Da Make 06.06.2008 00:11:21 | |
---|
Tuohan nyt on jo ihan törkeää hommaa tuollainen. Reklamaation paikka vaikka kaikki pelit ja vehkeet olisikin ehjiä ja täysin toimivia. Saatana vieköön mitä hommaa! nimim. Olen ollut paljon yhteydessä UPS asiakaspalveluun. |
akim2 06.06.2008 07:13:46 (muokattu 06.06.2008 07:15:21) | |
---|
Tuolla flyggan lähellä UPSilla käsittääkseni osaa työntekijoistä kyrsii jotain syystä nuo Thomannin paketit...ja muut isot sekä painavat. Knu joutuu vielä tekemään töitä. Hevosmiesten tietotoimiston tietolähteenä tällä kertaa UPS:n entinen työntekijä. Kitaraa kun menin tuolta noutamaan, niin ensimmäinen vastaus oli: "Ei kai taas vaan Thomannilta.". Mutta asiaakin. Tilasin sitten tuollaisen 333 XL nupin itsekkin. Kokeilen tuota kotiin keinokuorman ja itsetehdyn Celstion V30 112 kaapin kanssa. Ei ole Randall vielä saapunut, joten nyt on aikaa testata tuota (mikäli tulee siis ehjänä perille) ja jos se miellyttää, niin saa jäädä kotisoittelua varten. Nykyistä Rolandin cubea huonommin (omaan korvaan) ei varmaan moni vahvistin voi soida. Tuohon hintaluokkaan ei isoa lovea lompakkoon tee. |
zeme 06.06.2008 09:33:29 | |
---|
Tuolla flyggan lähellä UPSilla käsittääkseni osaa työntekijoistä kyrsii jotain syystä nuo Thomannin paketit...ja muut isot sekä painavat. Knu joutuu vielä tekemään töitä. Hevosmiesten tietotoimiston tietolähteenä tällä kertaa UPS:n entinen työntekijä. Kitaraa kun menin tuolta noutamaan, niin ensimmäinen vastaus oli: "Ei kai taas vaan Thomannilta.". Mitäs valittavat, kun menivät tuollaisiin hommiin, vaihtaisivat sitten ammattia, jos painvat paketit rasittaa liikaa. Hyvää hyöty liikuntaahaan se vaan on, kun sellasia joutuu kanniskelee tms, jos ylipäätään hirveesti joutuvat. No problem.
http://www.mikseri.net/haulu/
http://koti.mbnet.fi/haulu/
http://www.mikseri.net/artists/?id=106642
http://www.myspace.com/pesteredjester |
akim2 09.06.2008 11:48:39 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tuosta Bugeran omasta 412 kaapista? Näyttäisi olevan sopivasti 16 Ohm keinokuorman kannalta. |
Huh aika karmaisevaa jälkeä tuo paketti. Vielä muutama vuosi sitten paketit tuli sentään ehjänä perille kun itse olin Vantaan UPS:llä töissä. Ja ei se pakettien ojentaja sentään niitä paketteja kuskaa tai kanniskele, nuoret kesäsällit jne niitä siellä liukuhihnalle nosteli. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Ahokkis 10.06.2008 00:39:09 | |
---|
Ei jumaliste kun alkoi gasitella oikein kunnolla toi bugeran 333xl. Sanokaapa että tekeekö tuolla kombolla mitään vai santsatakko suosiolla nuppi+kaappi systeemiin? Ja tekeekö vakioputkilla tai combon alkup. elementeillä mitään vai vaihtaakko samantien? "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
trih 10.06.2008 01:17:32 | |
---|
Ei jumaliste kun alkoi gasitella oikein kunnolla toi bugeran 333xl. Sanokaapa että tekeekö tuolla kombolla mitään vai santsatakko suosiolla nuppi+kaappi systeemiin? Ja tekeekö vakioputkilla tai combon alkup. elementeillä mitään vai vaihtaakko samantien? Suosittelen nuppi-kaappia. Combo on hankalampi munsta. Tomannilta saa edullisesti Celestion Vintage30-kaappeja. Mulla on 2x12" ja ihan on mainio. Vanerista tehty niin jokusen kilon kevyempi kuin mdf-kaapit. Voihan nuo bugin kaapit tosin olla ihan jees mutta en ole törmännyt näytteisiin. Just. |
akim2 13.06.2008 19:15:04 (muokattu 13.06.2008 19:19:12) | |
---|
Bugera - Sound of shit. Ei tartte paljoa juhlia tämän vahvistimen kanssa. Totaalisen mykkä, tai no koliseehan tuo. Enhän mä näin kesälomalla olisi halunnutkaan soittaa. Ehkä tästä taas kiittäminen UPS:a. Onko kellään kokemusta kauan kestää, että saa toimivan pelin tilalle.?Olettaen että sellainen olisi Thomannilla varastossa. |
teukka 13.06.2008 20:34:49 | |
---|
Eikös tuo melko jouheesti ole vaihtunut uuteen laitteeseen kuten tässä joku olikin jo joutunut omansa vaihtamaan. Eli ensin yhteys Thomannille ja UPS käsittääkseni hakee toisen ja tuo uuden tilalle. Lisää tatskoja s*^tana!
Tulossa....hyvin pian.... |
The Broken Sun 14.06.2008 18:08:56 | |
---|
|
Icy-Sun 14.06.2008 18:19:55 | |
---|
Olettekos ostaneet tai kokeilleet noita Bugeran kaappeja. En nyt itse ole hankkimassa, mutta halpoja vekuttimia. n. 250e thomannilla. There ain't noway out tonight |
Moimies 14.06.2008 18:44:47 | |
---|
Nyt kunno rähinät pystyy. |
epeli 16.06.2008 10:03:16 (muokattu 16.06.2008 10:05:48) | |
---|
Ei penteles! tartteeko tollane tilata kans. vajaa 800€ sais nupin ja kaapin t-kaupasta. tilipäivää odotellessa... E: onko muuten kukaan testannu noita nuppeja/kaappeja 7-kielisellä tai muuten vaan matalalle viritetyllä kepillä? itellä oli joskus berhringerin 4x12-kaappi, joka laitto niin maan perrrusteellisesti alapäätä siihen saundiin. Ajattelin vaa että tekeekö bugeran kaapit samaa. Lienevät kuitenkin erittäin läheistä sukua. "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
merirosvokissa 16.06.2008 11:18:19 (muokattu 16.06.2008 11:19:46) | |
---|
Ei penteles! tartteeko tollane tilata kans. vajaa 800€ sais nupin ja kaapin t-kaupasta. tilipäivää odotellessa... E: onko muuten kukaan testannu noita nuppeja/kaappeja 7-kielisellä tai muuten vaan matalalle viritetyllä kepillä? itellä oli joskus berhringerin 4x12-kaappi, joka laitto niin maan perrrusteellisesti alapäätä siihen saundiin. Ajattelin vaa että tekeekö bugeran kaapit samaa. Lienevät kuitenkin erittäin läheistä sukua. Mitä tuo oma comboni toimi niin piti alavireen hyvin kasassa, ei mennyt muusiksi, middlet tietty täysillä ja bassot ja treblet aika maltillisina. Säröä mullina ja takoa kitaraa niin perhanasti. Jooh tulispa se oma combo jo huollosta. Meinaa kyllä vituttaa kun rikkinäisen sain, ois ollut keikkaa jussina ja mielelläni oisin käyttänny uutta vaffaria siellä. Aina ei voi voittaa. E: Ei mutta hetkinen, nythän puhuttiin kaapeista, ei combosta. Hoh. Itse olen lukenut hyvää noista bugeran skobeista, että lähtisin niitä kokeilemaan ensin. http://www.myspace.com/thelegionnaireband
Avatarissani esiintyvä mieshenkilö on minun BFF, hihi |
Alphie 16.06.2008 14:04:28 | |
---|
E: Ei mutta hetkinen, nythän puhuttiin kaapeista, ei combosta. Hoh. Itse olen lukenut hyvää noista bugeran skobeista, että lähtisin niitä kokeilemaan ensin. Eikö niissä oo kuitenkin ihan samat elementit sisällä? |
merirosvokissa 16.06.2008 14:14:25 | |
---|
Eikö niissä oo kuitenkin ihan samat elementit sisällä? Juu, tietty on, mutta meikästä se on vähän eri asia lähteä vertailemaan takaa-avointa 2x12" comboa ja suljettua 4x12 kaappia, vaikka olisikin samat elementit. :) Tiedä sitten. http://www.myspace.com/thelegionnaireband
Alphie 16.06.2008 14:26:25 | |
---|
Juu, tietty on, mutta meikästä se on vähän eri asia lähteä vertailemaan takaa-avointa 2x12" comboa ja suljettua 4x12 kaappia, vaikka olisikin samat elementit. :) Tiedä sitten. No joo oikeassa olet. En huomannu, että combo olisi takaa avoin. Takaa suljettu ainakin lisää huomattavasti sellaista humisevaa bassoa, joka ei pakosta ole toivottua bändisoittamisessa. Tietysti myös 4x12" kuulostaa jonkin verran isommalta. |
merirosvokissa 18.06.2008 12:12:27 | |
---|
Tänään lähti uusi combo saksanmaalta takasin meikälle päin, jäi nyt sitten keikka soittamati bugeralla. Yhyy. Josko tämä siitä, vaihtoivat vissiin suoraan uuteen laitteeseen t-kaupan päässä, jostain kumman syystä. Ei kai siinnä. http://www.myspace.com/thelegionnaireband
Mandarax 18.06.2008 15:09:38 | |
---|
vaihtoivat vissiin suoraan uuteen laitteeseen t-kaupan päässä Samaten Musik Produktivilla - saattaa tulla valmistajalle halvemmaksi pistää suosiolla uusi vehje tulemaan, kuin ruveta edes tutkimaan vikaa ja korjailemaan. Ensin housut, sitten kengät. |
T.InTone 18.06.2008 16:18:35 | |
---|
Olettekos ostaneet tai kokeilleet noita Bugeran kaappeja. En nyt itse ole hankkimassa, mutta halpoja vekuttimia. n. 250e thomannilla. No mulla on käytössä 333XL:n kanssa Behringerin 412 Ultrastack, ja tämä http://www.thomann.de/fi/behringer_bg412v_ultrastack_gitarrenbox.htmnyt ei tunnu kovin paljon omastani eroavan. Mun ymmärtääkseni tässä mun Behkussa on Jensenin elementit, joita mainostetaan Bugeroina, ainakin Behringerin omilla sivuilla. Tosi hämmentävää. Tehoa mulla on vaan se 100W/elementti, kun taas tossa on 50W/elementti. Helvetisti botnea, melkein liikaa, sen takia ajattelinkin tehdä tolle kaapille kaveriksi 2x12 V30-elementeillä niin sais sitä middleä kehiin. Jos se auttais. Sais hyvän tekosyyn emännälle taas livahtaa kämpälle nikkaroimaan...;-) Mut hyvä kaappi just sellaiseen säröjunttasoundiin. Lahkeet lepattaa kuin tuulikoneen edessä. Ja se on pakko olla jo kaapin ominaisuus, koska HuKen nupilla sama juttu, joskin huomattavasti pienemmässä mittakaavassa. Suurin ero mikä noiden kaappien välillä on, on varmaan se että tää mun Behku on satavarmasti MDF-levyä. Painaa ku synti, melkein 50 kiloa. P.S. Nyt tais tulla väärän kolleegan lainaus tohon alkuun...;-) No, annoinpa jonkun sivuavan mielipiteeni sitten tähänkin! "Älkää ampuko kitaristia jos kappale ei miellytä. Se voi silti olla nuottien mukaan soitettu." |