Jiaster 08.02.2004 10:13:47 | |
---|
Millähän työvälineillä saisi siistiä jälkeä aikaan, jos hankkisi tuollaisen 3-kerroksisen plexiaihion, ja muotoilisi siitä itse sopivan kokoisen? Vai onko parempi vaihtoehto vaan porata uudet reiät ruuveille, jos valmisplexi muuten istuu paikalleen? Jotenkin ei vaan tekisi mieli ruveta tekemään ylimääräisiä reikiä rungoon. -JMA- - Jarska - |
RaakaRane 08.02.2004 11:34:39 | |
---|
Millähän työvälineillä saisi siistiä jälkeä aikaan, jos hankkisi tuollaisen 3-kerroksisen plexiaihion, ja muotoilisi siitä itse sopivan kokoisen? Vai onko parempi vaihtoehto vaan porata uudet reiät ruuveille, jos valmisplexi muuten istuu paikalleen? Jotenkin ei vaan tekisi mieli ruveta tekemään ylimääräisiä reikiä rungoon. -JMA- Hienoteräinen pieni vannesaha tai lehtisaha tai esimerkiksi pieni rautasaha (Bahcolla on hyvä sellainen) voisi sopia muotoiluun, hionta oikeaan muotoon ja sitten yläjyrsillä pyöristys. |
kulmahiomakone 08.02.2004 14:50:12 | |
---|
Omien plexien viilailijoille sellainen kysymys, että mistä olette aihionne hankkineet? Tarkoitus olisi viilailla itse kaksikerrosplexi, jonka päällimmäinen kerros olisi läpinäkyvä ja kerrosten väliin tulisi jokin kuva. Ei vain kiinnosta ostaa mistään musiikkiliikkeestä muovilevyä 10 eurolla, kun sen todellinen arvo lienee senttejä. Se on ongelma, ettei tuollaista millin tai kahden paksuista muovilevyä juuri missään näy myytävän. Olen kiertänyt jo kaikki kylän askarteluliikkeetkin. Eli mistä saisi halvalla plexiksi sopivaa muovilevyä? Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
miksaa 08.02.2004 22:39:42 | |
---|
Etolasta. Ostin neliön palan mustaa 2mm muovilevyä ja maksoin siitä muistaakseni 8 euroa. Neliön palasta tekee mooonta pleksiä kitaraan... Parempi siemen syöksyssä, kuin kymmenen pussissa... |
Myös monet lasiliikkeet myyvät erilaisia muovilevyjä. |