Demostudio 03.04.2008 23:16:39 | |
---|
|
Sawez 03.04.2008 23:56:06 | |
---|
Sori, tuli vahingossa kahesti. :( |
Kalmo 05.04.2008 23:07:07 | |
---|
Alun kitarariffi oli niin kiva, että sillä olisi voinut ratsastaa enemmänkin. Kuten 95%:ssa näistä demoista heikoin lenkki on laulu. Tässäkin kiva ääni laulajalla ja homma periaatteessa ihan hanskassa. On vain se jokin, pieni viimeistely, jolla saataisiin pois joko sellainen "härmäläinen kotikutoisuus" tai se tunne. että laulaja ei ole täysin kotonaan enganninkielisen ilmaisun kanssa. Mutta jos kaikilla olisi yksityiskohdat hiottuna, niin kaikkihan olis staroja ;o) Kyllä Whiskey gutaa ainetta on. Jatkakaa tislaamista.Pidin. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Bobana 12.04.2008 23:32:37 | |
---|
Tässä oli taas päinvastoin. Laulaja yritti mutta muuten meno oli kuin kirkossa. Nihkeet * 7 * Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Scars80 13.04.2008 03:50:26 (muokattu 13.04.2008 03:52:33) | |
---|
Mä voin nyt ihan laulajana sulle bobana sanoa että jos mies vetää ohi nuottien ekan parin lauseen aikan jo niin ei se ole yrittämistä ;) Kun päästiin korkeelle niin sitten osuttiin jo kohilleen... Eikä tässä muitten osalta oltu kirkossa... kova biisi imo... bobana nyt vetää jotain täysin omaa ;). Täytyy sanoa että verrattuna toiseen vetoon tämä on hyvä... laulaja vaan pysyy puhtaassa laulussa ja kaikki ok... se helvetin 'olenvetänytaskinnorttiajapullonpaskaaviskiä'korina pois ja tota puhasta laulua koska sulla ääntä siihen on. Silloin mäkin heitän jo iso probsia teille ;) |
Bobana 13.04.2008 21:41:22 | |
---|
Mä voin nyt ihan laulajana sulle bobana sanoa että jos mies vetää ohi nuottien ekan parin lauseen aikan jo niin ei se ole yrittämistä ;) Kun päästiin korkeelle niin sitten osuttiin jo kohilleen... Eikä tässä muitten osalta oltu kirkossa... kova biisi imo... bobana nyt vetää jotain täysin omaa ;). Täytyy sanoa että verrattuna toiseen vetoon tämä on hyvä... laulaja vaan pysyy puhtaassa laulussa ja kaikki ok... se helvetin 'olenvetänytaskinnorttiajapullonpaskaaviskiä'korina pois ja tota puhasta laulua koska sulla ääntä siihen on. Silloin mäkin heitän jo iso probsia teille ;) Älä nyt lässytä. Täällä on demot yleisön arvioitavissa ja toi oli mun mielipide äläkä sä tule oikomaan niitä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Scars80 13.04.2008 21:53:31 | |
---|
Älä nyt lässytä. Täällä on demot yleisön arvioitavissa ja toi oli mun mielipide äläkä sä tule oikomaan niitä. LÄssytä? hahaha.... noh katos mielipiteeni sanoin mäkin. Mut makuasia sano musti. Ja se siitä OT:sta mun osalta. rock rock. |
Bobana 13.04.2008 21:58:43 | |
---|
LÄssytä? hahaha.... noh katos mielipiteeni sanoin mäkin. Mut makuasia sano musti. Ja se siitä OT:sta mun osalta. rock rock. Erona sille että sä tulet tänne kommentoimaan sitä mitä mä olen kommentoinut. Se ei ole tämän homman tarkoitus. Kirjota vaan ihan kiltisti kommenttis aloittajalle ja anna muiden olla. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Scars80 13.04.2008 22:01:19 | |
---|
Erona sille että sä tulet tänne kommentoimaan sitä mitä mä olen kommentoinut. Se ei ole tämän homman tarkoitus. Kirjota vaan ihan kiltisti kommenttis aloittajalle ja anna muiden olla. Pointtina olikin juuri se että mun mielipide erosi sun joten otin sen esille kanssa... mutta miten vaan suokaa anteeksi teidän pyhyytenne jos astuin jonkkun rajan yli ;) Rauha maassa ja musiikki sydämessä niillä mennään kuitenkin eiköstä joo ;) |
Sawez 19.05.2008 18:39:17 | |
---|
Mielenkiintoista... :) lisää kommenttia saa antaa. |
rice88 25.05.2008 22:44:23 (muokattu 25.05.2008 22:44:39) | |
---|
Ainaki se jäi mieleen että laulaja yritti väkisillä saada puhtaaseen ääneensä säröä .. joka ainaki meikän korvaan kuulostaa hieman feikatulta. Muista soittimista ei oo muisti kuvia. arvosana : 6 Kyllä varmasti löydät kirjotus virheitä . |
Myrtilla 28.05.2008 01:13:30 | |
---|
Tuo alun kitarafiilistely oli niin ihanan kuuloinen, että oli klikattava tämä näyte alkuun monta kertaa. Vokalisointi kuulosti siltä, kuin laulajan sisällä olisivat ajoittain demonin lailla taistelleet nuori epävarma poika, Jonne Aaron ja Pate Mustajärvi. Tämä ei ole sinänsä huono asia, sillä monipuolista potentiaalia selkeästi löytyy. Varmuutta ja vireyttä lisää vaan kunnon reenillä, itsensä etsimisellä ja egonpönkityksellä. |
Aman 28.05.2008 18:00:25 | |
---|
Alun lauluissa on hemmetin miellyttävä ja lämmin soundi sekä hyvin kuljetettua melodiaa, mutta lausuminen takertelee jonninkin verran. Siinä vaiheessa kun yritetään räkää ja rähinää lisätä soundiin niin mennään metsään. Idea on kyllä sinänsä ok, mutta toteutus ei :) Räkä pitäneis treenata eka kuntoon ennen kuin väkisellään yrittää sitä soppaan sylkäistä. Itse biisi ei kyllä kolahtanut millään tasolla. Soitossahan nyt ei mitään varsinaista sanottavaa ole suuntaan tahi toiseen, mutta kappaleessa ei ollut oikeastaan mitään:/ Kahden kuuntelukerran jälkeen päällimmäiseks jäi mieleen lämmin laulusoundi :) -Ari |
Lisää kommenttia vaan! |
Sawez 27.06.2008 19:49:03 | |
---|
Ja kuuntelua vaan... ja palautetta. |
Sawez 17.07.2008 12:37:57 | |
---|
No niin, kertokaa vaan. |
Sawez 30.12.2008 13:50:08 | |
---|
No uppia vielä. |
Vebu 05.01.2009 07:19:18 | |
---|
Kaksi sanaa: Long tail, jonka rokki/hevipuoli on suomessa tylsyyteen asti edustettuna. No, kukin tekee sellaista mistä tykkää. |