phf 31.05.2008 01:56:05 (muokattu 31.05.2008 01:56:57) | |
---|
Mä oon kuin puulla päähän lyöty - äijät vetävät 8 vuoden tauon jälkeen tosta vaan keikan ja vetävät niin tiukasti että järki lähtee. Ei saatana, ei mitään heikkoa hetkeä, ei mitään valittamista - täydellistä. Seuraava bändi ei kuulostanut yhtään miltään. Jotkut vaan osaavat. En muista milloin viimeksi olisin nauttinut näin paljon keikasta, ei yhtään tylsää hetkeä. "Me ollaan Lohkare Keravalta, tää on meidän eka keikka." Hohhoh, sit lähti. Aivan täysin samaa mieltä!! Erityisesti jäi mieleen kuinka HELVETIN hyvin Janne lauloi. Vokaalit tosi hyvin veti. Oliko muuten Pekka rummuissa, en tunnistanut? Itse taas lähdin läksimään heti Stonen jälkeen. Ei oikee kiinnostanut ne muut humppa pumput. Onneks ei tarvinnu lähtee kyrpä otassa vaan hymy kuopat ihan vitun syvällä :D Scream bloody gore |
Jormaz 31.05.2008 08:17:25 | |
---|
Itse taas lähdin läksimään heti Stonen jälkeen. Joo mäkin totesin siinä vaiheessa että lähdetään vielä kun ilta on täydellinen. Ihan törkeän kova vetohan se oli. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Sälski 31.05.2008 10:21:11 | |
---|
Joo ei jumalauta! Ainut miinuspuoli oli että olin liian wasted(magyaria tuli tietty kulutettua) :D Vittu oikeesti. Meininki oli kuin 80-luvun rässi keikalta, pitti pyöri daivaajia riitti (mukaan lukien minä). Hehe olin kyllä täysi pelle mutta hauskaa oli, ihan vitun. Saunaa odotellessa. Hehe olin kyllä aika näky varmasti äskön Turussa kun tepastelin rikkinäisillä farkuillani, farkkuliivilläni ihan darrasena ja haisevana. Hyvä ettei poliisit ottaneet huostaan.. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Leprosy 31.05.2008 17:13:51 | |
---|
Joo ei minua haitannut pätkääkään että keikka ei pysynyt salassa. Muuten ois jäänyt Lohkareet näkemättä. Vitun kova! Ei kai tuon lähemmäksi Suomessa vuonna 2008 voi päästä 1980-luvun speed metal henkeä, ei bändit eikä yleisö. Pitissä pyörivien varsilenkkareiden ja lippalakkien määrän paljous oli jotain todella ilahduttavaa luokkaa, haha! |
Juhah3 31.05.2008 21:04:12 | |
---|
Oisko jollain jotain kuvamateriaalia eiliseltä illallta? Pääsis fiilisteleen ennen ens vklppua! |
Sälski 31.05.2008 23:35:07 | |
---|
Oisko jollain jotain kuvamateriaalia eiliseltä illallta? Pääsis fiilisteleen ennen ens vklppua! Tiedäks sää mitä kameralle olis tapahtunut sielä? :) Eissaatana pikkuhiljaa muistuu mieleen juttuja ja tapahtumia keikalta. Olin se verinen pelle joka surffaili siel, jos joku muistaa :) It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Marshallga 01.06.2008 00:51:29 | |
---|
Ääh, Jurassic Rockiin on vielä piiiiitkä aika :( |
-Lassi- 01.06.2008 09:41:20 | |
---|
Ääh, Jurassic Rockiin on vielä piiiiitkä aika :( Sauna onki viikon päästä :D |
M!Xu 01.06.2008 12:15:54 | |
---|
Mahtava keikka. Näytti toinen kitaristi ja rumpali ihan keski-ikäisiltä toimistotyöntekijöiltä. Törkeen hyvin soitti. Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins?
-Frank Zappa |
Bugi 01.06.2008 13:42:40 (muokattu 01.06.2008 13:43:10) | |
---|
Kyllä muut esiintyjät kalpenivat Stoneen verrattuna...hirveästi en ole yhtyettä kuunnellut (ja tämän virheen korjaan nopeasti) mutta keikka oli LOISTAVA! Harmi vain että soittivat sen 30-40min. |
papitsu 01.06.2008 14:21:00 (muokattu 01.06.2008 14:26:01) | |
---|
Harmi vain että soittivat sen 30-40min. Niin, olisivat ennemmin vaikka lausuneet runoja tai keskustelleet syvällisiä yleisön kanssa senkin ajan. Nojoo. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
-Lassi- 01.06.2008 14:45:19 | |
---|
Niin, olisivat ennemmin vaikka lausuneet runoja tai keskustelleet syvällisiä yleisön kanssa senkin ajan. ne ois ollu silti hyviä. onhan kyseessä sentää lohkare. |
Lärvätsalo 01.06.2008 21:06:13 | |
---|
Mahtava keikka. Näytti toinen kitaristi ja rumpali ihan keski-ikäisiltä toimistotyöntekijöiltä. Törkeen hyvin soitti. Nirrihän onkin vissiin Nokialla töissä. Tuli varmaan suoraan jostain tuotantopalaverista ja vaihtoi takahuoneessa suitin hevipaitaan. |
sartanen 01.06.2008 21:50:24 | |
---|
Kyllä muut esiintyjät kalpenivat Stoneen verrattuna Näin artistin taholta täytyy kommentoida, että ko. slotti on vielä vähän nimettömälle bändille näin metalliskenessä ehkä pahin mahdollinen... Kavuta lavalle Stonen jälkeen. |
-Lassi- 01.06.2008 21:55:26 | |
---|
Näin artistin taholta täytyy kommentoida, että ko. slotti on vielä vähän nimettömälle bändille näin metalliskenessä ehkä pahin mahdollinen... Kavuta lavalle Stonen jälkeen. varmasti. Saunassa Stonen jälkee tulee Tracedawn. Voimme vaa kuvitella mitä tulee tapahtumaa yleisössä Stonen jälkee. |
JanneT 01.06.2008 21:59:12 | |
---|
Näin artistin taholta täytyy kommentoida, että ko. slotti on vielä vähän nimettömälle bändille näin metalliskenessä ehkä pahin mahdollinen... Kavuta lavalle Stonen jälkeen. Allekirjoitan scenessä kuin scenessä! Voihan vitalis...Cee U Nx Time... "The slower you play, the more coffee youll have time to drink, before the next lick." (Asus T. Zibironszcki) |
Bugi 01.06.2008 23:16:33 (muokattu 01.06.2008 23:23:47) | |
---|
Näin artistin taholta täytyy kommentoida, että ko. slotti on vielä vähän nimettömälle bändille näin metalliskenessä ehkä pahin mahdollinen... Kavuta lavalle Stonen jälkeen. Älä nyt ymmärrä väärin mutta en tarkoittanut tuolla "kalpenemisella" totaallista feilarurea...parempi keikka tuo oli kuin vm.07 Tuskassa (josta itse pidin paljon). |
Sälski 02.06.2008 17:47:22 | |
---|
Eiköhän se olisi nyt jo Stonen pysyvän comebackin aika, saisivat mennä studioon kokeilemaan mitä saavat aikaan. Luulisin että Roopella ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan kun saisi soittaa bändissä missä häntä todella arvostettaisiin ja taidot eivät menisi hukkaan (toisin kun cobissa). Jannekin varmasti nauttisi täysin siemauksin ajatuksesta ja Pekalla varmaan parempaakaan tekemistä olisi. Nirristä en sitten mene sanomaan kun hän vaikuttaisi olevan vähän vastahakoinen koko Stonen comeback juttuun. Stonehan on varmaan suositumpi nyt kuin toiminta vuosillaansa, eiköhän tuo Nosturin keikka jo sen osoittanut. Ymmärrän toki hyvin että tuo studiohanke on vähän kaukaa haettu koska se mitä herrat Roope ja Janne selittivät stone-dvd:n haastattelussa että studioon mentäessä tulisi herroille sellainen ''minkäslaista nyt soitettaisiin?''-fiilis. Kun se on edellisillä levyillä tullut luonnostaan. Jos herrat alkaisivat väkisin vääntää speed/thrash-linjaa niin se menisi itsensä kopiomiseksi ja jos siitä tulisi jotain muuta niin suurinosa faneista saattaisi olla pettyneitä. Mutta luotan herroihin sen verran, että jos studioon menisivät tekemään Stonen viidennen studioalbumin niin siitä tulisi tiukkaa kamaa, ovathan he maailmanluokan muusikoita joka tapauksessa. Mutta mitäs sanoo m.netin väki tähän? It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
J.Newkid 02.06.2008 18:37:48 | |
---|
Eiköhän se olisi nyt jo Stonen pysyvän comebackin aika, saisivat mennä studioon kokeilemaan mitä saavat aikaan. Luulisin että Roopella ei ainakaan olisi mitään sitä vastaan kun saisi soittaa bändissä missä häntä todella arvostettaisiin ja taidot eivät menisi hukkaan (toisin kun cobissa). Jannekin varmasti nauttisi täysin siemauksin ajatuksesta ja Pekalla varmaan parempaakaan tekemistä olisi. Nirristä en sitten mene sanomaan kun hän vaikuttaisi olevan vähän vastahakoinen koko Stonen comeback juttuun. Stonehan on varmaan suositumpi nyt kuin toiminta vuosillaansa, eiköhän tuo Nosturin keikka jo sen osoittanut. Ymmärrän toki hyvin että tuo studiohanke on vähän kaukaa haettu koska se mitä herrat Roope ja Janne selittivät stone-dvd:n haastattelussa että studioon mentäessä tulisi herroille sellainen ''minkäslaista nyt soitettaisiin?''-fiilis. Kun se on edellisillä levyillä tullut luonnostaan. Jos herrat alkaisivat väkisin vääntää speed/thrash-linjaa niin se menisi itsensä kopiomiseksi ja jos siitä tulisi jotain muuta niin suurinosa faneista saattaisi olla pettyneitä. Mutta luotan herroihin sen verran, että jos studioon menisivät tekemään Stonen viidennen studioalbumin niin siitä tulisi tiukkaa kamaa, ovathan he maailmanluokan muusikoita joka tapauksessa. Mutta mitäs sanoo m.netin väki tähän?
Toivottavasti eivät tee uutta studiolevyä, sanon ma. Ja tota, mä vähän veikkaan että sitä Latvalaa pidetään podomissain ihan yhtälailla puolijumalana´, ehkä enempiki Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Joo hyi, ei mitään uuta Stonea! Sehän pilaisi koko jutun. Stonen hyvyshän on just siinä että teki neljässä vuodessa neljä hyvää albumia. Tottakai Janne ja Roope vois tehä uutta omaa musaa mutta ei Stonena mun mielestä. Scream bloody gore |