slipkorn 04.06.2008 23:10:08 (muokattu 04.06.2008 23:10:17) | |
---|
Harva bändi laulaa valaista, joten tämän on pakko olla Gojiraa :) Flying Whales on biisi. Oikein! |
Tohtori Tonus 05.06.2008 00:15:52 | |
---|
Ja lyhyellä pätkällä jatketaan: Urheita ovat teot Kaatuneiden voitokkaiden Unohtumattomia Yksinäisiä ovat loistokkaat "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Ja lyhyellä pätkällä jatketaan: Urheita ovat teot Kaatuneiden voitokkaiden Unohtumattomia Yksinäisiä ovat loistokkaat Bolt Thrower - Those Once Loyal We spit on the virgin lamb
and mock the words he spoke,
his ways not worthy of me.
We choose to burn in the pits of hell. |
Tohtori Tonus 06.06.2008 01:58:59 | |
---|
Bolt Thrower - Those Once Loyal CORRRRRRECT! "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
hullu_ukko 09.06.2008 16:21:10 | |
---|
Jos nyt sitten pistäisin uutta ettei jumitu taas: Taivas alkoi pudota, repien auki reitin taivaisiin. Aika hidastui matelemaan aikaisin syyskuun yhdennentoista aamuna. Murtuvat teräskehikot, oikeuden vaa'at on tuhottu. Viha sytyttää liekit, New York City on tulessa. Näe liekit joen pinnalla, onko tämä tuomionpäivämme? Tappajan rukoilevat kädet, kun paha lentää meitä kohti. Meitä kohti. Torneihin osui, teräslintu tuhon siipineen. Kun rakennukset halkeavat, taivaanranta on purettu. Niin monta kuollutta, kaksituhattayhdeksänsataaseitsemänkymmentäneljä. Syytöntä verta vuodatettiin, kiihkoilijat suunnittelevat pyhää sotaa. Näe liekit joen pinnalla, terrorismi sinetöi kohtalomme. Tappajan rukoilevat kädet, lausuvat vihan saarnan. Pyydän, harkitkaa uudelleen, onko tämä tuomionpäivämme? Aika nousta ja puolustautua, kun paha lentää meitä kohti. Lentää meitä kohti. Keräämme palaset, emme heittäneet ensimmäistä kiveä. Kaiken menetyksen keskellä, rakennamme kotimme uudelleen. Arvelisin helpoksi... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 09.06.2008 16:29:47 | |
---|
Tuoretta Testamenttia kappaleella The Evil Has Landed. Hitto jätkä osaa kyllä kääntää näitä hyvin = alkuperäiselle tekstille uskollisesti, mutta silti järkevälle suomen kielelle. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
Väinämöinen 09.06.2008 16:30:51 (muokattu 09.06.2008 16:31:54) | |
---|
Arvelisin helpoksi... Testament - The Evil Has Landed e: Kah, eipä ollut marginaali suuren suuri, mutta oli kuitenkin. |
hullu_ukko 09.06.2008 17:11:38 | |
---|
Tuoretta Testamenttia kappaleella The Evil Has Landed. Hitto jätkä osaa kyllä kääntää näitä hyvin = alkuperäiselle tekstille uskollisesti, mutta silti järkevälle suomen kielelle. Oikeinhan se meni. Kiitokset kehuista. Pyrkimyksenä on yleensä tehdä nuo suomennokset niin, että ne saisi sovitettuakin alkuperäisellä kielellä esitetyn version rytmiinkin suoraan tai pienillä muutoksilla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 09.06.2008 18:07:52 | |
---|
NÄÄÄÄÄÄÄÄkymättömät terät lävistävät, mutta pistohaavoja ei ole havaittavissa PIIIISTOHAAAAAAAAAAAVA Terä, joka iskee selkään odottamatta, aiheuttaa symbolisen PIIIIISTOHAAAAAAAAAVAN EEEEEEEEEEEI ole olemassa kilpeä, joka suojaisi luottamiesi henkilöiden hyökkäysiltä. PIIIIIIISTOHAAAAAAVA Terä, joka iskee selkään odottamatta, aiheuttaa symbolisen PIIIIIIISTOHAAAAAAVAN ---- Kyllä, olen aivan helvetin hauska. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
hullu_ukko 09.06.2008 18:11:21 (muokattu 09.06.2008 18:11:46) | |
---|
NÄÄÄÄÄÄÄÄkymättömät terät lävistävät, mutta pistohaavoja ei ole havaittavissa PIIIISTOHAAAAAAAAAAAVA Terä, joka iskee selkään odottamatta, aiheuttaa symbolisen PIIIIISTOHAAAAAAAAAVAN EEEEEEEEEEEI ole olemassa kilpeä, joka suojaisi luottamiesi henkilöiden hyökkäysiltä. PIIIIIIISTOHAAAAAAVA Terä, joka iskee selkään odottamatta, aiheuttaa symbolisen PIIIIIIISTOHAAAAAAVAN ---- Kyllä, olen aivan helvetin hauska. Necrophagist - Stabwound Ks. edellinen sivu ;) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 09.06.2008 18:24:14 | |
---|
Oho! Meikä on eläny jossain tynnyrissä keskellä peltoa :D No mutta oikeinhan vastauksesi toki on. "Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |
hullu_ukko 09.06.2008 20:35:11 | |
---|
Kalpea aurinko luo himmeintä valoaan tämän mykän ja kalvakan maan päälle. Olen Se, elämä kauan sitten kadonnut. Turvapaikka, elämää etsiessä raiskattu. Kuin varjo tämän maan päällä, syleilyssä joka on kalpea kuin ihmisliha. Olen syntymätön, tekemättömäksi tehty. Kuinka paljon minusta on poissa? Kiellän oman mielihaluni. Valehtelija valehtelijoiden joukossa. Kiellän oman mielihaluni. Näen pimeyden pimeydessä. Tyhjyys sokaisee minut. Minä hukun tähän mereen, sillä satutin niitä joita rakastin. Joten veit minulta nimeni, paljastumatta jääneen ja tunnottoman. Missä olen, ei ole mitään. Ei Jumalaa, ei minua, ei mitään siltä väliltä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ruoste 09.06.2008 20:40:00 | |
---|
Celtic Frost - Os Abysmi Vel Daath Heti keksin vaikka ei ole levy hetkeen ollut soittimessa |
hullu_ukko 09.06.2008 20:52:19 | |
---|
Celtic Frost - Os Abysmi Vel Daath Heti keksin vaikka ei ole levy hetkeen ollut soittimessa Oot nopein. Oikein. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ruoste 10.06.2008 10:10:08 | |
---|
Olen häkeltynyt, yllätitte minut täysin Hyökkäys ja karkuun juoksu - ylititte itsenne! Hakattu tunnottomaksi, en nähnyt teidän hiipivän nurkan takana Kuinka olisinkaan... Kolmannessa silmässäni ei ole näköä. Emme ole vielä sujut, otan teidät kiinni Yksi kerrallaan mäjäytän teidät helvettiin Te kasvottomat, nimettömät, pelkurit ette voi piiloutua Takaisinmaksun päivä tulee koittamaan Lyökää takaapäin ja iskekää minut maahan, potkikaa kun olen maissa, Puukottakaa selkääni runkkarit! Repikää sydän rinnastani Nousen tuhkasta, näistä jäännöksistäni, vihasta Olen aivan kannoillanne runkkarit Tusina silmää silmästä Kosto on minun Minulla on unia kallojenne vasaroimisesta Fantasioita murskata aivonne Pakkomielteisesti minä katselen, minä stalkkaan, minä seuraan Ja sitten verilöyly alkaa Lyökää takaapäin ja iskekää minut maahan, potkikaa kun olen maissa, Puukottakaa selkääni runkkarit! Repikää sydän rinnastani Nousen tuhkasta, näistä jäännöksistäni, vihasta Olen aivan kannoillanne runkkarit! Tusina silmää silmästä Kosto on minun |
Tuspekistan 10.06.2008 10:59:41 | |
---|
Sentenced - Vengeance Is Mine En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Ruoste 10.06.2008 17:21:21 | |
---|
Sentenced - Vengeance Is Mine We have a Wiener! |
Tuspekistan 10.06.2008 18:13:06 | |
---|
Jei. Ei koko biisiä mut eiköhän tuo riitä. Illan varjot matkustajan tiellä tulevaisuus näyttää minne outo tie johdattaa yksin olen joka päivä tätä tietä kulkenut alla tähtien ja valkean hopeisen kuun kuulen laulun ja suljen silmäni samalla kun sen ääni hyväilee minun heikkoa ja surullista mieltäni annatko tänä iltana lupauksesi minulle yhden päivän hiljaisuus nukkuu unissasi olen odottanut jo kauan nähdäkseni kullan kirkkaan auringon valon en tunne surua sydämessäni elämän kyyneleet ovat nyt poissa En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Rauniotorni 10.06.2008 18:21:12 | |
---|
Jei. Ei koko biisiä mut eiköhän tuo riitä. Illan varjot matkustajan tiellä tulevaisuus näyttää minne outo tie johdattaa yksin olen joka päivä tätä tietä kulkenut alla tähtien ja valkean hopeisen kuun kuulen laulun ja suljen silmäni samalla kun sen ääni hyväilee minun heikkoa ja surullista mieltäni annatko tänä iltana lupauksesi minulle yhden päivän hiljaisuus nukkuu unissasi olen odottanut jo kauan nähdäkseni kullan kirkkaan auringon valon en tunne surua sydämessäni elämän kyyneleet ovat nyt poissa Ensiferum-Tears Skin her alive |
Tuspekistan 10.06.2008 18:38:27 | |
---|
Aivaaan oikeein! Uutta vaan. En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |