pirkko liimanaama 09.06.2008 23:38:47 | |
---|
Jos on palauttanut tuotteen ja haluaa rahat takaisin,niin kauanko tuossa kestää että rahat ovat takaisin omalla tilillä? Thomannin sivuilla omalla asiakastililläni on ollut ilmoitus takaisinmaksusta jo jonkin aikaa. |
trih 09.06.2008 23:43:10 | |
---|
Ööö mitä ne sano sulle tomannilla? Just. |
johanssen 10.06.2008 00:59:20 (muokattu 10.06.2008 01:00:28) | |
---|
Mulle kävi kerran niin, että ne siirsi rahat mun Thomannin asiakastilille, eikä siis mun pankkitililleni. Siellä ne sitten odotteli kiltisti seuraavia hankintoja. Mutta kysy ihmeessä asiaa suoraan suomeksi sp-osoitteesta informaatio@thomann.de Ne kyllä vastaa nopsasti posteihin. Oon huomannu noin yleensä, että rahojen palautus ei ole niin suosittua kuin niiden vastaanotto. Rahat on kyllä palautunu, mutta niiden perään saa useimmiten huudella... Saithan myös Saksan suuntaan postimaksut takaisin? asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat |
pirkko liimanaama 10.06.2008 10:27:58 | |
---|
Mulle kävi kerran niin, että ne siirsi rahat mun Thomannin asiakastilille, eikä siis mun pankkitililleni. Siellä ne sitten odotteli kiltisti seuraavia hankintoja. Mutta kysy ihmeessä asiaa suoraan suomeksi sp-osoitteesta informaatio@thomann.de Ne kyllä vastaa nopsasti posteihin. Oon huomannu noin yleensä, että rahojen palautus ei ole niin suosittua kuin niiden vastaanotto. Rahat on kyllä palautunu, mutta niiden perään saa useimmiten huudella... Saithan myös Saksan suuntaan postimaksut takaisin?
Koko summa postikuluineen palautetaan.Ilmoituksessa oli tilisiirron päivämäärä 3.6 mutta oikeasti se on mennyt maksuun 6.6. 2-5 päivää tuo kestää. Nopeasti vastaavat kyllä posteihin. |
Oon huomannu noin yleensä, että rahojen palautus ei ole niin suosittua kuin niiden vastaanotto. Rahat on kyllä palautunu, mutta niiden perään saa useimmiten huudella... Ei ne takuuasiatkaan aina oikein heillä wörki. Otetaas taas. |
Detox 11.06.2008 01:37:00 | |
---|
Jos on palauttanut tuotteen ja haluaa rahat takaisin,niin kauanko tuossa kestää että rahat ovat takaisin omalla tilillä? Thomannin sivuilla omalla asiakastililläni on ollut ilmoitus takaisinmaksusta jo jonkin aikaa. Itse jouduin odottelemaan takaisinmaksua viikkokausia, mutta siitä onkin jo kymmenkunta vuotta aikaa... eiköhän palvelu ole jo parantunut. Ainakin toivottavasti. Myöskään palautuspostikulut eivät "kuuluneet" palveluun silloin... |