kuunsirppi 09.06.2008 21:02:50 | |
---|
Mähän sanoin, että et laulanu niin päin persettä kuin pitäis. Ensi kerralla otat yhtä paljon viinaa ja laulat ilman kansiota aivan miten sattuu (vahingossa), niin se on siinä. No okei! Pitää siis vielä tsempata enemmän. Jos olis laulut laulettu tänään, niin ei olis ollu mitään epäselvää :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Mä en muista. Jos urkumies kertois vaikka. N:o 4 on EO, mä oon henkilökohtaisesti samalla keikalla kuullut muutaman humppa- ja tangovälisoiton siihen malliin, että meinas kusi tirahtaa punttiin. Ei ollut epäilystäkään, varsinkin kun ne oli kuulemma kotona vielä menny... :) Toi kotona mennyt varmaan viimeisteli jäsenyyden. COVS jäsen N:o 5 |
mack the knife 09.06.2008 21:06:01 | |
---|
Toi kotona mennyt varmaan viimeisteli jäsenyyden. Sepä se just olikin. Nauratti perkeleesti juuri tuo lause. Ai että, Täysikuu ja Romantiikkaa ruusutarhassa, kyllä oli kaunista kuultavaa. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 09.06.2008 21:07:55 | |
---|
Mä latailen kuvia just koneelle. Kohta voi muistella kuvien kera :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jon lord 09.06.2008 21:13:22 | |
---|
Uusien COVS jäsenien on mielestäni lunastettava paita ja esiinnyttävä se päällä julkisella keikalla. Arvoisan puheenjohtajan todistuksella olen esiintynyt Jyväshovissa "salaseuran" paita päällä ja koko illan. Seuraavan kerran paita menee päälle ensi perjantaina Akuliinassa Irwin illassa. Pahus kun unohtui tuolta miitistä. Halfin jäsenyydestä olen samaa mieltä, tuli lunastettua. Ukko kuulemma meinasi särkeä kitaran ja kaatua kamojen päälle joten mielestäni aika lähellä. Poika soitti tänään ja sanoi että kun hän lauloi siellä häissä ja ukko "komppasi" kitaralla niin ei siinä ollut päätä eikä häntää. Joten läheltä liippaa jäsenyys. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 09.06.2008 21:16:15 | |
---|
Laitoin omakuvaan sen kuvaavimman kuvan tuolta miitistä ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
paice60 09.06.2008 21:17:47 | |
---|
Laitoin omakuvaan sen kuvaavimman kuvan tuolta miitistä ;o) Niitähän oli siellä paljon enemmän siis muilla. Minähän olin selvinpäin, perskele. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
kuunsirppi 09.06.2008 21:19:12 | |
---|
Niitähän oli siellä paljon enemmän siis muilla. Minähän olin selvinpäin, perskele. Joo, toi oli vähän vaan suuntaa-antava otos. Mäkki tais ton otoksen tohon koota Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
mack the knife 09.06.2008 21:23:59 | |
---|
Ukko kuulemma meinasi särkeä kitaran ja kaatua kamojen päälle joten mielestäni aika lähellä. Poika soitti tänään ja sanoi että kun hän lauloi siellä häissä ja ukko "komppasi" kitaralla niin ei siinä ollut päätä eikä häntää. Joten läheltä liippaa jäsenyys. Hähhähhää! Kylläpä kuulostaa hyvältä. Jos muut jäsenet antaa myöten, niin ei kun Ukko kehiin. Mä teetän niitä paitoja lisää, itselle pitää olla isompi. Helevetti, ei kun isompaa vaatetta päälle kun pakki kasvaa. COVS n:o 1. |
korgie 09.06.2008 21:31:48 | |
---|
Uusien COVS jäsenien on mielestäni lunastettava paita Valaiskaas joku tietämätöntä, mitä tuo maaginen kirjainyhdistelmä COVS tarkoittaa? :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
paice60 09.06.2008 21:33:29 | |
---|
Ukko kuulemma meinasi särkeä kitaran ja kaatua kamojen päälle joten mielestäni aika lähellä. Poika soitti tänään ja sanoi että kun hän lauloi siellä häissä ja ukko "komppasi" kitaralla niin ei siinä ollut päätä eikä häntää. Joten läheltä liippaa jäsenyys. Eipä se sun poikaskaan siellä ihan siististi ollut. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
mack the knife 09.06.2008 21:47:25 | |
---|
Valaiskaas joku tietämätöntä, mitä tuo maaginen kirjainyhdistelmä COVS tarkoittaa? :) Children Of Veikko Suutari. Tuo nimi on maaginen, sen soittoa ei ole tästä porukasta kuullut kuin minä. Voin joskus demonstroida... COVS n:o 1. |
jon lord 09.06.2008 21:51:21 | |
---|
Eipä se sun poikaskaan siellä ihan siististi ollut. Sukuunsa tullut. COVS jäsen N.o 3 |
paice60 09.06.2008 21:53:39 | |
---|
Sukuunsa tullut. Ja varsinkin isäänsä. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
uruttaja 09.06.2008 21:57:52 | |
---|
Mä en muista. Jos urkumies kertois vaikka. N:o 4 on EO, mä oon henkilökohtaisesti samalla keikalla kuullut muutaman humppa- ja tangovälisoiton siihen malliin, että meinas kusi tirahtaa punttiin. Ei ollut epäilystäkään, varsinkin kun ne oli kuulemma kotona vielä menny... :) Näytöt sillä kuulemma riittää, mutta allekirjoitus on puuttunut jo monta kuukautta. Nimim: Täysikuu!!! |
uruttaja 09.06.2008 21:58:41 (muokattu 09.06.2008 21:59:22) | |
---|
yhteydet on taas mitä ovat,,,,tuli kahesti. |
mack the knife 09.06.2008 21:59:27 | |
---|
Näytöt sillä kuulemma riittää, mutta allekirjoitus on puuttunut jo monta kuukautta. Nimim: Täysikuu!!! Onhan sillä allekirjoitus, olen nähnyt. COVS n:o 1. |
uruttaja 09.06.2008 22:01:34 | |
---|
Onhan sillä allekirjoitus, olen nähnyt. No sittenhän homma on kuosissaan. |
paice60 09.06.2008 22:41:42 | |
---|
yhteydet on taas mitä ovat,,,,tuli kahesti. Aika sälli oot, tulet kahdesti. Vittu näitä hommia edelleenkin. |
jykke65 10.06.2008 10:04:46 | |
---|
Aika sälli oot, tulet kahdesti. Ich auch =) Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |