Left Handed Man 01.06.2008 15:31:07 | |
---|
Mä ainakin teen tilauksesta rautasen tai rst TELECASTERIN- vasenkätisillekin :-) MILLÄ HINNALLA? For those about to ROCK! We salute you! |
Valdemart 01.06.2008 16:50:57 | |
---|
Miten rautanen kitara voi soida, ainakaan hyvin? Mahtaa olla painavakin? :) No ei ole painava. Eivät nuo tietystikään mitään umpirautaa ole. Itse kitaroita testanneena voin kyllä suositella. Mukavan heleä soundi, mutta humbuckerilla myös jytä irtoaa. You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Joees 01.06.2008 17:01:23 | |
---|
Miten rautanen kitara voi soida, ainakaan hyvin? Mahtaa olla painavakin? :) Onttoja taitavat olla sisältä. Ja hyvin taitavat soida kun onhan moisia telecastereita valmistettu jo vuosia. James Trussart ainakin on noista "tunnetummista" tehnyt. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Mäci 03.06.2008 00:04:17 | |
---|
Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
Jucciz 03.06.2008 02:31:52 | |
---|
|
kloppis 03.06.2008 10:35:19 | |
---|
Mitä eroa on muuten Meksikon Standardissa ja Lite Ash:ssa? No hinta on 30 euroa kalliimpi ja näköjään omistaa Seymor Duncanit. |
duc 03.06.2008 10:41:32 (muokattu 03.06.2008 10:45:12) | |
---|
Mitä eroa on muuten Meksikon Standardissa ja Lite Ash:ssa? No hinta on 30 euroa kalliimpi ja näköjään omistaa Seymor Duncanit. Lite Ash on korealaisen halpisvalmistajan (Cort?) tekele. Hanki nuita ennemmin Meksikon Classic, tai Baja Tele, jos olet hankkimassa. Vaikka tää: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=240816 |
mettän peikko 04.06.2008 11:38:24 | |
---|
Olisin ostamassa uutta 6-palaista tallaa omaan Tokain telecasteriin, koska en saa tuota 3-palasta kunnolla säätöihin. Sp-elektroniikassa olisi Gothin talloja myynnissä mutta onko ne hyviä. En jaksaisi netistä tilata koska sp-elektroniika on aika lähellä. Jos joku on pistänyt tuon gotohin tallan niin kertoisitteko kokemuksia. Kiitos vastauksista jo etukäteen. |
Numb 04.06.2008 11:41:12 | |
---|
Uskaltaisin luotta Gotohin laatuun kyllä. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
sepisti 04.06.2008 11:49:21 | |
---|
Olisin ostamassa uutta 6-palaista tallaa omaan Tokain telecasteriin, koska en saa tuota 3-palasta kunnolla säätöihin. Sp-elektroniikassa olisi Gothin talloja myynnissä mutta onko ne hyviä. En jaksaisi netistä tilata koska sp-elektroniika on aika lähellä. Jos joku on pistänyt tuon gotohin tallan niin kertoisitteko kokemuksia. Kiitos vastauksista jo etukäteen. Kolme palaisen tallan saa säätöihin telessä kääntämällä tallapalat vinoon. Parhaiten onnistuu, kun viet kitaran jollekin rakentajalle laitettavaksi. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
kloppis 04.06.2008 14:01:32 | |
---|
Onko nuo Meksikon Telet siinä 400-500 euron hintaluokassa hyvä hinta/laatu -suhteeltaan? |
mos6581 04.06.2008 14:06:08 | |
---|
|
duc 04.06.2008 14:10:39 | |
---|
Missähän nuo on tehty kun ovat mäntyä saaneet haalittua... ei vaikuta kovin yleiseltä puulta nuissa halpiksissa. |
mos6581 04.06.2008 14:13:11 | |
---|
Missähän nuo on tehty kun ovat mäntyä saaneet haalittua... ei vaikuta kovin yleiseltä puulta nuissa halpiksissa. Tjaah, siihen en osaa vastata, mutta spekulointia telefoorumilta aiheesta; "Just a thought on the pine Tele, and I may be wrong about this, but Squier use agathis for a lot of their bodies. Technically agathis IS a pine, so could they be using agathis for these guitars, and calling them pine?" |
jaaha, squierin baja, onkohan nuo tehty intiassa niinkö ne vintage modified-teletkin? custom shopista on joskus tullu mäntytelejä, olisko jopa jotain wanhoja fendereitä tehty tuosta puusta... ainakin se fenderin 3+3 lavalla oleva teleproto oli mäntybodylla. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
jran 04.06.2008 15:12:37 | |
---|
Onko nuo Meksikon Telet siinä 400-500 euron hintaluokassa hyvä hinta/laatu -suhteeltaan? On minusta. Kannattaa kyllä koitella eri soittimia, kun noissa on joskus yllättävänkin isoja eroja. Riippuu tietty myös säädöistä ja kielistä. |
kloppis 04.06.2008 15:23:34 | |
---|
Alkoi kyllä kiinnostaa tuo uusi Squier, mutta kyllä varmaan panostan kuitenkin ihan nimenkin puolesta Fenderiin. Kun alkaa rahavarat karttua kolmen viikon sisällä, niin pitää alkaa kaupoissa käymään.... |
Jii 04.06.2008 20:38:50 (muokattu 04.06.2008 20:39:12) | |
---|
Kaikella kunnioituksella, olen kyllä kuullut paljon nautittavampaakin Telecasterin kuritusta. Rauha Royn muistolle. Kepeät mullat jälkijättöisesti kyllä. Itse pidän kommentoimamme linkin kappaleen versioinnista todella paljon. Telellä on soitettu mainiosti paljon ja kaipaankin lisää näytteitä. Tiedätkö siis jotain mainiota soitantaa esim. youtubesta? Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Joees 04.06.2008 21:09:36 | |
---|
Kepeät mullat jälkijättöisesti kyllä. Itse pidän kommentoimamme linkin kappaleen versioinnista todella paljon. Telellä on soitettu mainiosti paljon ja kaipaankin lisää näytteitä. Tiedätkö siis jotain mainiota soitantaa esim. youtubesta? Pistä hakuun vaan Rolling Stonesia, Springsteenia, Danny Gattonia summuuta. Kannattaa kokeilla myös hakea sanalla country tai jotain siihen viittaavaan. Luulis noita telemestareita löytyvän. Myös ihan pelkkä telecaster hakusanana toimii mainiosti. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jii 04.06.2008 21:16:32 (muokattu 04.06.2008 21:17:14) | |
---|
Pistä hakuun vaan Rolling Stonesia, Springsteenia, Danny Gattonia summuuta. Kannattaa kokeilla myös hakea sanalla country tai jotain siihen viittaavaan. Luulis noita telemestareita löytyvän. Myös ihan pelkkä telecaster hakusanana toimii mainiosti. Näh. Toki olen noita katsellut. Kysyinkin vaan Juccizen mielestä hyviä televetoja. Ei tässä taas sotaa kannata rakentaa. Tämä on hymyilyttänyt varsin pitkään. http://www.youtube.com/watch?v=xIzFo_UrD64 Myspacesssa Forrest Lee Jr:n näytteet ovat erilaisia, mutta pidän soundista sielläkin. Ehkä enemmänkin. Birth, copulation and death.
Is this your life? |