HTMono 04.06.2008 19:41:28 | |
---|
Elikkä. Käytössä on Digidesignin Digi002 hardware sekä macbookki. Tämän päivän aikana vehjettä käytettäessä se on alkanut 'irrottaa' itseään eli ei enää toimi. Normisti käynnistäessähän laite siis naksahtaa pari kertaa ja mutenappi menee päälle. Tällä hetkellä laite käynnistyy normaalisti mutta satunnaisen ajan päästä joko: 1) mute menee päälle eikä suostu menemään pois päältä tai 2) firewiremerkkivalo katoaa ja CoreAudio Manager näyttää "HW not found" 3) molemmat yhtäaikaa Mistähän tälläinen voisi kiikastaa? Ajurit asensin uudestaan eikä auttanut ongelmaan tippaakaan. Vähän alkaa rassata nyt.. If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
Slemmu 05.06.2008 09:25:51 | |
---|
Kuulostais ikävä kyllä 002 tyyppivialta, eli ns. power harness ongelmalta. http://www.sweetwater.com/forum/archive/index.php/t-9768.html Mulla rupes 002rack kanssa tekemään tota melkein neljän vuoden käytön jälkeen juuri äskettäin. Korjasin tilanteen itse vaan avaamalla 002r:n kannen ja irroitin ja kiinnitin muutamaan otteeseen virtapiuhat (sininen, punainen ja vihreä). Hyvin toimii taas! Ei ainakaan vielä ole temppuillut uudestaan. Ite ku tekee, ni tulee parempi! |
Mikael 06.06.2008 08:46:35 | |
---|
Perusvika ja menee edelleen varmaan takuuseen. Mä huollatin omani manpowerilla ja aikaa meni about 5min. Syy vikaan on huono virtaliitin koneen sisällä ja periaatteessa ei varmaan ole iso rasti itsekään korjata. Inhimillisyys on hyve. |
HTMono 08.06.2008 16:13:27 | |
---|
Perusvika ja menee edelleen varmaan takuuseen. Mä huollatin omani manpowerilla ja aikaa meni about 5min. Syy vikaan on huono virtaliitin koneen sisällä ja periaatteessa ei varmaan ole iso rasti itsekään korjata. Noh, käytettynä ostettu laite joten tuskin takuuseen saa. Pitää viedä tuo korjaajalle taikka sitten avata ja katsella itse, ei kyllä oikeasti taida siis iso homma olla korjata. If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
Noh, käytettynä ostettu laite joten tuskin takuuseen saa. Pitää viedä tuo korjaajalle taikka sitten avata ja katsella itse, ei kyllä oikeasti taida siis iso homma olla korjata. Veikkaisin ettei paljoa maksa sen liittimen vaihto... Inhimillisyys on hyve. |