manjaana 06.06.2008 22:08:55 | |
---|
Tarkoitushan se paras on, minkä sille voi, jos ei ole bel cantoa vai mikä se oli. Hoho, kas kun ei Il Divoa vai mikä se ny oli.... -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
jykke65 06.06.2008 22:09:28 | |
---|
No hätä, riittävästi vaan jalua vai mitä Laulaja?? *naur* No kyllä sitte lähtee...... Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:10:06 | |
---|
No hätä, riittävästi vaan jalua vai mitä Laulaja?? *naur* Joo joo! Ei mitään hätää. Jos mulle joku laulaa serenadin, niin se on ilman muuta mun mielestä kaunis mun korvissani. Ei niitä niin usein kuule! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:10:39 | |
---|
Hoho, kas kun ei Il Divoa vai mikä se ny oli.... Saiskos noista Il Lammin, tai jotain :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jykke65 06.06.2008 22:12:10 | |
---|
Tarkoitushan se paras on, minkä sille voi, jos ei ole bel cantoa vai mikä se oli. No varmasti sekin on ihan hyvää, mut mä pitäydyn vaan siinä Jalussa! Kiitos nyt kuitennii.... Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
manjaana 06.06.2008 22:13:37 | |
---|
Saiskos noista Il Lammin, tai jotain :o)) No saahan niistä, son selvä se... Boolia tässä koemaistan, ettei su liikaa pääse päityyn... -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
, niin se on ilman muuta mun mielestä kaunis mun korvissani. Kuulostaa ihan serkultani joka sattuu olemaan kuuro =) Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:15:13 | |
---|
No saahan niistä, son selvä se... Boolia tässä koemaistan, ettei su liikaa pääse päityyn... Ooksää tehny boolia Lammia varte? Mä join yhden oluen ja tulin niin juovuksiin, että miten mä voin juoda mitään siellä Lammilla. Tosin en oo tänään syöny, ku aamiaisen ja yhden voileivän ja yhden pehmisjätskin...ehkä toi olut siks vähän tuntu nupissa. Tuli ihan pölhö olo, jos tää nyt tästä normaaliolotilasta enää pölhömmäks voi tulla :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:15:41 | |
---|
Kuulostaa ihan serkultani joka sattuu olemaan kuuro =) ...no en mäkään varmaan mitään kuuntele, kun olisin niin hurmiossa jo pelkästä ajatuksesta Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jykke65 06.06.2008 22:18:16 | |
---|
Saiskos noista Il Lammin, tai jotain :o)) Mieluusti tämän keskustelun perusteella perustaisin Tanssiorkesteri Hilja Mykkä & Mutet-combon Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
jykke65 06.06.2008 22:19:17 | |
---|
...no en mäkään varmaan mitään kuuntele, kun olisin niin hurmiossa jo pelkästä ajatuksesta Älä ota enää..... Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
jykke65 06.06.2008 22:21:41 | |
---|
Saiskos noista Il Lammin, tai jotain :o)) Saunan jälkeen vois esiintyä Il Kin Mul Kin =o) Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:21:48 | |
---|
Älä ota enää..... No mieti, että oon juonu vaan yhden oluen ...joisinko siis Lammilla peräti kaks :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:22:21 | |
---|
Mieluusti tämän keskustelun perusteella perustaisin Tanssiorkesteri Hilja Mykkä & Mutet-combon Tota ei pysty perustaan Lammilla mitenkään. Tuut huomaan sen kyllä :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:23:43 | |
---|
Saunan jälkeen vois esiintyä Il Kin Mul Kin =o) No tonkin porukan pitää esiintyä ilman saunaa, kun ei ainakaan viime vuonna kukaan malttanu mihinkään saunaan lähtee. Koko ajan piti soittaa, laulaa, juoda ja syödä ja....mitä lie, nukkua Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 06.06.2008 22:26:57 | |
---|
No tonkin porukan pitää esiintyä ilman saunaa, kun ei ainakaan viime vuonna kukaan malttanu mihinkään saunaan lähtee. Koko ajan piti soittaa, laulaa, juoda ja syödä ja....mitä lie, nukkua Juu paino sanalla päikkärit.. *nolo* -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |
jykke65 06.06.2008 22:27:21 | |
---|
No mieti, että oon juonu vaan yhden oluen ...joisinko siis Lammilla peräti kaks :o) Apua! Näen jo lööpit! " Juoppohulluus iski Lammilla, koko pitäjä sekaisin!" Riehaantuneen solistin jäljiltä siivottiin yli kaksi tyhjää olutpulloa, Hyssälä vaatii oluen pakkaamista rajoitettavaksi yhteen pulloon kerrallaan. Matti Vanhanen ei kommentoi. Johanna Tukiainen on matkoilla! Hallitus antaa lauselman ensi viikolla.....jne jne Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:30:27 | |
---|
Juu paino sanalla päikkärit.. *nolo* No mitä sitä ny nolostuu, jos kesken kaiken tulee uni. Käy vähän nukkumassa ja jatkaa taas *virn* Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 06.06.2008 22:31:35 | |
---|
Apua! Näen jo lööpit! " Juoppohulluus iski Lammilla, koko pitäjä sekaisin!" Riehaantuneen solistin jäljiltä siivottiin yli kaksi tyhjää olutpulloa, Hyssälä vaatii oluen pakkaamista rajoitettavaksi yhteen pulloon kerrallaan. Matti Vanhanen ei kommentoi. Johanna Tukiainen on matkoilla! Hallitus antaa lauselman ensi viikolla.....jne jne :o)) Ajattele, mikä maanlaajunen skandaali. Koko tm-netti saa huonoo julkisuutta ja kukaan ei enää pääse koskaan minnekään keikalle *auts* Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 06.06.2008 22:37:26 | |
---|
No mitä sitä ny nolostuu, jos kesken kaiken tulee uni. Käy vähän nukkumassa ja jatkaa taas *virn* Jou, nyt oon viksu ja jätän huomiset jortsut väliin ja nukun.. :) -En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin- |