ChangeOfSeasons 13.02.2008 00:56:34 | |
---|
staff of jordan tippu tänään. ihan mukava ylläripylläri. varmaan menee myyntiin ku ei mulla niin kauheesti rahaa ole. sovitaanko että 700g ni lähtee burning legionissa :D |
LordGarm 13.02.2008 16:59:53 | |
---|
staff of jordan tippu tänään. ihan mukava ylläripylläri. varmaan menee myyntiin ku ei mulla niin kauheesti rahaa ole. sovitaanko että 700g ni lähtee burning legionissa :D Ehkä 70g saat ;B |
vanttera 15.02.2008 09:16:28 | |
---|
Ehkä 70g saat ;B Mietin kans et kuka mahtas maksaa 700, bur. Hmmmhmmm, 5/5hyjal 4/9 BT, ja sunwell kulman takana. Argh. *h4liih* |
konnamatti 26.03.2008 15:55:45 | |
---|
Tänään tuli kiva patchi. Dailyja nyt mukavasti. Sinistä pvp-kamaakin saa ostettua rahalla eikä mm. Karaan tarviikkaan avainta. Just kun alotin kara-questin.. Niin oli mulla asiaakin. Ostakaa joku accountti poies. Halvalla lähtee. "I have a love interest in every one of my films - a gun." Arnold Schwarzenegger |
-Henri- 28.03.2008 22:41:36 | |
---|
Hoho, onhan tästä jauhettu täälläkin. Mnjoo, itse aloitin joulukuun lopussa. Jos nyt jotakuta kiinnostaa, niin miulla on Quel'Thalaksella lvl 52 undead rogue, lvl 21 tauren shammu (ja lvl 19 undead warlock, jolla tuskin enää kovin pelaan). Hyvä on peli ja tekemistä riittää kyllä ihan hitosti. Montahan tuntia tässä illalla vielä pelaisi...? :D |
anzabar 31.03.2008 12:46:08 | |
---|
Pari viikkoa sitten aloin tätä pelaamaan. Jos joku on Boulderfistillä myös niin saa tulla nykimään hihasta. Tällä hetkellä lvl 22 night elf rogue seclok. |
jarkkkk 26.04.2008 23:25:46 | |
---|
allut sucks. t: horde. |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. |
Metal90 06.06.2008 00:50:40 (muokattu 06.06.2008 00:52:06) | |
---|
Dentargilla 70 protect warru. Hyvät ihmiset, älkäää alkako pelaamaan tätä ääliötä peliä. Ette huomaakaan kuinka se imaisee sielunne silmienne edestä xD PS. Allut on homoille ja tytöille ! For The Horde ! pp.s Varsinku ne helvetin nelf-hunut/roguet xD Life, Birth, Blood, Doom |
Flow 06.06.2008 02:52:02 | |
---|
Dentargilla 70 protect warru. Hyvät ihmiset, älkäää alkako pelaamaan tätä ääliötä peliä. Ette huomaakaan kuinka se imaisee sielunne silmienne edestä xD PS. Allut on homoille ja tytöille ! For The Horde ! pp.s Varsinku ne helvetin nelf-hunut/roguet xD Kaksi vuotta olen pelannut ja level 59 alliance. Joillain vaan on se pakko tahkoa eteenpäin, itse otin linjan, että pelaan kun jaksan.. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Siirtykääpä Age of Conaniin, muuten. Haastattelija: "Miten tyttöjen suhtautuminen teihin on muuttunut menestyksenne myötä?" Sturm und Drangin pojat: "Ei tarte maksa enä." |
apua-mies 06.06.2008 13:38:40 | |
---|
Siirtykääpä Age of Conaniin, muuten. on sellainen bugikasa, että ei hele... ja kyllä wowi koukuttaa enemmän, kiitos monimuotoisuuden. tietty jos realistisempaa ja synkempää meininkiä kaipaa, niin conan on jees. mutta ei todellakaan lajinsa parhaimmistoa. mulla on wowissa level 89 elf maagi, vielä pitää hakea se sininen arbitrary song -nokkahuilu horden magalhaes fortressin päältä ja oon päässy pelin läpi |
Mursukanta 06.06.2008 13:41:12 | |
---|
Siirtykääpä Age of Conaniin, muuten. Kaksi erityylistä MMO-peliä nämä. Kokeilisin conania jos olisi tarpeeksi tehokas mylly. Vuoden lopussa uusi kone ja sitten sitä kannattaakin kokeilla. |
Bacchus 06.06.2008 14:04:03 | |
---|
mulla on wowissa level 89 elf maagi, vielä pitää hakea se sininen arbitrary song -nokkahuilu horden magalhaes fortressin päältä ja oon päässy pelin läpi Haha!+ Vai pitäisikö sanoa "Kek". Anti-Matter Manifesto |
vanttera 06.06.2008 14:20:13 | |
---|
Haha!+ Vai pitäisikö sanoa "Kek". Bur. Kolme vuotta riitti, nyt ei enää jaksa. *h4liih* |
Zed 06.06.2008 14:52:24 (muokattu 06.06.2008 14:52:53) | |
---|
Kaksi erityylistä MMO-peliä nämä. Kokeilisin conania jos olisi tarpeeksi tehokas mylly. Vuoden lopussa uusi kone ja sitten sitä kannattaakin kokeilla. Erityyppisiähän nämä, mutta paljon on samaakin. Itsekin pelailin WoWia on-off suhteella julkaisusta lähtien, pitäen välillä pitkiäkin taukoja. Pitihän Conan käydä hankkimassa, ja kyllä se tähän mennessä on mielekkäältä tuntunut. Juontakin on jaksanut ihan eri tavalla seurata, pelaajakanta tuntuu huomattavasti aikuisemmalta, luultavasti jo ikärajastakin riippuen, ja barbaarilla teurastaminen on rattoisaa puuhaa. Komeakin kuin perkele, tosin koneelta vaatii jonkin verran. Haastattelija: "Miten tyttöjen suhtautuminen teihin on muuttunut menestyksenne myötä?" Sturm und Drangin pojat: "Ei tarte maksa enä." |
Snowblind 10.06.2008 15:06:15 | |
---|
Kuulemma aika surkuhupaisa tapaus tuo conan. Nyt ne GMt alkoi uhata gänkkereitä banneillakin. Pysyn EVEssä. |
Mursukanta 11.06.2008 05:50:16 | |
---|
Kuulemma aika surkuhupaisa tapaus tuo conan. Nyt ne GMt alkoi uhata gänkkereitä banneillakin. Pysyn EVEssä. Kuinka? Conan on melkein kokonaan instantoitu peli. Vaihtamalla zonea pääsee kelmejä karkuun. |
meeza 11.06.2008 14:23:10 | |
---|
Pari kaveria alkoi pelaamaan uudestaan, täytyy myöntää että itseäkin vähän kuumottaisi. Viimeksi innostus lopahti, kun teki mieli aloittaa Karazhanin raidaaminen eikä meikäläisen paskassa läppärissä riittänyt oikein puhti moiseen toimintaan. Kämppiksen koneelle voisin kyllä asentaa wowin kun se on viikot muualla töissä :-D. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
vanttera 12.06.2008 00:10:19 | |
---|
Pari kaveria alkoi pelaamaan uudestaan, täytyy myöntää että itseäkin vähän kuumottaisi. Viimeksi innostus lopahti, kun teki mieli aloittaa Karazhanin raidaaminen eikä meikäläisen paskassa läppärissä riittänyt oikein puhti moiseen toimintaan. Kämppiksen koneelle voisin kyllä asentaa wowin kun se on viikot muualla töissä :-D. Osta acco multa niin pääset painaa suoraan Sunwelliin. *h4liih* |
-Henri- 12.06.2008 00:33:00 | |
---|
Dingasin tänään 70, w00t. Ja jos Quel'Thalaksella näkyy undead rogu Xuzulia, niin /w :P |