Aihe: Line 6 POD 2.0
1 2 3
sagge
04.06.2008 19:27:17
Ja en minä aio pelkästään metallia soittaa, vaan perehdyn muihinkin musiikkityyleihin.

Pelkäsin jo että kyseessä on tr00 hevari =). Onneks sentää ei oo.
agre
04.06.2008 19:54:26 (muokattu 04.06.2008 19:54:37)
:D Joo no mun musiikkimaku vaihtelee vähän olotilan mukaan. ;)
Diego
04.06.2008 21:24:29
Pelkäsin jo että kyseessä on tr00 hevari =). Onneks sentää ei oo.

Sehän olis maailman kaatanut. :)

Vittu, pitäis siirtyä kokonaan soittelee tota akustista rämpsyä, kun se on paljon kivempi soitin... :D
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
-Cale
04.06.2008 21:51:37
Vittu, pitäis siirtyä kokonaan soittelee tota akustista rämpsyä, kun se on paljon kivempi soitin... :D

Mikä estää?
Johann Onn
04.06.2008 23:57:01 (muokattu 04.06.2008 23:59:32)
kumpi on parempi POD 2.0 vai Digitech rp250

Jos POD 2.0 on yhtään samankaltainen kuin TonePort UX2 + GearBox yhdistelmä, niin:

Itte jouduin soittamaan just, yhden tekeleen (sen joka on tuolla ^^^:llä) intron lopulta Digitechillä, kun UX2:n efektit ei vaan ollu sitä, mitä haki. Eli Chorus, delay ja reverb. RP250:sta irtos hetkessä, ne mitä tarvittiin. Paitsi että sen mallinnuksia ei voinut käyttää, ne kun ei parantanut soundia, oikeastaan päinvastoin.

Line6:n vehkeiden kanssa taas mallinukset hoituu hyvin, mutta jos kunnon särösoundia haluaa, niin mielummin sen eteen oikea särkijä. Ero voi olla pieni, mutta pidemmän päälle huomaa, että särö luonne on vaan miellyttävämpi (= ei pelkkää digisirinää) korville.

Sinänsä, jos vehje tulee vain kitaroiden äänittelyyn, eikä sitä tarvita erilliseksi efektiksi, niin kannattaa tsekata You Tube:sta myös "TonePort GX" pätkiä.
-Cale
05.06.2008 15:56:33
Tällaisten ongelmien kanssa minä painiskelen. :)

Itsellänikin oli kerran sellainen flamenco -kausi, joka tosin meni tyystin ohitse. Ehdin siinä muutaman flamencobiisinkin väsätä, naikkariakin olin ostamassa mutta onneksi odotin kun innostus meni kuitenkin ohi. Mutta en halua lannistaa, onnea vaan valitsemallasi tiellä ja hienoa jos joku on noin innostunut kyseisestä tyylilajista :)
Diego
05.06.2008 16:09:19
Itsellänikin oli kerran sellainen flamenco -kausi, joka tosin meni tyystin ohitse. Ehdin siinä muutaman flamencobiisinkin väsätä, naikkariakin olin ostamassa mutta onneksi odotin kun innostus meni kuitenkin ohi. Mutta en halua lannistaa, onnea vaan valitsemallasi tiellä ja hienoa jos joku on noin innostunut kyseisestä tyylilajista :)

Hehe, mulla oli vähän sama juttu klasarin kanssa. Tää lattarikama nyt vaan mieltä lämmittää niin jykevästi, aina lämmittänyt, että tämä tuskin menee ohi.

En myykään sähkistä, vaan kävin valkkaamassa itselleni musakaupasta hyvän flamencokitaran. :) Tunnin päästä pitäis käydä hakee pois, jännittää. :) Pyysin että laittavat erilaiset kielet ja tiputtavat actionia pikkasen alaspäin. Enkä loppujen lopuksi ihan kipeäksi itseäni edes maksanut, vaikka lovi kukkaroon tulikin. :)

Micro Cuben voisin kyllä myydä. ;)
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
agre
13.06.2008 08:47:51
JES! Nyt on tuo POD tullu postiin, tänä iltapäivänä saan sen.!!
"All you have to do is be yourself and have a good time playing music"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)