Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008 ilmoittautuminen ym..
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16 17 18
manjaana
06.06.2008 22:38:12 (muokattu 06.06.2008 22:39:12)
:o)) Ajattele, mikä maanlaajunen skandaali. Koko tm-netti saa huonoo julkisuutta ja kukaan ei enää pääse koskaan minnekään keikalle *auts*

Juu ja saavat vaan yhen oluen ruokajuomaks keikoilla..

Edit...

Mut mie ja Pulis ja Jeppe juodaan kaikissa tienvarsi baareissa yhet :))))
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
jykke65
06.06.2008 22:39:03

:o)) Ajattele, mikä maanlaajunen skandaali. Koko tm-netti saa huonoo julkisuutta ja kukaan ei enää pääse koskaan minnekään keikalle *auts*

Huonoa julkisuutta? Ei toki, sitte voit ruveta vaikka juontajaksi tai tositv-tähdeksi tai poliitikoksi tai ihan vaan julkimoksi! Onhan noita "houkuttelevia" mahdollisuuksia vaikka kuinka =)
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
kuunsirppi
06.06.2008 22:39:05
Jou, nyt oon viksu ja jätän huomiset jortsut väliin ja nukun.. :)

No käyks se ny sitte sama homma mulle, kun oon huomenna ekaks pitkän päivän keikalla, enkä ehdi nukkuun juur ollenkaa :o/

Jos vielä iskee toi em. juoppohulluus ton kahden oluen jälkeen, niin mitäs sitte, niin? Kuka sitte mua kattelee?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
06.06.2008 22:40:30
Huonoa julkisuutta? Ei toki, sitte voit ruveta vaikka juontajaksi tai tositv-tähdeksi tai poliitikoksi tai ihan vaan julkimoksi! Onhan noita "houkuttelevia" mahdollisuuksia vaikka kuinka =)

Ai no tota mä en hokannu. Siis mä alan TosiTähdeks heti maanantai-iltana, tai viimestään tiistaiaamuna. Voitte jo kehuskella huomenna keikoillanne, että ootte melkein sukua melkein julkkikselle :o)
kuunsirppi
06.06.2008 22:41:18
Juu ja saavat vaan yhen oluen ruokajuomaks keikoilla..

Edit...

Mut mie ja Pulis ja Jeppe juodaan kaikissa tienvarsi baareissa yhet :))))

No niin mut tuleekos Pulis ja Jeppe paikalle sunnuntaina? Vai olikos se niin, että Pulis lupas tulla käymäseen poikain kanssa?
jykke65
06.06.2008 22:41:19

Jos vielä iskee toi em. juoppohulluus ton kahden oluen jälkeen, niin mitäs sitte, niin? Kuka sitte mua kattelee?

No vaikka minä 8o)
kuunsirppi
06.06.2008 22:42:16
No vaikka minä 8o)

No onneks on ees joku, huh! Pelkäsin jo, että jään ihan vaille huomioo *hih*
jykke65
06.06.2008 22:43:57

No onneks on ees joku, huh! Pelkäsin jo, että jään ihan vaille huomioo *hih*

....niin ja varmaan se vanginvartijakin vilkasee aina silloin tällöin...... :)
kuunsirppi
06.06.2008 22:45:54
....niin ja varmaan se vanginvartijakin vilkasee aina silloin tällöin...... :)

No aijaa, kiitti vaan :o/ Mä oon siellä sitäpaitsi järkkärinä. Laittaisinko oikeen sen lätkän tohon rintopieleen? Olitkos sä se toinen kortillinen, vai kuka kerto tässä ketjussa, että omistaa jv-kortin?

Mä voin siis valvoo kaikkee ja kaikkia ja pidän sitten myös kirjaa kaikkien tekemisistä ja raportoin sitten ylemmälle johdolle (kaltereiden välistä)
manjaana
06.06.2008 22:45:58
No niin mut tuleekos Pulis ja Jeppe paikalle sunnuntaina? Vai olikos se niin, että Pulis lupas tulla käymäseen poikain kanssa?

Huoh..., no issekseen se sit on ne yhet otettava.. *muistelee kaiholla miten kivaa Tampesterin baareissa oli*
-En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin-
jykke65
06.06.2008 22:49:36

No aijaa, kiitti vaan :o/ Mä oon siellä sitäpaitsi järkkärinä. Laittaisinko oikeen sen lätkän tohon rintopieleen? Olitkos sä se toinen kortillinen,

Juu, viime joulunakin sain kaks korttia toinen oli tarkotettu naapurille, ja toinen oli kutsu saapua kuultavaksi kärä......... ;)
kuunsirppi
06.06.2008 22:53:22
Juu, viime joulunakin sain kaks korttia toinen oli tarkotettu naapurille, ja toinen oli kutsu saapua kuultavaksi kärä......... ;)

Hei mä sain kans tänään postia, eli yhden kirjeen. Tosin siinäkin oli naapurin rouvan nimi. Tiedä sitten, mitä ne mun postiin kirjottaa naapurin nimen.

Ai ne kutsuu korteilla kärä..lle. Toi oli ihan uutta. Mulle tuli aikoinaan ihan oikeen kirje. Valkonen virallisen näkönen kuori oli, ei ruskee.
kuunsirppi
06.06.2008 22:55:08
Tunti sitte jo piti mennä suhiin ja vielä täällä kökin. Nyt sammutan tän masiinan ja toivottelen hyvää yötä ja nähdää kauniita unia ja unelmoikaa humppabileistä ladossa ;o)
jykke65
06.06.2008 22:57:48

Tunti sitte jo piti mennä suhiin ja vielä täällä kökin. Nyt sammutan tän masiinan ja toivottelen hyvää yötä ja nähdää kauniita unia ja unelmoikaa humppabileistä ladossa ;o)

Jep! Näinhän me edetään =)
jeppeq
06.06.2008 23:00:34

saattaa olla, että tää tulee käymään lammilla, mutta ilmeisimmin ite autoiluttaa johtotähteä, kun tarvii olla tärkeenä Espoossa klo noin 10, maanantaina. Katotaan nyt mitkä feenikset on.

Huomenna aamupäivällä hautaamaan mukava eno, illalla jotkut missikilpailut karjalohjalla ja sitten (jatkot???)...saa nähä. tunnelmasta toiseen, bab tsu adi adi...
Pula-Aho
06.06.2008 23:04:09

Täällähän puhutaan minusta. Ilmankos alkoi tietystä paikkaa kuumottamaan.

No, Pula-Aho on laskeutunut kotiorrelleen viikon turneelta ympäri Suomea poikaitten kanssa. Matkan iloinen yllätys oli se, kun poikkesimme tänään Mikkelin torille lörtsykaffeelle, niin törmäsin vaimoon, joka oli matkalla päinvastaiseen suuntaan. Arveli saapuvansa kuitenkin kotio sunnuntaihin mennessä, mistä riemastuneena ilmoitin lähteväni samana päivänä Lammin humppafestareille.

Näin se avioliitto pysyy tuoreena ja elinvoimaisena.

Eli saavun paikalle mitä luultavimmin ilman poikia.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Sertzo S
07.06.2008 07:57:03 (muokattu 07.06.2008 08:05:44)
Tiukkaa humpanturskutusta ja muutenkin hyvää meininkiä toivotan teille huomiseksi sinne Lammille. Elekee ryypätkö liikaa ja puhuko hävyttömyyksiä!!!
Olen hengessä mukana ja ajattelen teitä kaikkia sydämenlämmöllä, varsinkin niitä muutamaa rohkeaa naista, jotka ovat uskaltautuneet miesvoittoiseen seuraanne.

terv. Sertzo-setä
kuunsirppi
07.06.2008 09:05:45

-G-

Hieno homma, että tuut paikalle :o)

Meillä kans pysyy tuoreena tää liitto, kun perjantaina lähti ukko töihin, tulee sunnuntaina kotiin illalla ja mä tuun sitten maanantaina, kun ehdin. Sitten lähden keskiviikkona ruotsinristeilylle, tuun perjantaina aamulla kotiin ja ukko kömpii sitten joskus lauantain puolella oman firman kesäjuhlilta kotiin, eli ens viikolla ei juur kans ehditä nähdä
ÄM
07.06.2008 12:21:57

Täällähän puhutaan minusta. Ilmankos alkoi tietystä paikkaa kuumottamaan.

No, Pula-Aho on laskeutunut kotiorrelleen viikon turneelta ympäri Suomea poikaitten kanssa. Matkan iloinen yllätys oli se, kun poikkesimme tänään Mikkelin torille lörtsykaffeelle, niin törmäsin vaimoon, joka oli matkalla päinvastaiseen suuntaan. Arveli saapuvansa kuitenkin kotio sunnuntaihin mennessä, mistä riemastuneena ilmoitin lähteväni samana päivänä Lammin humppafestareille.

-G-

No juuri näin, se on oikeaa puhetta.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)