Van Hannes 03.06.2008 15:40:25 | |
---|
Lukeeko takakannessa tosiaan The Louts Eater? Tästä tuli mieleen ku jollain Deep Purplen kokoelmalla luki Higway Star. "There Can Be Only One Hannes" |
Exhausted 03.06.2008 15:44:06 | |
---|
Kaikkihan myös muistanee "A Fair Judogementin" |
SuvantoJ- 03.06.2008 15:45:33 | |
---|
Travis Smith postasi tuosta "typosta" Opethin foorumille, kertoi sen olevan jotenkin liityksissä bookletissä olevaan koodiin/symbolijuttuun. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
lxi 03.06.2008 16:26:02 | |
---|
Kaikkihan myös muistanee "A Fair Judogementin" Hah, missä tällainen? Travis Smith postasi tuosta "typosta" Opethin foorumille, kertoi sen olevan jotenkin liityksissä bookletissä olevaan koodiin/symbolijuttuun. Just, melkein uskon. Mrr, missä minun lähetykseni viipyy?! |
Hipelius 03.06.2008 16:33:08 | |
---|
Travis Smith postasi tuosta "typosta" Opethin foorumille, kertoi sen olevan jotenkin liityksissä bookletissä olevaan koodiin/symbolijuttuun. Voi ihan hyvin pitää kyllä paikkansa. Se koodi kyllä hämmensi hetkeksi aikaa. Sitä odotellessa, että fanipojat saavat sen ratkottua :P Uskomattoman hieno kansitaide muuten... Taas. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Exhausted 03.06.2008 17:38:32 | |
---|
Hah, missä tällainen? Mulla ainakin Deliverancen CD:n labelissa. Tosin en tiedä onko vaan uusintapainoksessa tms. |
Ali 03.06.2008 19:04:12 | |
---|
Onkos kukaan saanut vielä The End Records -tilaustaan? Itselle tuli vihdoin kyselyyn vastaus ja laitoin maksun uudestaan menemään. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Lebowski 03.06.2008 21:11:39 | |
---|
Mitä tähän nyt taas sanoa. Mahtava levy. Tällä hetkellä koviten menee levyn lopussa. Hessian Peel on Opethin mestarillisimpia piisejä. Dokkari dvdllä oli myös maittava. Hienoa, että keskitytään kuvaamaan olennaista, eli soittamista. Täytyy jatkaa sulattelemista, 5.1 mixin parissa. Derelict Herds hieno extra piisu. Over and out "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Onkos kukaan saanut vielä The End Records -tilaustaan? Itselle tuli vihdoin kyselyyn vastaus ja laitoin maksun uudestaan menemään. Kaverille oli tullut viime viikolla, olikohan torstaina. Epistä. |
Jumina5/6 03.06.2008 21:33:08 | |
---|
Jaa-ah, Watershed tuntuu tällä hetkellä melko tylsältä. Ainoastaan Coil ja Hex Omega toimivat mulle. Blackwater Park, Damnation, Deliverance ja Sill Life pysyvät huomattavasti yläpuolella siltikin. Jotenkin näistä uusista biiseistä puuttuu jonkinlainen päämäärä, vaikka hienoja riffejä löytyy monestakin. Liikaa tilkkutäkkiä mun korville. Black Hippies Underground |
SuvantoJ- 03.06.2008 21:33:46 | |
---|
Kaverille oli tullut viime viikolla, olikohan torstaina. Epistä. Tänään meinasi itsellä jo jännäpissa tulla housuihin kun kotiin saapuessa postilaatikossa oli ilmoitus, että postissa odottaisi paketti, joka ei mahtunut laatikkoon. Oli kuitenkin väärä paketti :/ M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Randomizer 03.06.2008 22:00:14 | |
---|
Jaa-ah, Watershed tuntuu tällä hetkellä melko tylsältä. Ainoastaan Coil ja Hex Omega toimivat mulle. Blackwater Park, Damnation, Deliverance ja Sill Life pysyvät huomattavasti yläpuolella siltikin. Jotenkin näistä uusista biiseistä puuttuu jonkinlainen päämäärä, vaikka hienoja riffejä löytyy monestakin. Liikaa tilkkutäkkiä mun korville. Samaa mieltä. Burden ja pari viimeistä biisiä toimivat, mutta esim. Heir Apparrent on kulunut aika nopeasti puhki. Tasapaksu levy kyllä. Pakko se on silti ostaa. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Exhausted 03.06.2008 22:01:44 (muokattu 03.06.2008 22:02:08) | |
---|
Samaa mieltä. Burden ja pari viimeistä biisiä toimivat, mutta esim. Heir Apparrent on kulunut aika nopeasti puhki. Tasapaksu levy kyllä. Pakko se on silti ostaa. Komppausta. Tai sitten koko levy vaan aukeaa todella hitaasti. :| Burdenissa on kyllä kivaa Dire Straits-fiilistelyä. |
mungiisi 03.06.2008 22:20:29 | |
---|
Komppausta. Tai sitten koko levy vaan aukeaa todella hitaasti. :| Burdenissa on kyllä kivaa Dire Straits-fiilistelyä. Levyllä on kyllä muutenkin progerokki-meininki enemmän esissä kuin koskaan ennen. Nyt on levyllä vasta ensi kierros menossa, vaikea sanoa vielä yhtään mitään. Taino, Coil oli todella hyvä alotusbiisi, kylmät väreet meni pitkin selkää koko biisin ajan. Kitarointiin on panostettu paljon, akustiset kuulostaa tosi hyvältä ja makeita juttuja niillä vedelläänkin. Annetaan levylle kuitenkin vielä aikaa ja katsellaan sitten uudestaan... Ja kauniisti ei soi mikään |
Lebowski 03.06.2008 22:56:44 (muokattu 03.06.2008 22:59:10) | |
---|
Hitaasti aukeavaa sorttia tämä, mutta mitäpä muuta odottaakkaan. Itselle toimii kyllä loistavasti. Ja nimenomaan kokonaisuutena. Sanoisin, että ainakin paremmin verrattua Ghost Reveriesiin. Taitaapa tuo olla sen 6 kertaa jo tälle illalle pyörähtänyt ja mietityttää että pääseekö tässä olleskaan nukkumaan.. Uskomattomat vibat tästä irtoo. -ah "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
SuvantoJ- 04.06.2008 00:04:25 | |
---|
Tuli sähköpostia The Omega Orderilta: Ennakkotilauksen asettajat saavat ladata Mellotron Heartin vapaasti sivuiltaan. Sinänsä kiva juttu ja ele. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
jigsore 04.06.2008 00:16:07 (muokattu 04.06.2008 00:19:48) | |
---|
Tuli sähköpostia The Omega Orderilta: Ennakkotilauksen asettajat saavat ladata Mellotron Heartin vapaasti sivuiltaan. Sinänsä kiva juttu ja ele. Niinpäs tuli. Aika hieno versio tämä, aavemaista meininkiä. Tykkään enemmän kuin originaalista, mikä on munsta levyn heikoin ralli. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Torniojaws 04.06.2008 01:33:10 (muokattu 04.06.2008 01:33:30) | |
---|
Joo, aika härö tapaus tuo mellotroniversio. Jokohan huomenna tulisi tuo levypakettikin perille :/ |
mungiisi 04.06.2008 08:02:30 | |
---|
Mikäs tuo mellotrooni-versio on? Miten se eroaa alkuperäisestä? Ja kauniisti ei soi mikään |
Jorte Kariko 04.06.2008 11:05:28 | |
---|
Täydellinen levy mun silmissä!!! kaikkea sitä mitä haluan Opethin olevan ja lisää! Levyn heikoin lenkki on mielestäni Heir Apparent joka on aivan mielettömän hyvä "zipale", mutta heikoin lenkki... älkää käykö kimppuun se on vain mun mielipiteeni=) DVD on aivan huippu! We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY! |