Super-Jari 08.02.2004 13:04:04 | |
---|
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Mutta molempia ei voi saada. Tai siis voi mutta voi olla selittelemistä sitten myöhemmin.. tai siis, no joo. Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
tuhomies 08.02.2004 16:13:54 | |
---|
mitä tuo potikan kääntäminen meinaa? |
Fortune 08.02.2004 16:26:50 | |
---|
mitä tuo potikan kääntäminen meinaa? Kun sitä potikkaa kääntää, muuttuu se taajuuskaista, johon wah vaikuttaa. Eli saa sen vaikuttamaan esim. enemmän diskantteihin jne. Ihan kokeilemisen arvoinen temppu, mutta ei se hurinoita poista. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Super-Jari 08.02.2004 17:57:35 | |
---|
Kun sitä potikkaa kääntää, muuttuu se taajuuskaista, johon wah vaikuttaa. Eli saa sen vaikuttamaan esim. enemmän diskantteihin jne. Ihan kokeilemisen arvoinen temppu, mutta ei se hurinoita poista. Mun kraipeipissä ei ole sitä potikkaa. Onhan tämä hommaa.. Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
tuhomies 08.02.2004 21:12:22 | |
---|
kertokaapa tarkemmin tuon potikan kääntelystä. mitä ja miten väännellään? |
askomiko 08.02.2004 21:14:58 (muokattu 08.02.2004 21:18:22) | |
---|
Kraipeipin poljinosassa on hammastanko, joka kääntää potikkaa. Jos nostat hammastankoa irti potikasta ja pyöräytät sitä potikkaa vaikkapa kirkkaampaan päin ja laitat tangon takaisin, niin wahi on hieman kirkkaampi. Kun potikalla on pikkuisen isompi liikevara kuin mitä polkimella saa pyöritettyä. Ei pidä kääntää liikaa, ettei sitten polkimella renkatessa mene yli potikan reunojen. |
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Miksen mä voi olla sulle sitä mitä sun äitis on mulle? It's not another state of mind..It's another mind of state... |
carlos 08.02.2004 21:24:31 | |
---|
Kertokaappa lisää tuosta True Bypassista. Ette siis suosittele sellaista wahia missä sitä ei ole ? Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
askomiko 08.02.2004 21:26:48 | |
---|
Ei se niin nuukaa ole. Mutta jos wahi pitäisi nyt ostaa niin RMC-2. Viimesen päälle Booteekkia, 230e. Crybabyyn olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. |
Jusstus 08.02.2004 21:44:51 | |
---|
Ei se niin nuukaa ole. Mutta jos wahi pitäisi nyt ostaa niin RMC-2. Viimesen päälle Booteekkia, 230e. Crybabyyn olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Ditto. CB:llä männään eikä suurempia ongelmia oo ollu. Ei pahoja hurinoita ja ite oon ihan tyytyväinen tohon yläpään kirkkauteen. Onkohan Fortunella ollu joku maanantaikappale..? "These go to eleven.." |
AoA 08.02.2004 22:09:01 | |
---|
häh. pikku hurinat mitään haittaa...ja jos normaali särön kanssa menee liian ohueksi soundi niin ei muuta kuin tallamikkiä niin tulee kivasti pehmeämpi. -Anssi |
progeny 09.02.2004 09:42:34 | |
---|
Luin aikoinaan tuolta FAq:sta, että se saundi muuttuu paremmaksi kun se potikan kääntää ihan tappiin. Mutta siis jos sit potikkaa ottaakin nyt pari ratasta taaksepäin, niin muuttuuko se ääni hieman paksummaksi? ...mites siinä käy sitten wakkawakka -saundille, eikö siitä tule tasaisempi silloin? |
samueld 09.02.2004 10:34:54 | |
---|
Tuossa ohessa lojuvassa Bossin peeweekympissä on bassowahmallinnus, joka ei hukkaa alapäätä samalla tavoin kuin muut wahit. kiva peli. vielä kun olis Suzuki Solifer PV läppäkamoilla... Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Fortune 09.02.2004 16:09:25 | |
---|
Ditto. CB:llä männään eikä suurempia ongelmia oo ollu. Ei pahoja hurinoita ja ite oon ihan tyytyväinen tohon yläpään kirkkauteen. Onkohan Fortunella ollu joku maanantaikappale..? Kaksi maanantaikappaletta :) Riippuuhan tuo niin muusta signaaliketjusta, olen saanut muuten hurinat eliminoitua ja soundin mieluisaksi, niin kyllä tuon eron kuuli. Nykyisen Morleyn kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikkei siinäkään true bypassia ole. Enkä ole edes kultakorva. "Look behind you, a three-necked guitar!" |