Aihe: Uutta kitaraa 1 | |
---|---|
![]() 09.06.2008 20:28:36 | |
No joo ajattelen itsekkin päivitellä soittovehkeitä (jos vaan kesätyöt järjestyy) ;) Kitaran täytyy tottakai olla 24 nauhainen tilukeppi ja sen verran vielä nirsoilen että ote laudan pitää olla eebenpuuta. Hinta luokka siinä 1000 paikkeilla ja absolut max hinta se 1300. Floikka ei välttämättä oo pakollinen mutta jos on floikka niin ei ainaakaa mikään lisenssi köppä (liikaa kauhukertomuksia ja omaa kokemusta niistä) Oon jo katellu tammösiä palikoita http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/25_33/products_id/562 ja http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=31188 on harmi etten ite oo päässy kokeilee kyseisiä keppejä niin ois hyvä jos ne joilla ois kokemuksia niistä niin kertois mullekkin. kuulema toi rr24 on aika hyvä mutta Mustaine signeraturesta en oo kuullu mitään. Ja tottakai omia ehdotuksia mukaan vaan. | |
![]() 09.06.2008 20:55:51 | |
Itsekkin olen miettimassa tata samaa asiaa, eli n.1000e kitaraa olen ostamassa. Mulla on ollut jo pitkaan kiikarissa RR5, RR24 tai joku hyva kaytetty ESP. RR5 on karjessa: kaksi mikkia, RR24 vain yksi ja RR5 kiintea talla. ESP voisi olla myos, mutta en ole lotanyt vaasan seudulta. Noista saattaisin valita RRkaksnelosen. Siina on ainakin hinta-laatusuhde aikalailla kohdallaan ja on komean nakoinen. Muista kuitenkin, etta jopa originaali floikassa on huomattavasti enmemman saatamista, kuin kiinteassa tallassa ja jopa drop D vireeseen vaihtamiseen tarvisee kuusikolo avainta (keikkatilanteessa riesa). Myos yksimikkisyys haittaa ainakin itseani kovasti. Ja 24 nauhaisuus poistaa listalta monta naitakin parempaa kitaraa. RR5 voisi olla testauksen arvoinen. Sen saa hienoksi kun ottaa pickguardin pois :) OT: Tietaako kukaan missa nama mustainen Dean kitarat on valmistettu +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Olen talla hetkella bulgariassa hotellin aulan tietokoneella, eika taalla ole A ja O kirjaimia, en myoskaan loytanyt kysymysmerkkia :D. Ymmarsikohan kukaan :) +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ | |
![]() 09.06.2008 22:07:04 (muokattu 09.06.2008 22:10:41) | |
RR5 voisi olla testauksen arvoinen. Sen saa hienoksi kun ottaa pickguardin pois :) Käsittääkseni RR5:een on potikat ja switchi lätkitty etupuolelta sisään eli vähän teettää hommia se pickguardin poistaminen. E: Aloittajalle vielä että ESP SV Standard voisi käytettynä säkällä irrota tuohon 1300e. On eebeniä, aktiivi-EMG:t, neckthruta ja OFR:ää. 24 nauhaakin löytyy. Nyt kunno rähinät pystyy. | |
![]() 09.06.2008 22:49:58 | |
ESP SV Standard voisi käytettynä säkällä irrota tuohon 1300e Oon yrittäny etsiäkkin kyseistä kitaraa käytettynä mutta siihen tarvitaankin jo aikamoinen munkki että 1300 lähtis. pitää katella jos sais vanhan kitaran myytyä 300-400 sadalla niin auttaisi paljon budjetissa. Nykynen on Ltd mmv-06 ilman lisenssi floikkaa, muuten ihan huippu hyvä hintaansa nähden, mutta tallamikki on asennettu aivan liian korkealle ja muitakin pikku vikoja löytyy joita voi odottaa halppis kopiosta. Meinasin että asennan uuden tallamikin mutta sama kai se on ostaa kerralla hyvä kitara eikä pala palalta muuttaa :) Ei väliä millä paskaa lapioi, kuhan paska lentää. ~Albert Järvinen~ | |
![]() 09.06.2008 23:09:30 | |
Oon yrittäny etsiäkkin kyseistä kitaraa käytettynä mutta siihen tarvitaankin jo aikamoinen munkki että 1300 lähtis. pitää katella jos sais vanhan kitaran myytyä 300-400 sadalla niin auttaisi paljon budjetissa. Nykynen on Ltd mmv-06 ilman lisenssi floikkaa, muuten ihan huippu hyvä hintaansa nähden, mutta tallamikki on asennettu aivan liian korkealle ja muitakin pikku vikoja löytyy joita voi odottaa halppis kopiosta. Meinasin että asennan uuden tallamikin mutta sama kai se on ostaa kerralla hyvä kitara eikä pala palalta muuttaa :) Ei sitä mikin korkeutta ole kovin vaikea muuttaa. Ruuvaat kahta ruuvia ja se on siinä. Mutta joo. Floikka kitaraa ei kannata ostaa, jos ei floikkaa oikeasti tarvitse. ESP SV:tä on torilla liikkunut 1300e hintaan, jos sellaisen sieltä bongaa, niin se on hyvä se(huippu speksit ja todella laadukas, mutta omasta mielestäni ruma) Hyvällä munkilla voisi löytyä joku Jenkki Jacksonikin. ''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder | |
![]() 10.06.2008 14:54:31 | |
Tietaako kukaan missa nama mustainen Dean kitarat on valmistettu ittennikin kiinnostas että missä noi perus VMNT on valmistettu, tuskin USA:sa Hyvällä tuurilla pääsisin kokeileekkin tuota dave mustaine signeraturee ja saisin sen uutena yhdesta paikasta 850e vaikka muualla maksaa 1000e. ja speksitkin kuulostas olevan kohillaan, eebeniä, Groverin virittimet, 24-nauhaa, USA Custom aktiivi mikit. itse en kyllä välttämättä tee floikalla mitään niin turha siitä on maksaa. Jos löytäis jostain vielä samanlaisen, mutta angel of deth värityksellä, niin avot ;) Ei väliä millä paskaa lapioi, kuhan paska lentää. ~Albert Järvinen~ | |
![]() 10.06.2008 15:11:41 (muokattu 10.06.2008 15:11:48) | |
ittennikin kiinnostas että missä noi perus VMNT on valmistettu, tuskin USA:sa Hyvällä tuurilla pääsisin kokeileekkin tuota dave mustaine signeraturee ja saisin sen uutena yhdesta paikasta 850e vaikka muualla maksaa 1000e. ja speksitkin kuulostas olevan kohillaan, eebeniä, Groverin virittimet, 24-nauhaa, USA Custom aktiivi mikit. itse en kyllä välttämättä tee floikalla mitään niin turha siitä on maksaa. Jos löytäis jostain vielä samanlaisen, mutta angel of deth värityksellä, niin avot ;) Veikkaisin valmistuspaikaksi Etelä-Koreaa, kuten muissakin noin 500-1000e deaneissa? Halvemmista en sitten tiedä, mutta kalleimmat on sitten juuri USA-tuotantoa. | |
![]() 10.06.2008 15:34:52 | |
Veikkaisin valmistuspaikaksi Etelä-Koreaa, kuten muissakin noin 500-1000e deaneissa? Halvemmista en sitten tiedä, mutta kalleimmat on sitten juuri USA-tuotantoa. Deanilla on myös Japsi-tuotantoa. Ainakin Turisaksen Jussilla oli Yankeeland-kiertueella japsi-Hardtail käytössä. Laidallinen Mul Mul! http://www.myspace.com/dimeshred | |
![]() 10.06.2008 15:38:39 | |
Veikkaisin valmistuspaikaksi Etelä-Koreaa, kuten muissakin noin 500-1000e deaneissa? Halvemmista en sitten tiedä, mutta kalleimmat on sitten juuri USA-tuotantoa. Etelä-Korealaisia ovat ovat suurelta osin nuo keskihintaiset signaturet, myös VMNT. Korean ja USA:n tuotantolinjojen välissä on myös vielä sitten Japanin tuotanto, johon kuuluu mm. Michael Angelo Batio-signature. Halvimmat tosiaan tulevat jostain Indonesiasta tai Kiinasta. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori | |
![]() 10.10.2008 11:42:38 | |
E: Aloittajalle vielä että ESP SV Standard voisi käytettynä säkällä irrota tuohon 1300e. On eebeniä, aktiivi-EMG:t, neckthruta ja OFR:ää. 24 nauhaakin löytyy. Onko kellään kokemuksia tällaisesta kitarasta? Olen tässä jo pari kolme vuotta soitellu MMV:llä ja nyt pitäs ostaa uus kitara. Onko tämä hintansa väärti kitara? Joten laittakaapas jos kokemuksia löytyy tästä kitarasta. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)