pekurides 04.06.2008 20:47:48 | |
---|
Ei haku löytänny.. Kaipaisin jelppivinkkejä kuinka paikata isohkon ruuvinkannan kokoinen kolo loimuvaahterakannessa onnistuneesti lakkapintaa myöten? ..Vai pitääkö niellä tappio vitutuksen lisäksi ja suosiolla soittaa soitinrakentajalle josko hän ehtisi.. Kannen väri Transred ja sitä mahtavaa loimua tietenkin.. kun paha tapahtui tuli vaalea puun väri esiin niin varmaan väri saatu petsaamalla tai lakkaan sekoittamalla luulisin vaan en tiiä :) Hiomalla kolon reunat tasaiseksi, väriä ,lakkaa ja lopuksi tasoitus ultraohuella paperilla ja kiilloitus näin tulisi ensimmäiseksi mieleen mutta.. ? Apuuuuvaaa! (en varmasti laita kuvaa niin vituttaa!) Tunteella päin vittua. |
Apuuuuvaaa! (en varmasti laita kuvaa niin vituttaa!) Laitat sen kuvan nyt kuitenkin, eiks je? Jos on syvä monttu, niin suurimmat voi täyttää syanolakrylaatilla (=pikaliima), sitten hiot sen suoraksi, väri lakan sekaan ja lakkaa vain pintakerroksiin. Sit kiillotamista oman mielen mukaan. Mä kyllä rupeisin harjoittelemaan nieleskelemistä... "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
pekurides 04.06.2008 23:17:14 | |
---|
Laitat sen kuvan nyt kuitenkin, eiks je?
Mä kyllä rupeisin harjoittelemaan nieleskelemistä... Tattis, toivoa siis on :) Ei pysty kuvaa edes ottaman :=o . Pikkasen isot pihdit lipesi kun hosuin ja kirrasin jakkia... minä tyhmätyhmätyhmä. Juu, taidampa kuitenkin pirauttaa parille soitinrakentajalle kun tuo niille varmaan ihan pikkujuttu ja löytyy sopivat tipat oikeata ainetta hyllystä varmasti kun ei tuohon todellakaan montaa tippaa tarvita..... Tämä nyt tietenkin sattu olemaan se kallein mahdollinen kepukka mitä löytyy... ja muuten täysin virheetön! epifoonit kyllä olisin itse duunaillu jotenkin .... Tunteella päin vittua. |
Biffy Dully 05.06.2008 15:33:11 | |
---|
..Vai pitääkö niellä tappio vitutuksen lisäksi ja suosiolla soittaa soitinrakentajalle josko hän ehtisi.. Pitäisi. Nimimerkillä kokemusta on. Tiedän tunteen kun on tuhonnut jotain. Ei kannata lähteä itse tekemään, koska: ottaa koko ajan päähän, vie aikaa ja maksaa silti rahaa. Sitten on vielä riski että menee huonompaan suuntaan. Se tunne kun saa kitaran korjattuna takaisin on "priceless". Mistä on maailman parhaat kitarat tehty? - Gibsoniitista |