päänahka 29.05.2008 12:29:57 | |
---|
Laitetaanpa lisävinkkiä. Tämä bändi, johon PJ Harveykin kuulemma haki laulajaksi levyn takakannen ilmoituksen perusteella, hajosi tämän levyn jälkeen, mutta kuuluu edelleen monen math- ja post-rock-bändin vaikuttajiin. Up and down, that's how energy stays alive. |
slipkorn 29.05.2008 14:00:09 | |
---|
Slint - Breadcrumb Trail? |
päänahka 29.05.2008 14:22:20 | |
---|
Slint - Breadcrumb Trail? Näin. Olkaa hyvä. Up and down, that's how energy stays alive. |
slipkorn 29.05.2008 20:25:02 | |
---|
Auto on tulessa ja ratin ääressä ei ole ajajaa Ja viemärit ovat mutaisia tuhannesta yksinäisestä itsemurhasta Ja pimeä tuuli puhaltaa Hallitus on korruptoitunut Ja niin monet huumeet vaikuttavat meihin Radion ollessa päällä ja verhot vedettyinä |
Skige 29.05.2008 20:27:14 | |
---|
Auto on tulessa ja ratin ääressä ei ole ajajaa Ja viemärit ovat mutaisia tuhannesta yksinäisestä itsemurhasta Ja pimeä tuuli puhaltaa Hallitus on korruptoitunut Ja niin monet huumeet vaikuttavat meihin Radion ollessa päällä ja verhot vedettyinä Godspeed You Black Emperor! - Dead Flag Blues Tässä kohtaa menee aina kylmänväreet. |
slipkorn 29.05.2008 20:28:51 | |
---|
Godspeed You Black Emperor! - Dead Flag Blues Tässä kohtaa menee aina kylmänväreet. Nopeus! Oikein. |
Skige 29.05.2008 20:33:22 | |
---|
Laitetaanpa tällainen kryptinen, Googlen käännöstoiminnolla käännetty: Askel oikeaan enintään askel oikeaan enintään askel oikeaan enintään Jokainen on voittaja, edulliset Galore Aivan oikein, olet liian voi olla ylpeä omistaja Sen laadun menee ennen kuin nimi jatkuu Yksi kymmenesosa dollarilla yksi kymmenesosa dollarilla saimme palvelun myynnin jälkeisten kuinka 'bout kihlajaisissa rengas? Jotakin pikku ballerina jotain pikku ballerina hmm Jotakin pikku nainen, hmm Kolmella dollarilla |
Linnunlaulupuu 30.05.2008 00:28:00 (muokattu 30.05.2008 00:28:44) | |
---|
Tom Waitsin Step Right Up KINNIKUN! |
Skige 30.05.2008 08:50:43 | |
---|
Tom Waitsin Step Right Up Kyllä vain. |
Linnunlaulupuu 01.06.2008 00:21:21 | |
---|
NONI, tässä tulee (hieno vinkki tuo googlen käännösominaisuus! Kiitos!) : _ Olen kävellyt, New Yorkiin ja takaisin L.A. Olen asunut, vuori ja kerran lahdella Ostin asunnon ja nukkuivat ja heinää mutta ei ole paikkaa, joka on pehmeämpi kuin (sinun aseiden) KINNIKUN! |
Linnunlaulupuu 03.06.2008 14:13:28 | |
---|
elävät tänään, on vain saada niin huono there's katsomaan teidän kasvot ja se sanoo "olet jo ollut!" voit ottaa kaikki omat rahat mutta älä pakota minua hullun aiheuttaa there's nobody meaner kuin (ME) KINNIKUN! |
Linda 03.06.2008 15:27:38 | |
---|
elävät tänään, on vain saada niin huono there's katsomaan teidän kasvot ja se sanoo "olet jo ollut!" voit ottaa kaikki omat rahat mutta älä pakota minua hullun aiheuttaa there's nobody meaner kuin (ME) Brian Jonestown Massacre - Ballad of Jim Jones Miten tässä vielä käy?
"Mikä guru se on jolla ei perse kestä maallisia asioita kuten vuoren huippuja?" -Vasara |
Linda 03.06.2008 15:45:25 | |
---|
Olen niin varma asiastani, että laitankin heti perään uutta. Googlea käyttäen, koska se on kovin hupaisaa. Olen aina ajatellut Asu tässä ja menee ulos Tonight I olisi pitänyt pysyä kotona Playing with my ilo vyöhyke Miten tässä vielä käy?
"Mikä guru se on jolla ei perse kestä maallisia asioita kuten vuoren huippuja?" -Vasara |
Linnunlaulupuu 03.06.2008 15:51:47 | |
---|
Kannatti olla varma! Arvostusta! KINNIKUN! |
Antiharras 04.06.2008 12:02:26 | |
---|
Olen niin varma asiastani, että laitankin heti perään uutta. Googlea käyttäen, koska se on kovin hupaisaa. Olen aina ajatellut Asu tässä ja menee ulos Tonight I olisi pitänyt pysyä kotona Playing with my ilo vyöhyke New Order: Perfect Kiss! Twister is easier with corpses. |
Antiharras 04.06.2008 12:12:07 | |
---|
Uskaltanen pistää uutta kehiin, sen verran varma olen minäkin vastauksestani. Edellisestä inspiroituneena: Täydellinen suudelma Jossain pimeyden keskellä Mutta se ei ole tarpeeksi Maailma ei pysähdy Aina kun kutsut Maailma ei pysähdy Aina kun soitat Twister is easier with corpses. |
Linnunlaulupuu 05.06.2008 00:09:20 | |
---|
Onko kyseessä The Psychedelic Fursin Heartbreak Beat? KINNIKUN! |
Onko kyseessä The Psychedelic Fursin Heartbreak Beat? Oikein! Ole hyvä. Twister is easier with corpses. |
Linnunlaulupuu 05.06.2008 10:40:25 | |
---|
Nyt tulee nimittäin helppo, mutta iskevä: _ Vallankumous ei televisioida. Vallankumous ei ole tuonut sinulle Xerox Vuonna 4 osia ilman kaupallista keskeytykset. Vallankumous ei näy, sinulla kuvia Nixon puhalletaan bugle ja johtava maksu John Mitchell, kenraali Abrams ja Spiro Agnew syödä hog maws takavarikoivat joka Harlem pyhätön. Vallankumous ei televisioida. KINNIKUN! |
Stain 05.06.2008 11:27:29 | |
---|
Gil Scott-Heron - The Revolution Will Not Be Televised? "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |