Aihe: Mitä opettelisin
1 2
agre
04.06.2008 13:24:44
Olen soittanut kitaraa tämän vuoden helmikuusta lähtien. Osaan perussoinnut, demppaamisen, voimasoinnut, hammer onit, bendit,slidit. Soitan kitaralla yleensä vaan jotain kappaleitten riffejä tai sitten jotain helppoja sooloja. Teoriapuoli minulla on huono. En vaan tiedä mitä opettelisin ja missä järjestyksessä.
agre
04.06.2008 14:02:45 (muokattu 04.06.2008 14:09:19)
Eikö minun kannata opetella mitään tekniikoita esim sweep pickingiä tai jotain skaaloja? Mutta ehdotappas jotain melko helppoa (ei liian helppoa) metalli kappaletta. Jos semmoista nyt olisi. Oisko vaikka joku Marilyn Mansonin - beautiful people tai Disturbedin - Down with the sickness

E: ainii tuosta bändistä puhuit, niin kannattaako minun siis etsiä johonkin bändiin vaikka olen tämmöinen aloittelija?
Tuomas
04.06.2008 14:10:28

Eikö minun kannata opetella mitään tekniikoita esim sweep pickingiä tai jotain skaaloja? Mutta ehdotappas jotain melko helppoa (ei liian helppoa) metalli kappaletta. Jos semmoista nyt olisi. Oisko vaikka joku Marilyn Mansonin - beautiful people tai Disturbedin - Down with the sickness

No neljän kuukauden soiton päälle suosittelen jotain simppeliä femmasointubiisiä. Beautiful People vois toimia hyvinkin. Perusasiat kuntoon.

Keskity timeen, ettei homma lähde rönsyilemään.
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 26.05.2008 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 03.06.2008
Tuomas
04.06.2008 14:11:12

E: ainii tuosta bändistä puhuit, niin kannattaako minun siis etsiä johonkin bändiin vaikka olen tämmöinen aloittelija?

No varmasti. On tuolla muitakin aloittelijoita. Yhdessä on helppo pähkäillä hommaa eteenpäin. Perusta vaikka oma bändi.
Kirjoituksia:
Ajassa irrallaan.
@ 26.05.2008 / Fiktiivisiä keskusteluja. @ 03.06.2008
kenzy
04.06.2008 14:13:31