Aihe: Stone!
1 2 3 4 532 33 34 35 3656 57 58 59 60
Parasite
02.06.2008 19:50:57
Tottakai Janne ja Roope vois tehä uutta omaa musaa mutta ei Stonena mun mielestä.

No enemmin näin tosiaan. Ei Stonea pidä mennä pilaamaan uudella levyllä.
"Blessed are the cheesemakers"
-Lassi-
02.06.2008 20:58:37
No enemmin näin tosiaan. Ei Stonea pidä mennä pilaamaan uudella levyllä.

Musta Stone vois ennemmin mennä vaikka ulkomaille lämmittään bodomia pariks keikkaa ku lähtis tekee yhtää mitää levyy.
M!Xu
02.06.2008 21:00:09

Musta Stone vois ennemmin mennä vaikka ulkomaille lämmittään bodomia pariks keikkaa ku lähtis tekee yhtää mitää levyy.

Kyllä se menisi toisin päin...
Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins? -Frank Zappa
Booombox
02.06.2008 21:05:04
Kyllä se menisi toisin päin...

Sen pitäisi mennä toisn päin mutta ei menisi :( Meikäläistä vituttaa niin perkeleesti sekin kun saunassa testamentti heittää settinsä ennen bodomia :/
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
-Lassi-
02.06.2008 21:09:31
Sen pitäisi mennä toisn päin mutta ei menisi :( Meikäläistä vituttaa niin perkeleesti sekin kun saunassa testamentti heittää settinsä ennen bodomia :/

Se johtuu Testamentin aikatauluista ihan. Täytyy keretä muille maille soitteleen (:
Ben_D
02.06.2008 21:47:39

Se johtuu Testamentin aikatauluista ihan. Täytyy keretä muille maille soitteleen (:

Ehkä kuitenkin siitä, että Bodom on vaan nykyisellään isompi bändi...
http://evincemetal.com/
-Lassi-
02.06.2008 21:49:35
Ehkä kuitenkin siitä, että Bodom on vaan nykyisellään isompi bändi...

toi Testamentin aikataulujuttu ei ollu mun keksimä juttu :)

mutta kyllä bodom isompi on

Testament kyl sais silti olla pääesiintyjä.
Ben_D
02.06.2008 21:52:18

toi Testamentin aikataulujuttu ei ollu mun keksimä juttu :)

mutta kyllä bodom isompi on

Testament kyl sais silti olla pääesiintyjä.

Niin sais...kyllä sillä aikataulullakin lienee on merkitystä....Ateenaan on pitkä matka.
http://evincemetal.com/
Väinämöinen
03.06.2008 00:00:19
Tottakai Janne ja Roope vois tehä uutta omaa musaa mutta ei Stonena mun mielestä.

Onhan niillä se bändi Lohkare Keravalta, nehän vetivät jo ekan keikkansakin.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Frozen Semen
suolintu
04.06.2008 17:26:00
Joo hyi, ei mitään uuta Stonea! Sehän pilaisi koko jutun. Stonen hyvyshän on just siinä että teki neljässä vuodessa neljä hyvää albumia.

Tämä on kyllä kaksipiippuinen juttu. Toisaalta pelottaa aivan perkeleesti, että uusi levy ei yltäisikään vanhojen tasolle. Ne aiemmat levyt kun asettaa riman sen verran korkealle, että ei ihme jos bändiäkin hirvittää.

Sitten taas se asian toinen puoli, että eihän se minulta ottaisi mitään pois vaikka uuden levyn tekisivätkin :) Kyllä ne klassikot kovassa kuuntelussa olisivat siitä huolimatta.

Nosturin keikka on muuten kuvattu myöhempää käyttöä varten, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan :) Asiasta maininta tuolla: http://www.scythes-of-bodom.com/site.php?lang=en
-Lassi-
04.06.2008 18:24:37
Nosturin keikka on muuten kuvattu myöhempää käyttöä varten, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan :)

Tulisiko kesän keikoista Get Stoned, Stay Stoned 2.0?
Sälski
04.06.2008 18:58:50

Tulisiko kesän keikoista Get Stoned, Stay Stoned 2.0?

Oi että toivotaan, toivotaan. Olisi aikas unelma c(:
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Adrift
04.06.2008 20:37:58
jigsore
04.06.2008 21:32:54 (muokattu 04.06.2008 21:46:58)

http://areena.yle.fi/toista?id=1302870 Teeveestä bongattua.

Jea, sehän oli ihan mukava pätkä.
Olisi kyllä kiva nähdä materiaalia tuosta Nosturin keikasta ja noista tulevistakin, mikäli ne filmataan. Tuli mieleen tuosta Lohkareen keikasta, että sehän olisi ollut hauskaa jos Jalkasen poika olisi saatu messiin kun kerran niitä varhaisia ralleja vaan vedettiin. Vaan taittuukohan miekkoselta nykyään hevanderi kun sitä humppaa on vedellyt viime ajat :)
seikkailumielellä ja leikkimielellä
-Lassi-
05.06.2008 09:41:29
Jea, sehän oli ihan mukava pätkä.
Olisi kyllä kiva nähdä materiaalia tuosta Nosturin keikasta ja noista tulevistakin, mikäli ne filmataan. Tuli mieleen tuosta Lohkareen keikasta, että sehän olisi ollut hauskaa jos Jalkasen poika olisi saatu messiin kun kerran niitä varhaisia ralleja vaan vedettiin. Vaan taittuukohan miekkoselta nykyään hevanderi kun sitä humppaa on vedellyt viime ajat :)

Mä luulen et Jiriä ei välttämät kiinnosta enää tippaakaan noi Stone-hommat.

Mut jokatapauksessa ylihuomenna Tampereella kajahtaa:

LOHKARE! LOHKARE! LOHKARE! LOHKARE! LOHKARE! LOHKARE! LOHKARE!
Marshallga
05.06.2008 19:36:27
Rokkailkaa miunkin puolesta :/
S.i.r.
05.06.2008 20:02:57
Rokkailkaa miunkin puolesta :/

Totta vitussa. Siinä kuule vanhakin nuortuu, kun näkee Stonen ensimmäistä kertaa 17 vuoteen. ;)
suolintu
05.06.2008 23:48:59
Kuvatkaa nyt jollain kännykällä edes vähän sitä menoa :) Voi sitten youtuben kautta fiilistellä. Settilista yms detalji muistiin..
Megalomania
06.06.2008 09:25:51
Viime yönä näin unta, että olin Stonen ulkoilmakeikalla. Herätessäni tajusin, että hei, huomennahan se on totta. Sitten olikin pakko ruveta tuijottelemaan Stonen DVD:tä.

Siteeraan Possessed -bändiä: "Arise from the dead, attack from the grave" ilmoittaessani miten hienoa on joskus nähdä haudasta nousseita. Huomenna Stone hyökkää ja minä haluan ehdottomasti nähdä sen: Maailman kovimman thrash/speed orkesterin. Hell Yeah!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)