Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008 ilmoittautuminen ym..
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18
mack the knife
09.06.2008 18:46:33
Nyt pitää kyllä sanoa sotamies Viirilän sanoin, että AAAAA saatana HOPLAAAAA!

Johan oli hauskaa, voi hyvänen aika. Hienoa porukkaa, ei voi muuta sanoa. Sai soittaa sydämensä kyllyydestä ja länkyttää paskaa ja keskustella asiapitoisesti. En kyllä paremmasta tiedä. Pitää olla korgielle kiitollinen tuollaisen paikan löytämisestä tähän juttuun. Saa olla ulkoilmassa, joka ainakin mulla vaikuttaa kankkusen kovuuteen. Silti rakennuksessa sisällä, että ei tule vedet niskaan. Halpaa, neljä kymppiä tulokahvista, illallisesta ja aamiaisesta plus nukkumapaikasta ei tänä päivänä ole mitään.
Kukaan ei tule ajamaan valomerkin jälkeen pihalle kun sitä ei ole olemassakaan. Ei tarvi yrittää miellyttää "ulkopuolisia", voi yrittää soittaa mitä vaan, kun ei ole "poliiseja" kyttäämässä, onko voksissa oikea tempo.

Kiitän jokaista erikseen eilisestä, tuli taas arkeen voimia.
COVS n:o 1.
mack the knife
09.06.2008 18:49:14
Ai niin, nyt täytyy kyllä ilmoittaa, että HALF on COVSin jäsen n:o 5. Eilinen bassonäyte oli niin kova näyttö, että jäsenyys napsahti. Ukon anomusta käsitellään vielä, kyselen, kuinka päin persettä se oikein menikään.
Muita jäsenyyden saajia ei Pöystilän näytteiden perusteella löytynyt tällä kertaa...
paice60
09.06.2008 19:38:03
Ai niin, nyt täytyy kyllä ilmoittaa, että HALF on COVSin jäsen n:o 5. Eilinen bassonäyte oli niin kova näyttö, että jäsenyys napsahti. Ukon anomusta käsitellään vielä, kyselen, kuinka päin persettä se oikein menikään.
Muita jäsenyyden saajia ei Pöystilän näytteiden perusteella löytynyt tällä kertaa...

Niinkai kun en ehtinyt bassoon asti ollenkaan. Kyllä niillä muutamilla lauluilla mitä vedin aika lähelle pääsee jäsenyyttä. Kyllä se Ukon näyte riittää aivan mainiosti voin vakuuttaa.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
mack the knife
09.06.2008 19:45:12
Niinkai kun en ehtinyt bassoon asti ollenkaan. Kyllä niillä muutamilla lauluilla mitä vedin aika lähelle pääsee jäsenyyttä. Kyllä se Ukon näyte riittää aivan mainiosti voin vakuuttaa.

Ei kuule ei, sun laulunäytteillä mennään ihan muihin kerhoihin kuin COVSiin. Ne nimenomaan ei ole päin persettä.
Jon Lord olis oikeutettu tuplajäsenyyteen sen kitaranäytteen perusteella. Mutta tuplia ei ole kuin R-kioskilla.
paice60
09.06.2008 19:49:13
Ei kuule ei, sun laulunäytteillä mennään ihan muihin kerhoihin kuin COVSiin. Ne nimenomaan ei ole päin persettä.
Jon Lord olis oikeutettu tuplajäsenyyteen sen kitaranäytteen perusteella. Mutta tuplia ei ole kuin R-kioskilla.

No ensi kerralla lupaan soittaa bassoa , kiippareita ,kitaraa ja jotain torvea jos löytyy. Eiköhän niillä jäsenyys irtoa moneen kertaan. Mutta kivaa oli että kiitos vaan kaikille vielä kerran ja Jykelle vielä, das ist so schön.
manjaana
09.06.2008 20:03:39
Jaaps, oli lauteilla sen vert kova poppoo et nyt sitä keikkaa on kun ketun nenää..

On näillä bileillä sijansa, nyt jo paikalla pari fania viime vuodelta ja vahvistus tuli Saksasta :))

Ruoka oli maittavaa, seura suorastaan upeaa, kosteus tasapaino vallan bueno ja sällien vaihdot lennosta tuli toivottavasti jonkun kameraan ikuistettua. Ja eihän ne ole bileet eikä mitkään missä ei kunnollista iltamariitaa ja ihQja tanssuja komeiden kavaljeerojen kanssa..

Miinukset tulee hyttysten muodossa, niitä oli ja oli ja oli...

Kiva paikka viettää luppoaikaa ja emäntäkin taas toivotteli takaisin, joten kai se olisi jo ihan sovittu juttu ja Puliksen sanoin jään odotteleman kurkkupurkkeja *virn*

Kiitokset järjestelijöille, roudaajille, siivoojille, juhlajuomien tarjoajille ja kaikille meille, teimme taas hyvät kemut.. Buenoa!!
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
half
09.06.2008 20:05:09

Vihdoinkin, tämä on suuri ilo ja kunnia.
manjaana
09.06.2008 20:06:36
Jo rupes naurattamaan, joo kunniajäsenyys ja sillei!! Hah haaa.

hehheh, helppo hymyillä, kun on suupielet valmiiksi ylös yhä :D
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
uruttaja
09.06.2008 20:18:12
Näitten uusien jäsenten pitäis jotenkin huomioida myös COVS-huone.
mack the knife
09.06.2008 20:21:24
Vihdoinkin, tämä on suuri ilo ja kunnia.

Pistä allekirjoitukseen se, niin saat virallistetuksi asian.
mack the knife
09.06.2008 20:22:48
Näitten uusien jäsenten pitäis jotenkin huomioida myös COVS-huone.

Olisitpa kuullu halfin näytteen, hähhäh!
uruttaja
09.06.2008 20:30:52

Tosiaan allekirjoitus kohilleen ja huoneenjäsenyys, niin siitä lähtee....Mullahan se on jopa Children of Veikko Suutari-paita. Jäsen numero 4 ei oo oikein lunastanut jäsenyyttään.
half
09.06.2008 20:40:58

Pakko ottaa jäsenyyden saaminen varman päälle, vaikka sitten tahattomastikin.
COVS jäsen N:o 5
paice60
09.06.2008 20:42:44
Pakko ottaa jäsenyyden saaminen varman päälle, vaikka sitten tahattomastikin.

Mitä! Eikö se ollutkaan tahallista.
half
09.06.2008 20:44:46 (muokattu 09.06.2008 20:52:31)
Tosiaan allekirjoitus kohilleen ja huoneenjäsenyys, niin siitä lähtee....Mullahan se on jopa Children of Veikko Suutari-paita. Jäsen numero 4 ei oo oikein lunastanut jäsenyyttään.

Miten sen huoneenjäsenyyden saa ja kuka on n:o 4?
COVS jäsen N:o 5
kuunsirppi
09.06.2008 20:45:30

Mä en vieläkään saanut selville, vaikka kyselin, että voiko pystysolisti saada tota jäsenyyttä? Mä oon joka pippaloissa siihen näyttöä kyllä antanu ja nyt olin vielä oikeesti juovuksissakin ja koko päivän kestäneessä krapulassa päälle....
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
09.06.2008 20:54:55 (muokattu 09.06.2008 20:56:28)
Täältä vielä erityiskiitos Mäkille niistä hienoista säestyksistä. Kyllä on hienoa laulaa, kun on säestäjä, johon voi luottaa satakymppi. Ei tarvi miettiä, että tuleeko se mukana, vai meneekö edellä, vai soittaako niin saamaristi väärin. Kun laulaja voi tukeutua tuolla lailla säestäjään, niin voi vitsit. Kylä kelepais tuollasen kans käydä keikoillakin esittämässä eilisentyyppistä musaa ja itkettämässä ihmisiä :o)

Jykelle kiitos erinomaisesta miksauksesta ja äänentoistolaitteiden paikalletuomisesta. Ja tietty siitä serenadista naisille!!

Korgielle kiitos kyydistä ja Jon Lordille kiitos rakentavasta palautteesta ja kaikille kiitos seurasta ja komppauksista ja tanssittamisista ja ihan kaikesta. Nyt alkaa olo vähän kohentua :o/

Kiitos vielä!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
mack the knife
09.06.2008 20:57:59
Mä en vieläkään saanut selville, vaikka kyselin, että voiko pystysolisti saada tota jäsenyyttä? Mä oon joka pippaloissa siihen näyttöä kyllä antanu ja nyt olin vielä oikeesti juovuksissakin ja koko päivän kestäneessä krapulassa päälle....

Mähän sanoin, että et laulanu niin päin persettä kuin pitäis. Ensi kerralla otat yhtä paljon viinaa ja laulat ilman kansiota aivan miten sattuu (vahingossa), niin se on siinä.
mack the knife
09.06.2008 21:01:26
Miten sen huoneenjäsenyyden saa ja kuka on n:o 4?

Mä en muista. Jos urkumies kertois vaikka.

N:o 4 on EO, mä oon henkilökohtaisesti samalla keikalla kuullut muutaman humppa- ja tangovälisoiton siihen malliin, että meinas kusi tirahtaa punttiin. Ei ollut epäilystäkään, varsinkin kun ne oli kuulemma kotona vielä menny... :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)