Ziggy Bubba 02.06.2008 01:21:14 | |
---|
Sain yo-lahjaksi Martin & Co Eric Clapton signature modelin. Näppärä soittaa ja saundaa kuin unelma...! Siitä irtoaa lujaa soittaessa sellaista mukavaa Cläpä-saundia. :D Jo on kamat sulla, ei voi muuta sanoa. Harvalla '89-syntyneellä tuommosia on... Kiva että uudestakin (n. 2500e) kepistä irtoaa "mukavaa" soundia :) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Antti1 02.06.2008 01:24:36 | |
---|
Harvalla '89-syntyneellä tuommosia on... Suurin osa lienee isi-leasing -kamaa tosin. Onnea kuitenkin nyt kepistä, on se kivaa kun jollain on kuitenkin rahaa panostaa lastensa harrastuksiin! "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
erikiva 02.06.2008 08:15:23 | |
---|
Torilta: Uraltone SD-1 ja perus Dunlopin waakku. Kaupasta: piuhaa, kitaraständi ja Korg Dt-10. Seuraavaksi pitäis varmaan alkaa spedulautaa kasaamaan. Älä tee tänään mitään, minkä voit jättää huomiseksi. |
Heze 02.06.2008 08:46:45 | |
---|
Hieman erikoisemmalla mikkikonfiguraatiolla varustettu Jackson RR1 USA 1990 tuli taloon. Yleensähän näissä vakiona on se 1-2 humpparia. http://tinyurl.com/3k5kpr Todella piesty yksilö, soitettavuus kuitenkin jotain aivan loistavaa. :) Onko joku jossain nähnyt HSS-mikitettyä RR:ää? |
Buffa D 02.06.2008 08:56:57 | |
---|
Tänään lähteekin tilaukseen Marshallin JVM410h sekä Bare knuckle pickupsin nailbomb-setti JOU JOU http://www.myspace.com/cameronofficial |
Mäci 02.06.2008 09:14:09 | |
---|
Fenderin Classic Player 50s Stratocaster tuli hankittua. Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
erikiva 02.06.2008 10:25:46 | |
---|
Hieman erikoisemmalla mikkikonfiguraatiolla varustettu Jackson RR1 USA 1990 tuli taloon. Yleensähän näissä vakiona on se 1-2 humpparia. http://tinyurl.com/3k5kpr Todella piesty yksilö, soitettavuus kuitenkin jotain aivan loistavaa. :) Onko joku jossain nähnyt HSS-mikitettyä RR:ää? On kyllä huomattavasti keskivertoa tyylikkäämpi RR kolhuineen päivineen. Itsehän en yleensä yhtään pidä ko. mallista, mutta tässä on kyllä sitä jotain! How Could I Care? |
jala78 02.06.2008 10:59:04 | |
---|
Ensimmäistä kertaa lueskelen näitä keskusteluja, tähän asti oon kuluttanu vain toria... Aika hauska idea tämän ketjun aloittajalta; mitä ideaa kamarunkkaamisessa on, jos ei ostoilla saa pröystäillä, niitä vertailla tai vaihdella kamoja... =) Noista ostojen hinnoista oli juttua aiemmin. Itselläni on menny riittävästi, varmaan 15000 e. vuoden aikana kaikkiin kamihin. Tosin siinä on mukana isot satsaukset studiolaitteisiin samassa yhteydessä kun tehtiin talo- ja yrityslainaa. Kitaroihihin ja vahvistimiin on uponnu siitä suuri osa, mutta lähinnä haluan kertoa oman kokemukseni erääseen viittaukseen. Joku keskustelijoista viittasi siihen, että ensin kehutaan kamarallin loppuneen ja sitten kuukauden päästä kamat on torilla myynnissä. Tuttu juttu minullekin. Mutta tänä vuoonna olen vaihdellut kaikki kitarapedaalini pois ja ostanut tilalle vain huippulaatuisia puurkkeja, Analogmania, Mi-Audiota, Mad Professoria ja Fulltonea. Viimeinen vaihdos oli kitaravahvistimeksi hankittu Cornford Hurricane. Samantyyppistä huippulaatuun siirtymistä olen harrastanut myös kitaroissa. Nyt minulla on "vain" yksi hyvä soitin joka tarkoitukseen: Komppi- ja juuriosastolle Jukka Katteluksen rakentama Telecaster Hollowbody Bigsbykammella, rokkimeininkiin Ibanez (mallia en muista, mutta sellainen kiinteätallainen Prestige) kahdella humbuckerilla, "jatsiin", (eli akustisempaan juurimusaan ym.) hiotuilla kielillä varustettu Epiphone Emperor puoliakustinen (törkeän hyvä!), hevitilutteluun B. C. Richin St-III (made in USA), rokkisoittoon ja esim. töissä kuljetettavaksi Gibson SG faded. Sitten on pyhkitaroina studiossa ja usein keikallakin Jackson Custom Shop Sweetone Jazz´r ja Gibson Custom Shopin LP 57´VOS Goldtop. Homman kruunasi uudet johdot. Tein itselleni George L. :n liittimistä ja johdoista sopivan mittaiset piuhat. Sitten takaisin siihen pointtiin: Uskon, että nämä kamat eivät enää lähde kiertoon. Olen ostanut ne itselleni ja valikoinut ne tarkasti. Osa on ostettu osittain heräteostoksina (kuten Custom Shop Jackson), mutta olen kaikkiin latteisiin erittäin tyytyväinen. Olen soitellut näillä vehkeillä nyt osalla vuoden verran, osalla vasta muutamia viikkoja, mutta joka kerta sitä hämmästelee niitten saundia ja soittotuntumaa. Aivan käsittämättömän hyvi vehkeitä! Jaaha, nyt vauva heräs... Terveisiä tutuille. Jaakko |
Tulipa kirjoitusvirheitä, kun en ehtinyt tarkistaa... Tää on tätä pikkulapsen isän ja musaharrastajan/ammattilaisen elämää... JL |
Tympee Huttunen 02.06.2008 18:27:25 | |
---|
On kyllä huomattavasti keskivertoa tyylikkäämpi RR kolhuineen päivineen. Itsehän en yleensä yhtään pidä ko. mallista, mutta tässä on kyllä sitä jotain! Kolhut sopii hyvin kyllä Jacksoniin. Ennemmin ostan halvalla kolhiintuneen, kuin normaalihintaan mintin. |
cruel_destiny 02.06.2008 18:40:17 | |
---|
ostin toisen hot caken itselleni, unelmat tulevat todeksi. Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |
Joees 02.06.2008 19:35:21 | |
---|
ostin toisen hot caken itselleni, unelmat tulevat todeksi. :-D Mä oon jo kauan uhonnut vielä tekeväni niin, mut en oo sitten niin viitsinyt kuitenkaan tehdä. Mutta, onnea kuitenkin vaan! Kelpaisi mullekin :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
cruel_destiny 02.06.2008 20:39:15 | |
---|
:-D Mä oon jo kauan uhonnut vielä tekeväni niin, mut en oo sitten niin viitsinyt kuitenkaan tehdä. Mutta, onnea kuitenkin vaan! Kelpaisi mullekin :-) ai niin meillä oli se uhoaminen joskus tuolla vapaamuotoisessa keskustelussa, voitin! :P treenikselle -> Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |
arppah8 03.06.2008 07:43:01 (muokattu 03.06.2008 10:26:05) | |
---|
Ostin pikkuveikalta takaisin Peavey Tracer Customin, kun ei soitteluinnostus hällä kestänytkään. Eli superstrato 24,75 -skaalalla, wanhojen Charveleiden sukua siis. Pirun hyvä keppi, joka on jäänyt turhan vähälle huomiolle. Ei noita tosin juuri liiku, oma yksilö on ainoa johon olen törmännyt. Tallaan on tulossa SDn P-Rails. Ja kuvaa tännekin: http://muusikoiden.net/dyn/users/42069.jpgGod's away on business |
burdon 03.06.2008 13:18:57 (muokattu 03.06.2008 13:20:48) | |
---|
11 vuotta sinnittelin straton vakiomikeillä, enää en jaksanu kuulla sitä "osta humbuckeri niin saat tukevamman/paremman äänen" virttä niin ostin seymor duncaneita hot railsin tallaan, vintage railsin keskelle ja cool railsin kaulaan. Kieltämättä saundaa hyvältä :) Myös satulan uudistin. Saako mistään hommattua 100% valmiina stratocaster vakio satulaa ? Monta kauppaa oon kiertäny, pahin tapaus anto käteeni neliskulmaisen luun palasen että siitäs pääset itte tekee, yhdestä löytyi puolivalmis aihio ja fazerilta löyty joku ei-fender melkein valmis jota sitäkin sain hioa tunnin että meni paikalleen ja ei tunnu ihan niin hyvin istuvan paikoilleen kuin fenkkuorginaali mutta ajaa sentään asiansa. Tuntuu vaan etten osaa enää soittaa kun olin niin tottunut entiseen satulaan joka oli tosiaan pikkukaupungin musakauppiaalta saadusta luunpalasesta nuorena poikana itte vuoltu versio, kielet oli melko random korkeuksilla ja ylipäänsä korkeammalla kuin nytten. 4-track 4 life ! |
Antti1 03.06.2008 17:06:41 | |
---|
Saako mistään hommattua 100% valmiina stratocaster vakio satulaa ? Saa, mutta ne on 99% tapauksista vähän persuksesta. Ongelma on siinä, että jokainen kitara on oma yksilönsä ja sitä myöten ne vaativat erilaiset säädöt --> jokainen vaatii myös erilaisen satulan. Parhaimman saa, jos teetät soitinrakentajalla perussäätämisen yhteydessä uuden. Itekin tekemällä onnistuu, jos tietää mitä on tekemässä ja miksi. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
samsonov 03.06.2008 17:50:34 | |
---|
Tänä aurinkoisena päivänä hain Vox VR30r nimisen lootikon Oulun soitin ja tarvikkeesta. Ja rokki soi. |
Appe_84 03.06.2008 19:52:21 (muokattu 03.06.2008 19:53:01) | |
---|
Tulipahan taas sijotettua ja hankin torilta Jackson SL-1T Natural -06:n ja Laneyn VC50:n. Taitaa keinokuorma olla listalla seuraavana :) |
PappaSF 03.06.2008 20:28:35 | |
---|
|
duc 03.06.2008 20:35:24 (muokattu 03.06.2008 20:36:03) | |
---|
Webereita voi tilata suoraan myös valmistajalta, tulevat halvammeksi kuin Custom Soundsilta. Nekin kyllä syövät soundia isolla vaimennuksella. |