Mä sanoisin, että toi kamppeissa soittaminen on vähän niinku henkilökohtainen juttu. Jotkut soittavat paremmin ja ideoita tulee, jollekkin se taas ei sovi. Kyllähän se terveys siinä hommassa menee, paitsi ehkä Lemmyltä, kun liikaa marinoi itseään. Väkisinkin. Enpä sitten tiedä miten jurrissa kuuluisuuteen nousseet bändit on soittaneet lavalla, lähinnä varmaankin piristeiden kanssa, mutta kamat ja viinat sitte jälkeen päin. Ozzy teki muuten Ozzmosis levyn vuonna 1995, eli onneksi ei lopettanut levyjen tekoa 10 vuotta sitten, vaikka joku sitä kehottikin. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Meinaatsä, että rumpali hoitaa neljän raajan polyrytmisen motoriikan tuosta vain, mutta hevikitaristille jo purkan syönti ja kävely yht´aikaa tuottaa vaikeuksia? Mikäs vitun näsäviisastelija olet? Entisen bändin rumpali ainakin sanoi pystyvänsä soittamaan oikein kovassakin humalassa, mutta ainakin itsellä (soitan siis kitaraa) vaikuttaa soittoon muutamaa olutta suuremmat määrät. Yksilökohtaisia juttujahan nämäkin ovat. Thrash and mosh 'til death! |
Njoh, tähän voin sanoa että kun itse en juo enkä käytä huumehia niin enpä kyllä koe jääneni mistään paitsi. Ittelläni on aina ollu helvetin hauskaa keikalla, tms, vastaavassa hommassa. On revitetty bändin kaa niin kybällä ja soitto kulkenut mallikkaasti. Ja itse en usko pätkääkään että musiikkiin liittyisi jotenkin kiinteästi huumeet ja alkoholi. Kyllä mun silmissä artisti saa paljon enemmän respectii jos sanoo olevansa cleani kun että se tulee silmät kierossa tilittämään jotain mistä ei saa selvää ja kehuu siitä seuraavan Soundin haastattelussa. Tästä mainio off-topic esimerkki. Jossain soundissa tais olla Hectorin tai Juicen (jonkun tommosen grand-old-manin kuitenkin) haastattelu jossa se kiros että "nykyään artisti haastattelut on tasan sitä että niissä kerrotaan että kuka teki mitä typerää keikkabussissa kännissä ja musiikista ei puhuta juuri mitään". Lehdessä oli tämän jälkeen Negativen haastattelu. Pojat kertoivat haastattelussa kuinka olikohan rumpali laatannut liikkuvan keikkabussin ikkunasta hirveän kännissä. Näin. |