Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 567 68 69 70 71121 122 123 124 125
Ziggy Bubba
07.06.2008 01:03:58

Eihän Harley Bentoneita vissiin myydä muualla kuin T-kaupassa, Huuto.netissä ja Torilla. Eipä ole kovin montaa mahdollisuutta tuotteiden alkuperälle. :D

Eipä niin. Ei taida tuommonen jälleenmyynti ollaan lainkaan puitteissa ihan ok - härö firma.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Velli
07.06.2008 03:35:40
:D kiesus sentään.....en kerro missä ja milloin.....mutta uskomatonta pyöreää välinpitämätöntä piittaamattomuutta.

En ymmärrä miksi huonoa palvelua tarjoavia liikkeitä suojellaan!?!
FensonGibder
07.06.2008 09:44:43
Eihän Harley Bentoneita vissiin myydä muualla kuin T-kaupassa, Huuto.netissä ja Torilla. Eipä ole kovin montaa mahdollisuutta tuotteiden alkuperälle. :D

Niin, ensin T-kaupassa, sitten Torilla ja lopuksi Huudossa..

HB on merkkinä kuin hanhen paskaa: toisesta päästä mustaa, toisesta valkoista ja juur yhtä mielenkiintoista..
Omalla luvalla.
koponen
07.06.2008 09:44:45
Mustakaahan räkänokat sitten se, että täällä tulee tarinasta ain avain se toinen puoli.
If it says Marshall on the front, you're good to go
Klezberg
07.06.2008 09:48:12

Ai mitä, onko se vielä pystyssä? Enpä olisi uskonut, sen verran oli älytöntä tuon liikkeen meininki aikoinaan. Myivät mm. Harley Bentoneita, salettiin suoraan T-kaupasta tilattuja... :)

Muistuu mieleen kun neljä vuotta sitten etsiskelin mieleistä stratoa. Tuolla näyttivät fenderin kuvastoa, sanoivat että käy muissa kaupoissa kokeilemassa, tule sitten tänne niin tilataan. Olisi siellä yksi strato ollutkin, kuulemma Andy McCoyn vanha.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan
Twinkle
07.06.2008 10:37:19

Tapaus A) Ostanut kielisetin eilen, koittanut asentaa sitä ja hänellä on mennyt G-kieli poikki kitaraa virittäessä. Hän tulee myymälään ja vaatii saada tilalle uuden kielen. Ennenkö myyjä kerkeää tähän sanoa mitään, niin sieltä tulee jo raastuvat ja kuluttajansuojat jene jene ränttäykset.

Toivottavasti on hypoteettinen tilanne, nimittäin itse en kyllä jaksaisi edes soittaa kuluttajansuojaan hajonneen kielen takia.

Mutta muuten, kuluttajansuoja on näissä hajoamisjutuissa hankala, koska ainahan asiakas voi väittää että jokin juttu oli valmistusvirheellinen, asennettu oikein mutta hajosi silti. Tätä myöten liike on velvollinen vaihtamaan, mutta toisaalta myös kauppiaskin saattaa vedota siihen, että tuote oli lähtiessään tarkastettu virheettömäksi, ei nyt välttämättä kitaran kielissä mutta esimerkiksi jos akustisen kitaran talla repeää irti viritettäessä. Etenkin aloittelijoita on helppo ohjailla siihen suuntaan että "itse rikoit", mikä nyt on vähän kyseenalaista. Osaa sen kyllä asiakkaatkin vääntää asioita itselleen edulliseen suuntaan, ettei tämä kirjoitus tarkoita juuta eikä jaata mihinkään suuntaan.
McNulty
07.06.2008 10:54:11
Toivottavasti on hypoteettinen tilanne, nimittäin itse en kyllä jaksaisi edes soittaa kuluttajansuojaan hajonneen kielen takia.

Kyllä näitä välillä näkee ja kuulee. Ja tosiaan ihan pienimmistäkin asioista. Harvemmin tietysti, mutta kummatkin noista tapauksista onpi omia kokemuksiani myyjänä.
terov
07.06.2008 18:03:51
Top soundissa kävi kerran......

Minä: Paljonko tuo kitara mahtaa maksaa?
Myyjä: Aki tietää
Minä: Jaa, missähän Aki on?
Myyjä: Aki on ruokatauolla.
Minä: Niin just....
Kaikki ajallaan:)
Moimies
07.06.2008 19:15:07
Top soundissa kävi kerran......

Minä: Paljonko tuo kitara mahtaa maksaa?
Myyjä: Aki tietää
Minä: Jaa, missähän Aki on?
Myyjä: Aki on ruokatauolla.
Minä: Niin just....

No ohhoh, sulla taitaa olla elämä yhtä tuskien taivalta jos tuo oli "tyhmimmästä" päästä näitä juttuja.
Nyt kunno rähinät pystyy.
Klezberg
07.06.2008 19:52:36

No ohhoh, sulla taitaa olla elämä yhtä tuskien taivalta jos tuo oli "tyhmimmästä" päästä näitä juttuja.

Tavallaan ajattelin tuota samaa, mutta toisaalta jos liike on auki ja siellä on myyjä paikalla, kyllä hintojen pitäisi olla selvitettävissä. Eri asia on jos tarkempi tuotetuntumus ei ole paikalla; kaikissa liikkeissä sitä ei välttämättä ole ollenkaan.

Kyllä minuakin harmitti, kun olin varta vasten lähtenyt kotoa, ajanut bussilla ja kävellyt päästäkseni tiettyyn liikkeeseen, josta sitten oikeat myyjät olivat jossain muualla ja paikalla vain kaveri, joka ei tiennyt hintoja eikä juuri mitään muutakaan --oli ilmeisesti vain laitettu vahtimaan kamoja jotta liike voisi olla näennäisesti auki. Miten juuri musapuolella onkin tämmöisiä.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti ja ne vie kaiken ajan
Twinkle
07.06.2008 21:06:37
Miten juuri musapuolella onkin tämmöisiä.

Gigantissa kerran nähty, haettiin ukkoa myymään telkkaria mutta löytynyt myyjä ei voinut tulla kun oli tosiaan "vastasi leivänpaahtimista". Kyllä se vähän huvitti siinä vaiheessa että gigantin myyjät erikoistettaisiin leivänpaahtimiin, telkkareihin ja pesukoneisiin kuhunkin erikseen mut kai se todellisuus on toinen. Ilmeisesti leivänpaahtimien erikoismies oli siellä vaan kampanja-apuna myymässä tarjoustuotteita.
Moimies
07.06.2008 22:51:30
Eri asia on jos tarkempi tuotetuntumus ei ole paikalla.

Tämähän siinä tosiaan voi olla. Ainakin paikallisessa musiikkiliikkeessä oli yksi kaveri jonka sanottiin handlaavan kitarajutut, jolta sitten kitaran aikanaan ostin. Mutta tuo safkataukojuttu.... Melko normaalia että ihmiset pitävät työpäivinä ruokatauon.
Nyt kunno rähinät pystyy.
Klezberg
07.06.2008 22:56:57

Tämähän siinä tosiaan voi olla. Ainakin paikallisessa musiikkiliikkeessä oli yksi kaveri jonka sanottiin handlaavan kitarajutut, jolta sitten kitaran aikanaan ostin. Mutta tuo safkataukojuttu.... Melko normaalia että ihmiset pitävät työpäivinä ruokatauon.

Mikä on ihan ymmärrettävää. Budapestissa kuukausi sitten menin ostamaan soitinta. Kaupan ovi oli lukossa ruokatunnin takia, paikalle tuli kyllä liikkeen väkeä mutta neuvoi tulemaan tunnin päästä takaisin. Vaati hieman järjestelyjä, mutta onnistui.

Mutta jos kauppa on auki, voisi edellyttää että paikalla oleva myyjä osaa selvittää hinnat ja tarvittaessa myydä, jos enempää ei tarvita.
bfoc
08.06.2008 15:35:40
Mutta jos kauppa on auki, voisi edellyttää että paikalla oleva myyjä osaa selvittää hinnat ja tarvittaessa myydä, jos enempää ei tarvita.

Varsinkin kun Suomessa pitää hinnan näkyä tuotteessa. Se on sit eri asia kellä myyjällä on lupa tingata minkäkin verran siitä lapun hinnasta. Ei kaupanteon pitäisi kuitenkaan jäädä kiinni hintatiedon puutteesta jos hanuri kestää maksaa sen mitä lappuun on präntätty.
sutiojrikellA
joukov
08.06.2008 18:04:52 (muokattu 08.06.2008 18:06:30)
Nykyään on joka paikassa 'trendi', että pitää saada työvoima mahdollisimman halvalla, myös erikoisliikkeissä. Tämän takia ei jokaisella ole enää tuotetietoutta kaupan jokaisesta tuotteesta. Nykyisillä palkoilla ei välttämättä myynnin ammattilaista kiinnosta duuni asiakkaiden parissa. Duunin saavat ne, jotka tekevät sen halvalla eli opiskelijat ja juuri valmistuneet tai ne, joilla ei ole mitään kokemusta.

Siitä vaan vaatimaan nippelitietoutta ja muuta erikoisosaamista tarvittavaa. :)
KISS - World Tour 2009
Illidan
08.06.2008 23:04:38
"Säästä parikyt senttii ja osta tosta noita tunlopin plektroja ne on semmosia paksuja heviplektroja elikkä ku ostat kunnon laatuplekun nii koko kitaran sointi muuttuu ja bodyyn tulee enemmän sustainia." :D
[eeäspeeälteedee]
Kivijalka
08.06.2008 23:18:17
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! Vähä oli huono kauppa, sanoin niille että ootte vitu huonohomoja koko sakki!!! Nii nii arvaa ostinko kitaraa? No vitu e!! lähivvaa menee!!1"

Olis saanu loppua koko ketju tähän postaukseen.
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Mr. Speed
09.06.2008 15:09:15
En ymmärrä miksi huonoa palvelua tarjoavia liikkeitä suojellaan!?!

Voipi olla myös ihan sellainen syy, että esimerkiksi eräs henkilö Moottoripyörä.org - nimisellä keskustelufoorumilla joutui maksamaan vahingonkorvauksia jollekin moottoripyöräliikkeelle. Tapauksen yksityiskohtia en muista, mutta tuhansia euroja sakkoja tuli silti.
F@F
jalaluus
09.06.2008 20:45:04

Voipi olla myös ihan sellainen syy, että esimerkiksi eräs henkilö Moottoripyörä.org - nimisellä keskustelufoorumilla joutui maksamaan vahingonkorvauksia jollekin moottoripyöräliikkeelle. Tapauksen yksityiskohtia en muista, mutta tuhansia euroja sakkoja tuli silti.

ehkä on sitten parempi laitaa lukko tälle ! ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)