Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 523 24 25 26 2760 61 62 63 64
Seba
26.05.2008 23:14:30

Tuossa jokin aika sitten tapasin n. 10 vuoden tauon jälkeen erään vanhan ystäväni äidin. Ensimmäiset sanat mitä se sanoi, oli että "Hyi vittu susta on tullut vanha"

Osoittaaksen reilua pelin henkeä, totesin takaisin ettei sekään enää mikään ruusu ole..
LepakonNahka
26.05.2008 23:48:14
"Oleko sä Buddha-Jönssi?"

Tottakai olen.
Täähän meni ihan rölöttämiseks koko ketju...
ahvenonkala
05.06.2008 14:28:20

Olen viinakaupassa töissä ja kun en kerran myynyt humalaiselle isännälle kutsui hän minua imartelevasti: "pitkätukkabanaanihomo":ksi. Siitä on riittänyt iloa pitkäksi aikaa. Nykyään taidan tosin olla vain tukkabanaanihomo.
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
RocknRoll
06.06.2008 09:53:49
"Kenenkäs likkoja sä olet"

Joku humalainen mies todella hyvällä ja hauskalla tuulella sanoi noin kun tulin hänen viereensä baaritiskille tilausta tekemään.

Ja tuo oli todella hauska juttu, siis oikeasti. Kaikki lähellä olevat minä mukaanlukien repesivät nauruun :)
Kirk_Hammett
06.06.2008 16:14:16
Kerran tytöksi luultu, sekä noita perus ''vitun moppi!'' huutoja tulee välillä. Myös ''Leikkaa tukkas ja mee töihi saatanan hippi!'' kuultu kertaalleen.

Outoa kyllä, kun sanon jollekkin naispuoleiselle henkilölle että voisin käydä parturissa ja leikkuuttaa lyhyet hiukset, niin kaikki ovat kauhuissaan ja sanovat jotain tyyliin ''Et hemmetissä kyllä mene!'' mutta sitten jos jollekin miespuoleiselle kaverille mainitsen asiasta niin hyvä etteivät ole jo varaamassa parturi aikaa minulle. Outoa kyllä... Sain kerran selityksenä tähän sen, että ''Miehet eivät tajua hiuksista yhtään mitään!'' En sitten tiedä pitääkö tuo paikkansa
You know it's sad but true...
-J.-
06.06.2008 18:16:47
Kerran tytöksi luultu, sekä noita perus ''vitun moppi!'' huutoja tulee välillä. Myös ''Leikkaa tukkas ja mee töihi saatanan hippi!'' kuultu kertaalleen.

Outoa kyllä, kun sanon jollekkin naispuoleiselle henkilölle että voisin käydä parturissa ja leikkuuttaa lyhyet hiukset, niin kaikki ovat kauhuissaan ja sanovat jotain tyyliin ''Et hemmetissä kyllä mene!'' mutta sitten jos jollekin miespuoleiselle kaverille mainitsen asiasta niin hyvä etteivät ole jo varaamassa parturi aikaa minulle. Outoa kyllä... Sain kerran selityksenä tähän sen, että ''Miehet eivät tajua hiuksista yhtään mitään!'' En sitten tiedä pitääkö tuo paikkansa

Kuullostaa siltä kun olisin itse kirjoittanut. Tää on oikeesti totta! Naiselle kun sanoo, että vois vaikka letin leikata, sieltä tulee just tätä mainitsemaasi ''Ei kannata siun.'', ''Ihan hyvä noin.'', ''Parempi noin.''. Meeppä jollekkin miehelle sanomaan sama niin kommentit on: ''No nyt oot hippi tullu järkiis'', ''No inhottas minnuukkii tuollanen moppi.'' On meillä (meillä ja meilllä) ''porukassa'' legenda, jonka mukaan jos hiukseni ajan en osaa enää kitaraa soittaa. Liekkö pitää paikkansa....
C'est moi....
ahvenonkala
06.06.2008 19:19:15

Kuullostaa siltä kun olisin itse kirjoittanut. Tää on oikeesti totta! Naiselle kun sanoo, että vois vaikka letin leikata, sieltä tulee just tätä mainitsemaasi ''Ei kannata siun.'', ''Ihan hyvä noin.'', ''Parempi noin.''. Meeppä jollekkin miehelle sanomaan sama niin kommentit on: ''No nyt oot hippi tullu järkiis'', ''No inhottas minnuukkii tuollanen moppi.'' On meillä (meillä ja meilllä) ''porukassa'' legenda, jonka mukaan jos hiukseni ajan en osaa enää kitaraa soittaa. Liekkö pitää paikkansa....

Mulla kyllä tais taito vaan parantua.
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
-J.-
06.06.2008 20:02:03
Mulla kyllä tais taito vaan parantua.

Perkele.... Täytysköhän kokeilla.
C'est moi....
spade
06.06.2008 21:26:58
BRIAN MAY!!!
Ei näin, ei TODELLAKAAN näin!
Moimies
07.06.2008 17:03:03 (muokattu 07.06.2008 17:18:26)
Kaupassa olin tuossa joku aika sitten ja yhtäkkiä hyllyjen välistä joku huikkasi: "Pelle..". Sama heppu tuli taakseni kassajonoon ja taas: "Mikäs hevimies siä luulet olevas?". Jotain mumisin ja sitten se kysy kuuntelenko Metallicaa, siinä sitten pari lausetta vaihdettiin Metallicasta ja lähdin tirskuen pois kassalta. Megadeth-huppari oli tosiaan silloin päällä, liekö vaikuttanut asiaan.

E: Michael Amottin kanssa jonkin sortin yhdennäköisyyttä havaittu myös, johtunee punaisista hiuksista, luulen.
Nyt kunno rähinät pystyy.
helkkuli
07.06.2008 22:27:22
Värjäsin viime syksynä blondit hiukseni violeteiksi ja näin siinä sitten kävi:

Aaamulla kun mä menin kouluun kaikki tuijotti mua kuin jotain vähäjärkistä. Mä mietin jo että olinkohan mä laittanu kajaalit jotenkin hassusti tai jotain, mutta kyllä se syykin sitten selvisi..

10 ihmistä kysyi multa että oonko mä värjänny hiukset, jolloin mä vastasin kysymällä että onko nää sun mielestä blondit, jonka jälkeen useimmat kehuivat epävarmasti hiusten sopivan mulle.

5 ihmistä epäili ääneen mun mielenterveyttä (niin ku siinä ei muka jo ennestään olis ollu jotain vikaa :D)

5 ihmistä kysyi että oliko mun tarkoitus värjätä liilaksi.

Voi että ne ihmiset osaa olla kohteliaita..
Sam Hotman
09.06.2008 18:53:48
En tiedä, että onko hauska, mutta itse repesin aika totaalisesti. Kaksi muijaa sanoi, että olen hyvännäköinen ja että mun kannattaisi ruveta malliksi. Oli kyllä ensimmäinen(ja todennäköisesti viimeinen) kerta, kun mun ulkonäköä kehuttiin. Tästä seurasi pitkä väittely asiasta. En voi vieläkään uskoa että he olivat tosissaan. Aamen.
''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder
Milkop
10.06.2008 23:14:45

- Mites sun iho näyttää noin hyvältä?
- Oon ajanut parran.
- Aijaa.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Manaatti
11.06.2008 00:51:50
- Mites sun iho näyttää noin hyvältä?
- Oon ajanut parran.
- Aijaa.

- Kävin suihkussa
- Aijaa.
I consider myself a road man for the lords of karma.
jennde
12.06.2008 11:23:36
Ennen keikkaa ku roudailtii ni siel vilisi pikkulapsia... sit ne huuteli meille että "ootte mangapeikkoja!" :o :P
-jettaemilia-
Fuckbarbie
13.06.2008 13:40:50
Ennen keikkaa ku roudailtii ni siel vilisi pikkulapsia... sit ne huuteli meille että "ootte mangapeikkoja!" :o :P

Tämä sai unirytminsä menettäneen ja nälkiintyneen opiskelijan tippumaan tuolilta, kiitos. +
Maraaa
15.06.2008 13:05:08
Eilen tuli kyllä paras. Olin pienimuotoisessa talkoohommassa puolitutun kanssa, joka sitten sanoi: "Siullahan on tuota mittaa, siustahan pitäis tulla joku kuulantyöntäjä tai moukarinheittäjä". Score!
Hauiksethan on vaan tiellä Kiinnostaako yleisurheilu?
xpeedy
15.06.2008 19:16:06 (muokattu 15.06.2008 19:16:52)
kasvatan pitkiä hiuksia ja ne on nyt leukaan asti,äitini o jo kauan aikaa kysellyt meinaatko kasvatta ponihännän vastaus on aina ollut kyllä.aluksi se sanoi aina naurahtaen jaa, nykyään sillä on vakava ilme ja toteaa voi voi.tänään se kysy ihmeissään "onko susta tullut vihreä??"ilmeisesti vihreiden puolueeseen viittasi tai jotain.
Mikä peli?
JPQ
15.06.2008 23:13:52

no tämä ei ole komentti mutta näki että katsoja pettyi eräs luuli minua naiseksi takaapäin (pitkä tukka ponnarilla hopeisella ihan siksi että pidän väristä) ja violetti paita (sekin koska pidän väristä). tosin näkyikö violetti vielä violettina noin hämärässä en tiedä. ps. väri komentit siksi ettei kukaan ihmettele minkä takia. tässä yhtenä iltana kun olin kävelemässä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)