Aihe: 5150 ja Mesa kaappi
1
Werde
02.06.2008 17:39:24
Onko kukaan testannut yhdistelmää 5150 ja Mesan V30 elementeillä varustettu kaappi?

Jep, onhan tuolla tullut soiteltua viimeiset viikot. 5150 ei itsessään oikein lämmitä niin vaikea sanoa tuosta mitään, mutta kyllä sieltä möykkää lähtee. Kalpenee pahasti bändikaverin Dual + Recto standard yhdistelmälle.
Dead men tell no tales.
VFK
02.06.2008 18:45:00
Erittäin toimiva yhdistelmä. Lukemattomia hevilevyjähän tolla setillä on nauhoiteltu. 5150:ssä on ne omat niksit ennenkuin sen saa soundaamaan hyvältä ja toleranssithan niissä on aika isot. Ja EMG 81 on kova sana SISO:n kanssa.
So many assholes... So few bullets.
Heka123
02.06.2008 20:44:14
Onko kukaan testannut yhdistelmää 5150 ja Mesan V30 elementeillä varustettu kaappi?

Toimii, saundaa saakelin hyvälle. Botnea on vaikka muille jakaa
Tomi_R
02.06.2008 21:06:59

Kyllähän tuo yhdistelmä toimii syntisen hyvin! Kuten mainittu, lukemattomat metalli levyt on purkitettu juuri tuolla kombinaatiolla!

Itse omistin Peaveyn 6505:n, ja se tuntui pitävän melkeinpä kaikista kaapeista missä oli V30:t, mutta kyllä tuo Mesan kaappi kuulosti siltinkin parhaalta sen massiivisen alapään toiston, pehmeän yläpään ja ei niin dominoivien keskiäänien takia. Ei sen puoleen että itse olen mikään pahamaineinen "scooppaaja" mutta en henkilökohtaisesti pidä kaapeista joissa on liian dominoivat keskitaajuudet.

Kyllä Peaveystä saa oikeastaan ruuvattua jos jonkin näköistä särö saundia, ei kannata edes katsoa niitä potikoiden lukemia, koska monet hyvät saundit tuosta löytyy juuri hieman kummalisilta kuulostavilla asetuksilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)