Aihe: Behringeriltä (Bugera) 6505-kopio, 6260.
1 2 3 4 519 20 21 22 2329 30 31 32 33
ReBeat
03.06.2008 10:32:57

Olisiko joku ystävällinen ja äänittelis ihan vaikka Youtubeen videopätkiä 333(XL):sta tai 6260/6262:sta? GASittaa nääs niin hiivatisti nämä laitokset :D

Onhan sinne laitettu jo sua varten valmiiks niitä.

http://www.youtube.com/results?search_query=bugera&search_type=
Samppakamu
03.06.2008 13:32:46
Oho, missähän kaapissa olen elänyt kun en muka ole löytänyt kunnon klippejä ja niitähän onkin vaikka kuinka monta.

Hittolainen kun lompakkooni ei ilmaannu seteleitä itsestään :(
-"Ja näitä kukkiahan voi poimia vaikka vappuheilalle" -"Niin, sinä voit" -MTV3:n kymppiuutisten loppukeskustelu
Azurik
03.06.2008 14:33:07

En tiedä onks joku jo maininnu tästäki asiasta mutta palaan siihen mitä noissa muutamassa ekassa sivussa puhuttiin -->

Behringeriä haukutaan kopioimisesta - kyseenalaistetaan siis tokai ja muut kitarakopiovalmistajat? Mitä helvettiä? lähestulkoon kaikki nykyset tunnetut mm. kitaravalmistajat tekee aika tarkkoja kopioita? Eihän kukaan kyseenalaista ESP:n EC sarjaa tai Schecterin Telecastereita (mitä ne nyt on nimeltään)? Ne on vaan siistejä ku niist on tehty vähän rockimman näkösiä?

Mä oon ite ollu tyytyväinen moneenki halvempaan "kopio"-tuotteeseen mitä musamarkkinoilta löytyy. Sitäpaitsi miks valmistajan pitäis ruveta keksimään uutta ruutia jos vanha toimii? Perkele ostaja tässä pitää kyseenalaistaa kun kopio myy, ei valmistaja :D
- Jonde - http://www.myspace.com/allfalldead
T.InTone
03.06.2008 17:13:50
Allekirjoitan myös. Halvempien laitteiden ja valmistajien haukkuminen juontaa varmasti syviten juurensa siitä, että ostajia houkuttelee halpa hinta. Halvalla hinnalla joudutaan tekemään tietty kompromisseja, ja kun ostaja ostaa halpaa, niin eihän se sen halua huonoa olevan, vaan joskus jopa koittaa kepillä jäätä (minäkin ostin ton 333XL:n sikana säkissä) ja tahtoo saada halvalla hyvää. Nyt kun tämä ostaja ei saanutkaan halvalla hyvää, se kokee tulleensa varmasti jossain määrin petetyksi ja negatiivinen leimaus on taattu...

Halvalla Halvan lakritsia!
"Älkää ampuko kitaristia jos kappale ei miellytä. Se voi silti olla nuottien mukaan soitettu."
merirosvokissa
05.06.2008 09:48:10
Heh, 333XL saapui eilen... rikkinäisenä, putket todennäköisesti paskana, nimittäin vahvarista irtoaa lähinnä vain rutinaa ja äänenvoimakkuuden katoilua. :)

Että aika hyvä startti, pittääpi pistää samantien vaihtoon koko peli.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Tami
05.06.2008 09:55:10

Heh, 333XL saapui eilen... rikkinäisenä, putket todennäköisesti paskana, nimittäin vahvarista irtoaa lähinnä vain rutinaa ja äänenvoimakkuuden katoilua. :)

Että aika hyvä startti, pittääpi pistää samantien vaihtoon koko peli.

Näimpä, mutta toisaalta putket ovat kulutustavaraa, joten T-kaupan tapauksessa voisi miettiä josko kokeilisi nuppia toisilla putkilla (tulee esim uraltonelta parissa päivässä) vai lähettääkö nupin takaisin vaihtoon jolloin aikaa menee pari viikkoa ja uudestakin laitteesta voi olla putket rikki.
Sitten jos nykyinen nuppi ei toimi uusillakaan putkilla niin jääpähän ainakin varaputkisatsi talteen...

Nykyisiä putkiahan voi testailla ottamalla toisen putkiparin pois ( laiskana en jaksa katsoa että onkos tuossa 4 putkea) ja siten testaamalla yrittää löytää rikkinäinen putki...
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Alphie
05.06.2008 11:45:57
On kyllä kumma, että noita tulee noinkin paljon rikkinäisinä tänne Suomeenkin jo pelkästään. No toivotaan, että nyt uusien erien myötä paranee yleinen varmuus näillä laitteilla.
Antti1
05.06.2008 11:53:25
On kyllä kumma, että noita tulee noinkin paljon rikkinäisinä tänne Suomeenkin jo pelkästään.

Jos puhutaan ihan putkivaurioista, niin ei se liiemmin ihmetytä. Noi matkaa maailman ääristä monen välikäden kautta tänne härmään ja putket ovat kuitenkin herkkiä vempaimia. Saisivat perkeleet ruveta yleisestikin pakkaamaan putket siistiin nippuun johonkin pehmustettuun pakettiin ja sitten vasta määränpäässä vois heivata ne kiinni. Vaikka roplaamisessa kestää, niin harmittais silti vähempi.
"If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing."
merirosvokissa
05.06.2008 12:02:30
Jos puhutaan ihan putkivaurioista, niin ei se liiemmin ihmetytä. Noi matkaa maailman ääristä monen välikäden kautta tänne härmään ja putket ovat kuitenkin herkkiä vempaimia. Saisivat perkeleet ruveta yleisestikin pakkaamaan putket siistiin nippuun johonkin pehmustettuun pakettiin ja sitten vasta määränpäässä vois heivata ne kiinni. Vaikka roplaamisessa kestää, niin harmittais silti vähempi.

Aivan samaa mieltä olen. Tai sitten ko. vehkeet myytäisiin ilman niitä putkia, joka vähennettäisiin suoraan laitteen hinnasta, ja asiakas voisi itse päättää mitkä putket laittaa, tietty... Tosin tuossakin tulisi todella paljon ongelmia kun jengi tilailisi vääriä putkia ja sorkkisi itse mahdollisesti vehkeen rikki. :D

Ei mikään ole milloinkaan hyvin.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
merirosvokissa
05.06.2008 12:17:57
Näimpä, mutta toisaalta putket ovat kulutustavaraa, joten T-kaupan tapauksessa voisi miettiä josko kokeilisi nuppia toisilla putkilla (tulee esim uraltonelta parissa päivässä) vai lähettääkö nupin takaisin vaihtoon jolloin aikaa menee pari viikkoa ja uudestakin laitteesta voi olla putket rikki.
Sitten jos nykyinen nuppi ei toimi uusillakaan putkilla niin jääpähän ainakin varaputkisatsi talteen...

Nykyisiä putkiahan voi testailla ottamalla toisen putkiparin pois ( laiskana en jaksa katsoa että onkos tuossa 4 putkea) ja siten testaamalla yrittää löytää rikkinäinen putki...

Sekin kävi mielessä tietty että oisin itse tilannut putket ja testaillut niillä, mutta kun ei ole yksinkertaisesti varaa alkaa tilailemaan enempää tavaraa tällä hetkellä. Kinkkinen tilanne. Testailemaankaan en välttis viitsi lähteä takuun raukeamisen pelossa.
Twinkle
05.06.2008 12:56:39
On kyllä kumma, että noita tulee noinkin paljon rikkinäisinä tänne Suomeenkin jo pelkästään. No toivotaan, että nyt uusien erien myötä paranee yleinen varmuus näillä laitteilla.

Kannattaa myös huomata jo tämänkin threadin perusteella, että ovat olleet melkoinen hittituote. En kyllä muista että mikään aikaisempi, tämän tyylin ja hintaluokan tuote olisi aiheuttanut moisen ryntäyksen kauppaan.
Alphie
05.06.2008 15:35:49 (muokattu 05.06.2008 15:36:05)
Kannattaa myös huomata jo tämänkin threadin perusteella, että ovat olleet melkoinen hittituote. En kyllä muista että mikään aikaisempi, tämän tyylin ja hintaluokan tuote olisi aiheuttanut moisen ryntäyksen kauppaan.

Tämä on ihan totta. Ja ihan helvetin hyväsaundisiahan nuo on, että ei niitä suotta ostella.
duc
05.06.2008 15:41:33
Tämä on ihan totta. Ja ihan helvetin hyväsaundisiahan nuo on, että ei niitä suotta ostella.

Totta, omassa 6262:ssa ei ole muuta vikaa kuin tuo cleanin headroomin pienuus, mistä olen valitellutkin. Riittää kyllä omilla suht. pienillä soittovoluumeilla tämäkin.
T.InTone
05.06.2008 18:01:59
Miten 6262/333XL:ssä on botnea? Meinaan että onko joku ekstramunakas xl-kaappi tarpeen?

Et kyllä varmana tarvii. Itse asiassa siitä (333XL) lähtee ainakin meikäläisen käyttöön Behringerin 412S-kaapilla aivan tolkuttomasti botnea, jos sitä kaivaa esiin. Onneksi, sitä saa myös leikattua pois.
"Älkää ampuko kitaristia jos kappale ei miellytä. Se voi silti olla nuottien mukaan soitettu."
Alphie
05.06.2008 21:25:33
Miten 6262/333XL:ssä on botnea? Meinaan että onko joku ekstramunakas xl-kaappi tarpeen?

Älä hommaa, menee aivan puuroksi. Tuo 333 on ainakin ihan helvetin botnekas.
Da Make
05.06.2008 22:27:39 (muokattu 05.06.2008 22:27:50)
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
trih
05.06.2008 22:33:44
UPS+Thomann=

http://img244.imageshack.us/img244/2179/valokuva52zs1.jpg

Jos tuossa on ollut putkari sisällä niin eiku takasin. Kyllä se reklamaatio saa järkeä kuljetuksiin. Ei mitään järkeä tuossa. Tahalleen heitelty.
Just.
Da Make
05.06.2008 23:21:21
Jos tuossa on ollut putkari sisällä niin eiku takasin. Kyllä se reklamaatio saa järkeä kuljetuksiin. Ei mitään järkeä tuossa. Tahalleen heitelty.

Kyllä löytyi kengänjälkeä ja muuta... http://img76.imageshack.us/img76/3218/valokuva49ej4.jpg

Sisällä ei sentään putkari, mutta konkkamikki ja AD/DA muunnin/etuaste..
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Punisher
05.06.2008 23:25:35

Kyllä löytyi kengänjälkeä ja muuta... http://img76.imageshack.us/img76/3218/valokuva49ej4.jpg

Sisällä ei sentään putkari, mutta konkkamikki ja AD/DA muunnin/etuaste..

Tuohan nyt on jo ihan törkeää hommaa tuollainen. Reklamaation paikka vaikka kaikki pelit ja vehkeet olisikin ehjiä ja täysin toimivia. Saatana vieköön mitä hommaa!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)