nuo on ihan tylsää paskaa. Noissa viehättää just ainoastaan se, että on hassua kuinka jotkut tutut osat on toteutettu erilailla. Sori ku oon tämmönen tosikko ja itku vinku.
Rakkaus
Oan
07.04.2008 19:38:13 (muokattu 07.04.2008 19:38:44)
Noissa viehättää just ainoastaan se, että on hassua kuinka jotkut tutut osat on toteutettu erilailla.

Entäs sitten? Ei kai tässä ole tainnut kukaan tuota kiistääkään. En mä ainakaan pysty arvioimaan noita biiseinä sinänsä, vaan mielenkiintoisina versiointeina jo ennestään tutuista kappaleista. Eikä siinä mitään sen kummempaa mielestäni tarvitse ollakaan, jos ne sellaisina toimivat.
:RtR:
-jonne-
08.04.2008 16:15:41
Entäs sitten? Ei kai tässä ole tainnut kukaan tuota kiistääkään. En mä ainakaan pysty arvioimaan noita biiseinä sinänsä, vaan mielenkiintoisina versiointeina jo ennestään tutuista kappaleista. Eikä siinä mitään sen kummempaa mielestäni tarvitse ollakaan, jos ne sellaisina toimivat.

komppaan täysillä. Ja piru vie kun on rauhoittavaa kuunneltavaa:)
naakka
08.04.2008 19:38:16
aika ihana ääni tolla laulajalla!

joku kaveri taisi kehua olleensa livenä tykkäämässä, viime vuoden puolella oli muistaakseni pumppu suomessakin...
Kovaa peliä!
LepakonNahka
08.04.2008 20:55:45
YleX:llä esitetyssä Black Sabbath -tribuuttiohjelmassa kuulin kyseisen kokoonpanon tulkinnan Paranoidista, ja upposi. Vokalistin ääni on ihana, ja biisit onnistuneita. 15.05 olisivat Tampereen YO-talolla...
Täähän meni ihan rölöttämiseks koko ketju...
Rad Child
08.04.2008 22:47:15

Kylhän nuo biisit uppoavat hyvin. Varsinkin tuo Seek and destroy, tommonen kaihoisan positiivinen (?) fiilis.
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
Hakki
14.04.2008 22:04:05
Tämä ei taida todellakaan olla tosikoille tarkoitettua musaa. :) Viime marraskuussa tuli käytyä katsastamassa Hellsongs Turun Klubilla ja olin kyllä kuin lapiolla päähän lyöty. Aivan mahtavaa settiä! Efektiä lisäsi se, että ko. orkka tuli mulle täysin puskista.

Sovitukset on todellakin niin radikaaleja että ei näitä voi tosikosti ottaa. Mulle tulee henkilökohtaisesti hymy huulille ja lämmin fiilis kun näitä kuuntelen. Ja kyllä näistä on sieltä täältä kuultavissa nuo alkuperäiset biisit ihan tunnistettavasti.

Parhautta. Tätä lisää. Pitänee mennä 17.5. tsekkaamaan taas livenä.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
riimu
16.04.2008 10:40:28
Joo kyl diggailen. Tuli tuos vuosi sitten orkesteriin tutustuttua. Saisivat enemmän matskua vaan vääntää.
Don't ask me about Grim Fandango.
bedlam
16.04.2008 20:32:09 (muokattu 16.04.2008 20:32:57)

Ihan ookoolta kuulosti, mutta olen tällä hevi-coverointiosastolla enemmän Richard Cheesen ystävä.

http://www.youtube.com/watch?v=YQ-CWqgPBt8
http://www.youtube.com/watch?v=Mr7EBuz-2xI
http://www.youtube.com/watch?v=3wx3guNlOyo
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Jormaz
17.04.2008 00:03:37
Hyviä versioita. Tulee vihdoinkin kuunneltua sanoituksiakin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
lxi
17.04.2008 00:25:29
Hyviä vetoja, varsinkin nuo Maidenit. Solistilla on hunajainen ääni.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
jalka
18.04.2008 17:11:27
On kyllä hienoja vetoja. Joskus ruotsin televisiosta nämä bongasin ensimmäisen kerran. Näiden cover-versiot tekevät alkuperäisistä biiseistä parempia. Jotenkin saa uudenlaisen lähestymistavan biiseihin. Ja ovat tulossa heittämään näköjään keikkaakin suomeen. Ja juuri minun onnekseni kun ovat tulossa turkuun,on minulla muuta menoa,josta en voi olla poissa. No, ehkäpä täytyy tuonne pääkaupunkiin sitten suunnata..
"Jos se et oo sie, ni sitten se on joku muu." Máuf?
foetor ex ore
18.04.2008 22:51:33
Sen tuhannen nuotiokitara-paranoidin jälkeen tämä ei voi millään kuulosta hyvältä?

Ei voikaan. :)
Hetfield
09.06.2008 12:55:43

I quit the band... Now I just play with myself.
Ze Kink
09.06.2008 16:11:36 (muokattu 09.06.2008 16:14:41)
Kivaa, olenkin miettinyt mikseivät useammat ota covereihin samanlaista lähestymistapaa kuin vaikkapa A Perfect Circle Emotive -levyllä.

Esim: http://youtube.com/watch?v=INSoNZSjL9k
Tai vaikka: http://youtube.com/watch?v=APT-05oNfsM

E: Ja siis musasta diggasin kyllä.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Kukkis 77
09.06.2008 17:42:20

No jumalauta.

Tuomitsin koko homman ihan paskaksi heti alkuunsa, biisiäkään kuulematta. Mutta kuunneltava oli, ja vittu, tämähän toimii. Kerrankin jotain uutta. Levy on hankittava juu.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Hohhoijaa
09.06.2008 20:43:48
Asiallista kamaa, toimii henkilökohtaisesti huomattavasti mukavammin kuin alkuperäisteokset :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)