Lennu 01.06.2008 02:34:59 | |
---|
Miten mahtaisi toimia Hawkwindin/Motörheadin Motorhead akustisena Hyvin, jos on edes pikkusen t(l)yylitajua. "Kauko Röyhkä, lol. Onko sillä oikeasti jotain biisejäkin vai koostuuko sen ura pelkistä Jyrkin ja Sessionsin haastatteluista jostain provinssin bäkkäriltä?" -MV |
Räkkipeli 01.06.2008 14:29:53 | |
---|
Ketjussa hupaisinta on se, kuinka tietokoneella masentuvat "aikuiset" tulevat tänne pillun puutteessa sanomaan: HHÖHÖHÖHÖHHÖ *örinämetallia tähän* VITTTU LOHKEEEE. Eijjuma äijät. Niin, nämähän ovat niin tositeeveetä...eiku tosinettiä kun olla ja voi. Tämä on vakava keskustelu. niinkuin kaikki muutkin m.netin rölöpalstat. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
ballfish 01.06.2008 16:14:49 | |
---|
Niin, nämähän ovat niin tositeeveetä...eiku tosinettiä kun olla ja voi. Tämä on vakava keskustelu. niinkuin kaikki muutkin m.netin rölöpalstat. =) Ei siinä mitään jos on huumoria, mutta kun noi jutut on vaan niin helvetin huonoja. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Räkkipeli 02.06.2008 13:58:58 | |
---|
Ei siinä mitään jos on huumoria, mutta kun noi jutut on vaan niin helvetin huonoja. Onks täällä heitetty joskus hyvääki läppää? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
ballfish 02.06.2008 16:13:16 | |
---|
Onks täällä heitetty joskus hyvääki läppää? Ehh hitto. Touché! =D "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Syd Barret - Love You Tällä on mut hurmattu. Nimestään huolimatta ei aiheuta mussa ainakaan pakokauhua, vaikka olis vähän uudempikin poika soittamassa. |
agre 06.06.2008 09:48:51 | |
---|
Soita paranoid "All you have to do is be yourself and have a good time playing music" |
Valdemart 06.06.2008 15:51:51 | |
---|
Heitä kitara sivuun ja rakasta tulisesti. Tanssi vaikka tangoa. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Kissa3 10.06.2008 08:52:59 | |
---|
no voi herranjumala ! kaikkihan sen tietää että eukoille tehhään midejä guitar proossa ja esitellään mitenkä saatiin megamanin dr.willy stagen tunnari saavutettua ! jos tuo ei hurmaa niin sit on eukossa vika ! :D oha toi aika kestävä...
... |
Dinky 10.06.2008 15:38:53 | |
---|
Jos joku vetäisi Hallelujahin oikein tunteella niin menisin varmasti kananlihalle. Tuhannet mun kasvoni ja ne vaihtuvat vaan |
Satiainen 10.06.2008 18:46:19 | |
---|
Impaled Nazarenen Nyrkillä Tapettava Huora, tai Cannibal Corpsen I Cum Blood Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water |
destruction 11.06.2008 01:22:04 | |
---|
Jos joku vetäisi Hallelujahin oikein tunteella niin menisin varmasti kananlihalle. Minä voin. Kohta kyrvähtää hermo. |
wrshredder 11.06.2008 21:33:56 (muokattu 11.06.2008 21:34:44) | |
---|
Lisää ei-näin -esimerkkejä. Olin joskus pari vuotta sitten joihinkin kotibileisiin eksynyt, ja nurkasta löytyikin sitten sellainen vanha akkari, josta lähti oikeinkin maukas delta blues -saundi. Siitä innostuneena vetelin sitten itsekseni kaiken maailman akkariblues-juttuja, kun joku tyttö siihen sitten tuli kuuntelemaan ja (luultavasti kyllä ihan ilman taka-ajatuksia) kysyi että osaanko soittaa Metallican Onen. Olin hetken hiljaa, totesin että "En oikeen oo niitä Metallica-miehiä" ja jatkoin 12-tahdin bluesin veivaamista. Ei hyvä taktiikka. Ahahah :-----D ,mieeees.. Mä soitin tytölle tänään Bodomin Hate Me:tä, jotain Metallicaa, tilua ja kaikkea muuta rässiä kun se kokkasi mulle. Akustisella siis (teräs). Sitte se innostu kuvaamaan mut soitin aika päin p:tä. Ja sitten rakasteltiin. Tosin ei soittojen ansiosta.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Jeiska 11.06.2008 22:21:10 | |
---|
yhtenä kauniina päivänä sattui perhejuhliin jotai hemaisevia tyttösiä ja sit ne niin kovasti katseli ku kaverin kanssa soiteltii niin olihans e pakko stairway to heaven soittaa ja kun kysyttii mitä ne haluaa kuulla niin tuli: Master of puppets. Pettymyksen varmasti näki meidän kasvoilta :D "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
Ib 12.06.2008 16:33:04 | |
---|
Babe I'm gonna leave you |
Eddie 12.06.2008 17:17:26 | |
---|
Soita paranoid Voisin antaa melkein plussaa hauskasta jutusta. En oo ikinä repeillyt yhtä paljon. Ostetaan soittotaito. |
wrshredder 12.06.2008 17:41:40 | |
---|
Voisin antaa melkein plussaa hauskasta jutusta. En oo ikinä repeillyt yhtä paljon. Ooksä niitä vakavia hevimiehiä? TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Eddie 12.06.2008 18:44:22 | |
---|
Ooksä niitä vakavia hevimiehiä? En yleensä, mutta toi juttu veti jo vakavaksi. :P Ostetaan soittotaito. |
firemoon223 15.06.2008 14:28:35 | |
---|
Kokeilla voisit Kiss - Goin' Blind |
Lennu 15.06.2008 17:16:45 | |
---|
Kokeilla voisit Kiss - Goin' Blind "ai oonksmä niin ruma vai!!??" *läps* "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |