Sir_Rymylys 02.06.2008 19:35:10 | |
---|
Onko netistä saatavilla jotain vaihtoehtoista metronomille. Ei siinä muuten mitään, mutta vihaan metronomin ääntä ja se kaikuu korvissa vielä nukkumaan mennessäkin ;?. Nak, nak, nak.. |
Krister 02.06.2008 20:14:57 (muokattu 02.06.2008 20:15:24) | |
---|
Onko netistä saatavilla jotain vaihtoehtoista metronomille. Ei siinä muuten mitään, mutta vihaan metronomin ääntä ja se kaikuu korvissa vielä nukkumaan mennessäkin ;?. Nak, nak, nak.. Rumpukone. Netistä löytyviä ilmaisohjelmia esim. Hammerhead. Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Murgo 02.06.2008 20:37:11 | |
---|
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Kalmo 02.06.2008 21:08:19 | |
---|
Eikö muka ole sähköisiä metronomeja joissa voisi valita äänen? Olisin luullut olevan, mutta maailma on ihmeellinen. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
baron 02.06.2008 21:15:42 | |
---|
Eikö muka ole sähköisiä metronomeja joissa voisi valita äänen? Olisin luullut olevan, mutta maailma on ihmeellinen. Mulla on sellainen, joka vain vilkkuu, ei mitään ääntä. |
peteihis 02.06.2008 21:35:26 | |
---|
Nak, nak, nak.. Höh? Opettele biisejä. Soittele mukana sellasia, mistä tykkäät (tai siis ainakin *tapaile*) ... yritä otttaa kiinni siitä mitä kuulet..... Lupaan, että soi illalla korvissa muuta(kin) kuin nak-nak.... Kiihkee htki sulla menosa oppimessa .. kyllä se siitä rauhottuu :D |
Krister 03.06.2008 11:46:32 | |
---|
Eikö muka ole sähköisiä metronomeja joissa voisi valita äänen? Olisin luullut olevan, mutta maailma on ihmeellinen. Onhan noita, mutta nyt kysyttiinkin netistä löytyviä vaihtoehtoja Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Onko netistä saatavilla jotain vaihtoehtoista metronomille. Ei siinä muuten mitään, mutta vihaan metronomin ääntä ja se kaikuu korvissa vielä nukkumaan mennessäkin ;?. Nak, nak, nak.. Miten olisi tip, tip, tip... Jos vesihanan jättäisi tippasemaan. On jonkinlainen taajuuden säätämismahdollisuuskin. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |