Aihe: Judas Priest 2.6.2008 Jäähalli
1 2 3 4
Tympee Huttunen
04.06.2008 07:54:09
Oli kyllä kova keikka. Aika yllättäviä biisivalintoja. Ihmettelin hieman, että tuli vain yksi biisi Angel Of Retributionilta, vaikka levyn teemaa myöten oli oikein suuri taustakangaskin otettu mukaan. Nostradamus-maistiaiset olivat hyvä lisä, vaikkakin tuntemattomina kappaleina hieman hillitsivät yleisöä. Yllättävää ettei tullut kumpaakaan nettiin jaettua uutta biisiä.
mlehtinen
04.06.2008 08:02:36
Mitä! Onko Priest muuttanut biisilistaansa? Ajattelin ettei semmoista voi tapahtua joten en vaivaantunut paikalle. Olisi näköjään kannattanut...
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
Regalis Apertura
04.06.2008 10:16:47
- Mikä juttu se kävelykeppi siinä lavan keskellä oli? Miksi siihen piti nojata puoli keikkaa?

\"Tehokeino\"? Tai sitten Robia alkoi väsyttämään;)... Hyvä nojata samalla kun tsekkaa teleprompteria;).

- Se kolme tuntia kestänyt biisi siinä keskellä oli \"huono\". Tämän perusteella en edes kuuntele uutta levyä.

Kieltämättä tuon tulevan levyn biisin (Death) tilalle olisi sopinut Nostradamus tai Visions (miksiköhän kumpaakaan ei valittu settiin vaikka ovat julkistettu netissä?).

- Living after midnight?

Tai Victim Of Chances? Eiköhän nuo ole loppuun kaluttuja (ainakin vähäksi aikaa)...

- Miksaaja hukassa. Kaiut päin perhettä, välillä hävisi puolet rummuista, jne

Ennemmin heti ekan biisin alussa piti tasoja nostaa muutaman kerran. Pelkäsin että mixeri vetää överiksi ja kaikki menee puuroksi loppuun saakka... Jäiköhän monitorimiksaus/soundcheck viime tinkaan?
Tympee Huttunen
04.06.2008 10:29:16
Eikö se "kävelykeppi" kuulunut tuohon Nostradamus-teemaan? Ei sitä muistaakseni käytetty kuin parissa biisissä(?) Itse pidin siitä Black Sabbath-tyylisestä raskaasta poljennosta.
SARJE
04.06.2008 10:35:48
Oli kyllä kova setti, vaikka pari turhaa biisiä olikin. Välillä tosiaan hävis puolet rummuista ja välillä tuli virveliä ihan törkeen kovaa. Hyvä keikka kaikesta huolimatta.
check out retard george
Zakk
04.06.2008 10:45:34
Eikö se "kävelykeppi" kuulunut tuohon Nostradamus-teemaan? Ei sitä muistaakseni käytetty kuin parissa biisissä(?) Itse pidin siitä Black Sabbath-tyylisestä raskaasta poljennosta.

Kyllä se mielestäni kuului just tuohon Nostradamus teemaan, niissä biiseissä se siihen nojaili.

Oli kyllä aivan loistava keikka, ja veti ihan eri setin kuin viimen kiertueella. Hell Patrol oli parhautta, ja Green manalishi :)
rheinone
04.06.2008 11:51:18 (muokattu 04.06.2008 11:52:08)
- Mikä juttu se kävelykeppi siinä lavan keskellä oli? Miksi siihen piti nojata puoli keikkaa?

Mulle tuli väkisin mieleen Joulupukki siitä kyyristelystä ja nostredamus-nyökyttelystä.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Regalis Apertura
04.06.2008 14:36:47
Heh The Metal God=Santa Claus... Taitaa mennä jo (metalli)jumalanpilkaksi?
Mr T
04.06.2008 17:07:13
Tykkäsin keikasta kovasti. Eka biisi uudelta levyltä oli hieman mitäänsanomaton, mutta pidempi uusi kappale puolessa välissä keikkaa oli erittäin mainio.

Paljon vanhoja suosikkeja jäi tietysti puuttumaan, mutta olihan siinä monta erittäin hyvää biisivalintaa joukossa. Erityisesti Green Manalishi oli minun mieleen.

Eipä minulle jäänyt suurempaa valittamista keikasta. Yleisöä olisi saanut olla enemmän. Nyt halli näytti hieman turhan tyhjältä.
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Tympee Huttunen
04.06.2008 17:11:16
Tykkäsin keikasta kovasti. Eka biisi uudelta levyltä oli hieman mitäänsanomaton, mutta pidempi uusi kappale puolessa välissä keikkaa oli erittäin mainio.

Paljon vanhoja suosikkeja jäi tietysti puuttumaan, mutta olihan siinä monta erittäin hyvää biisivalintaa joukossa. Erityisesti Green Manalishi oli minun mieleen.

Eipä minulle jäänyt suurempaa valittamista keikasta. Yleisöä olisi saanut olla enemmän. Nyt halli näytti hieman turhan tyhjältä.

En ymmärrä tuota "vajetta". Lippupalvelun kautta ei saanut kuukausia sitten, kuin jotain jämäpaikkoja takimmaisista istumapaikoista. Permanto oli aikoja sitten myyty loppuun. Kenttälippuja ei varmaan turvallisuussyistä voi myydä Jäähalliin niin paljon, että kenttä oikeasti olisi täynnä.
GVL
04.06.2008 20:49:45
Piisamirotta
04.06.2008 21:55:53
Missä Turbo lover ja hellrider? Yksi asia mikä häiritsi oli se, että hallissa oli liian valoisaa.
Mikä on saituuden huippu? V: Se, että ottaa omat lapset mukaan Pattayalle.
Marshallga
04.06.2008 22:19:35 (muokattu 04.06.2008 22:26:08)
Seetans mikä reissu kaikenkaikkiaan (itse keikan lisäksi muu Helsinki häröily, ei siitä enempätä)! Setti oli kyllä positiivisen yllätyksellinen, mielellään kuuli noita hieman harvemmin vedetty tsipaleita. Äijätkin tuntui olevan hyvässä vireessä, mitä nyt Robilla meinaa korkein rekisteri olla aika lailla unholaa, jotenkin ne tappavan tiukat rääkäisyt kompensoi hommaa loistavasti. Painkiller vedot oli enemmän kuin toivottuja, voi hyvä ihme mikä meininki oli kun Hammer & Anvil, Hell Patrol ja Painkiller pyörähti rullaamaan. Kaikinpuolin todella hieno elämys, tätä lisää (kunhan vaan ukkoloilla kunto vielä kestäisi vuosia).

Osaisiko joku sanoa koko settilistaa, en tältä istumalta osaa sanoa mitä kaikkea kuultiin tai mikäli oli täsmällinen järjestys? Tuntuiko kentällä olleista hieman tukalalle siinä jossain toisen Nostradamus vedon aikana? Liekö sitten hallin ilmanvaihto oli niin heikko. Itse oli pakkoa lähteä sivummalle haukkaamaan hieman henkeä kun tuntui että pyörryn sinne väkijoukon keskelle.
Marshallga
04.06.2008 22:34:28 (muokattu 04.06.2008 22:34:41)
Settilista löytyikin jo toisaalta, postaillaan nyt tännekin ettei jää arvelun varaan.

01. Intro: Dawn of Creation
02. Prophecy
03. Metal Gods
04. Eat Me Alive
05. Between the Hammer And The Anvil
06. Devil's Child
07. Breaking the Law
08. Hell Patrol
09. Death
10. Dissident Aggressor
11. Angel
12. The Hellion/Electric Eye
13. Rock Hard, Ride Free
14. Sinner
15. Painkiller
---------------
16. Hell Bent For Leather
17. The Green Manalishi (With the Two-Pronged Crown)
18. You've Got Another Thing Coming

tuplaposti...
rheinone
04.06.2008 22:35:29 (muokattu 04.06.2008 22:36:06)
Osaisiko joku sanoa koko settilistaa, en tältä istumalta osaa sanoa mitä kaikkea kuultiin tai mikäli oli täsmällinen järjestys?

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8189034

E: Hidasta toimintaa...
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Umpihullu
05.06.2008 13:42:27

Oiskohan tuo kepakko ihan apuväline? Siihen on hyvä nojata kun Rob vetää kyyryssä noita tiukimpia rutistuksia, nii saapi palleasta viimeisetkin ilmat pihalle. Sehän veti jo vuonna 2004 aina nuo Painkiller, Hellrider, Exiter ja muut nopeat vedot tuon kepakon kanssa. Hassua, että äijän pitää mennä juuri tuohon kyykkyasentoon, että saa nuo hurjat huudot ulos. Onhan se vielä komean näköstäkin ja vaikuttavaa, kun tulee Robista sellanen pappa mieleen, kuitenkin ukko kiekasee niin komeasti, että pikkueleviksiltä lähtee hilse päästä. Lemmylähän se on just toisinpäin, sen pitää vetää pää takakenossa, että saa äänen kulkemaan. Itse kaipaisin sellaista settilistaa jossa olisi Defenders Of The Faith (Sentinel), Ram It Down (Blood Red Skies, Ram it Down) ja Point Of Entry (Desert Plains) settiä missä soiteltaisiin muitakin biisejä, eikä vain noita aina soitettuja biisejä. Rocka Rolla ja One For The Road olisi kova sana noiden puhkikulutettujen biisien tilalle.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
DVD-SOITIN
05.06.2008 14:18:18

Rob Halford on 57-vuotias ja hänellä on keikoilla päällään 50-kiloinen niitti/nahkapanssari.
Regalis Apertura
05.06.2008 19:07:09
^Onkohan tosi kanssa? Aika masokisti jos näin on;)... Painaakohan tosiaan (vrt. Kissin Genenkin) kamat niin paljon (muistan ainakin jostain lukeneeni että kilotolkulla)?
DVD-SOITIN
06.06.2008 00:46:06
^ En mä tiedä kuinka paljon Halfordin kamat oikeasti painaa, kunhan heitin. :-D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)