Aihe: Duffy
1
HaloOfFlies
07.06.2008 16:14:32

Ihmetyksekseni huomasin että tästä artistista/bändistä ei ole vielä ainuttakaan kirjoitusta täällä. Mitä pidätte Duffysta? Omasta mielestäni parasta kamaa tänä vuonna. Yhtäläisyydet Amy Winehousen musiikkiin ovat ilmeiset, mutta Duffy pistää ehkä hieman enemmän menovaihdetta päälle kuin Amy. Ja toimii kuin tauti! Mercy on hienoin biisi mitä on tänä vuonna tehty, ja kuulostaa ajattomalta kuten hyvän musiikin pitääkin, ja Rockferry on aivan loistava, todella tyylikästä musaa alusta loppuun. Uppoaa minuun aivan täysillä, entä teihin?
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
donpepe
08.06.2008 18:36:53
ihan oolrait mut se Mercy-piisi sisältää aika tanakasti zamoja elementtejä kuin Aretha Franklinin Chain of fools.
- I scream, you scream, we all scream for icescream -
Marlowe
12.06.2008 22:44:32
Mojo Magazinessa oli viime vuoden lopulla juttu, jossa Duffy nostettiin lähitulevaisuuden kiinnostavimpien nimien joukkoon. Kovat olivat siis odotukset, ja ehkä niihin nähden neidin debyyttilevy osoittautui pieneksi pettymykseksi. Levyllä on muutama aivan timangi biisi ("Rockferry" ja ennen kaikkea "Warwick Avenue"), mutta sitten vähän keskinkertaisempaakin kamaa. Jos on pakko verrata Amy Winehouseen, niin kyllä "Back to Black" vetää pitemmän korren.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
Klassikko
01.07.2008 22:56:09
Duffyn keikan Glastonburyssa 2008 näkee täältä ainakin hetken:
http://www.bbc.co.uk/glastonbury/2008/artists/duffy/
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
Veepee
31.07.2008 10:22:04
Minä tykkään. Koko kesän on levy soinut autossa, mukavan letkeää fiilistelymusiikkia.
K: Suden sukulaisia? V: Supikoira, konootti ja pingo. K: Kukan osat? V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)