Aihe: guitar hero nyypät
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kLassik
15.01.2008 14:37:03
Luin koulussa läpi kyseisen ketjun, kun samalla viereisellä koneella pari vanhempaa oppilasta selasi youtubesta Guitar Hero-videoita arvioiden niitä syvällä asiantuntemuksella. Aiheutti lievää huvittuneisuutta.

Itse pelistähän en hirveämmin innostunut. (en osannut) Mutta eipä minulla mitään sen pelaajiakaan vastaan ole, kukin taaplaa tyylillään.
Hiekkaharjun Hendrix
16.01.2008 16:12:33
Joo ei mitään vastaan sinänsä, itsekin pelannut. Huvittuneisuutta aiheuttaa koulussa kuullut kommentit: "Guitar Heroo on paljo vaikeempi soittaa ku oikeeta kitaraa! Kaikki kitaristitki sanoo nii!"
punainenettan
16.01.2008 16:28:29
Ei ärsytä.. Viihdyttävä peli jota on jonkin verran tullut pelattua.

Mun mielestä se jopa lisää vasemmankäden sormien motoriikkaa!:)
-En muista miten tilutettaan, ku oon kompannu..
WisQi
16.01.2008 16:45:20
onhan se kännipelinä vähintään Wiin tasoista hauskaa :)
Lord of the strings
16.01.2008 23:04:43
Ärsyttää nää Duck Hunting -nyypät jotka luulee olevansa koviaki metsästäjiä kun osuvat aina siihen ankkaan. Samaan hintaan voi ostaa pistoolin ja mennä ampumaan oikeita ankkoja. Jumalauta.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
mickey76
18.01.2008 09:57:32
Tässä topicissa on enemmän sivuja, kuin vaikkapa "Kitaratekniikoita ja muita kikkoja"!

Sori OT, mutta oisko "nyyppien" aika vaihtaa johonki pleikkarifoorumille tjsp? Funny topic though!
"Smör mamma, julsex tillbaka!" -Voi äiti, joulukuusi palaa!
Kampela77
18.01.2008 19:42:06
Tässä topicissa on enemmän sivuja, kuin vaikkapa "Kitaratekniikoita ja muita kikkoja"!

Sori OT, mutta oisko "nyyppien" aika vaihtaa johonki pleikkarifoorumille tjsp? Funny topic though!

Tosikitaristithan tämän ketjun aloittivat. Taas nyyppiä syytetään jostain johon eivät ole syyllisiä. Ensin syytettiin olemattomilla kitarataidoilla leveilystä ja nyt tästä ketjusta. Nyyppäparat.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lego
18.01.2008 21:02:29
Mulla on molemmat, guitar hero III pleikka 3:lla ja oikea kitara (tai oikeastaan muutama). Molemmissa sama periaate, hauskaa on veivata, siinä vaiheessa kun siitä syntyy tällainen helvetin haloo ja hampaiden kiristely niin on aika luovuttaa. Suosittelen samaa monelle tähänkin topicciin vastanneille "sankareille".
Iron Horse
19.01.2008 10:51:39
Onkohan Langleyn foorumeillakin tyypit juttelemassa siitä, kuinka ärsyttävää se on, kun jotkut nörtit luulevat olevansa kovia, kun ovat Counter Strikessä tms. pelissä niin hyviä?
One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie. Let 'er rip!
Pattari
19.01.2008 11:32:26
Onkohan Langleyn foorumeillakin tyypit juttelemassa siitä, kuinka ärsyttävää se on, kun jotkut nörtit luulevat olevansa kovia, kun ovat Counter Strikessä tms. pelissä niin hyviä?

Reps! :D kiitos päivän jutusta saat lussan
dodiih.....
Jazkaa
07.06.2008 11:47:42
Joo mulla menee hermot jos ettii jotain kitara coveria youtubesta niin tulee vaan niitä saatanan guitar hero videoita. Joo kyllä itsellänikin on tuo peli mutta vittu ei kaikkien tarvii laittaa niitä videoita sinne youtubeen.

Loistava nosto!

Ja itseäni GH vituttaa myös. Koska en osaa sitä pelata.
Tender
07.06.2008 14:25:06
Jos ei olis Guitar Heroa ollu niin en soittaisi varmaankaan nyt kitaraa. GH sain kipinän oikeeseen kitaraan. Kumma juttu kun oikeella kitaralla monet kappaleet on helpompia kuin ne kappaleet GH sillä vaikeimmalla tasolla?
On se jännä...
JS
07.06.2008 14:28:15
Jos ei olis Guitar Heroa ollu niin en soittaisi varmaankaan nyt kitaraa. GH sain kipinän oikeeseen kitaraan. Kumma juttu kun oikeella kitaralla monet kappaleet on helpompia kuin ne kappaleet GH sillä vaikeimmalla tasolla?

No, eipä oikeastaan...
"Mut tietenkin jos on maailman paras soittaja (niinku JS) ni sitten ei millään ooo välii..." -Cucumber?
jonne.i
07.06.2008 16:39:21
täähän on melkeen sama ku sanois "CS nyypät, menis oikeisiin anti-terroristi tiimeihin (tai terroristeiks, mutta ehkei nyt näinpäin kuitenkaan)".
agre
07.06.2008 20:13:05

Itelläkin sama juttu. Joululahjaks sain gh3, sitä pelasin sen kuukauden (musta tuli melko hyvä ja nopeasti) through the fire and flames hardilla :) Ja siitä se sitten lähti.
rupesin ruinaamaan kitaraa ja hyvä ostos oli. Mutta kuitenkaan ei gh:ta voi verrata oikeeseen kitaraan. Se on ihan eri asia soittaa muovisella kitaralla kun oikeella.
"All you have to do is be yourself and have a good time playing music"
s8na
07.06.2008 22:05:44

Joo mulla menee hermot jos ettii jotain kitara coveria youtubesta niin tulee vaan niitä saatanan guitar hero videoita. Joo kyllä itsellänikin on tuo peli mutta vittu ei kaikkien tarvii laittaa niitä videoita sinne youtubeen.

Mulla menee hermot ku koittaa ettii youtubesta sota/tankki/lenskari/räjäytys pätkii kaljoissa ja sielt tulee jotain tietsikkapelipätkiä! Perketti!
Satiainen
08.06.2008 13:34:21
En pelaa GH:a koska mun mielestä ei oo mitään helvetin järkee maksaa satasta muovikitarasta, mutta ei se vielä mitään jos vertaa rock bandiin, jonka hankkiminen maksaa omaisuuden. Tosin kukin tavallaan.......
Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water
Icy-Sun
08.06.2008 19:25:56
Kallis pelihän tuo on ja keksisin itse varmasti omaan käyttöön parempaakin rahankäyttöä. Minkään videopelien pelaaminen suuressaa mittakaavassa ei ole mielestäni hyväksi ,mutta kun etenkin jenkeissä on näitä meganörttejä, jotka laittavat Guitar hero-videoita tuubiin ja kysyvät vielä perään: "Soitin nämä biisit vaikeimmalla tasolla virheettömästi, joten kannattaisiko minun viimein hankkia oikea kitara?" Kun hörhöily menee tuohon suuntaan, on se jo minusta huolestuttavaa. Sillä palikalla ei ole oikein muuta tekemistä sen oikean G:n kanssa kuin yleinen sorminäppäryys. Tosin kaikki tällaiset PS, X-box ym. pelit ovat varsin mukavaa viihdettä, kun niitä veivaillaan myöhäisilloissa kaveriporukalla naamat irvessä näin yleisessä hupimielessä. Sellaisena tämä pelaaminen pitäisi säilyä.
There ain't noway out tonight
Icy-Sun
08.06.2008 19:29:55
"Guitar Heroo on paljo vaikeempi soittaa ku oikeeta kitaraa! Kaikki kitaristitki sanoo nii!"

Tämähän on itsessään jo varsin raivostuttavaa. Ei sitä oikeata kitaraa soiteta sen takia, että se olisi vaikeampaa tai helpompaa kuin jonku pelin pelaaminen. Se on oikeata musisoimista se. Taitavat olla syyt aivan toiset harrastukseensa muusikoilla verrattuna GH-nörtteihin.
There ain't noway out tonight
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)