Diego 30.05.2008 11:44:24 | |
---|
Pitääkö mun toistaa. Siinä on Stallone. :P Chuck Norris olisi kovempi. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
paavi666 30.05.2008 11:50:23 | |
---|
Arska olisi kovempi. Mutta joo, mun mielestä Bonnar oli hitusen Forrestia parempi finaalissa, mutta hyvä kun molemmat saivat diilin. Diego on mun mielestä helvetin ärsyttävä wannabelatinomikälie, eihän se ole edes meksikolainen ja hankkii alkumusaksi jotain sombreeroja soittamaan trumpettia octagoniin. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |
MrHands 30.05.2008 13:28:13 | |
---|
kauheet turnajaiset |
ICE 30.05.2008 13:30:44 | |
---|
Oli kyllä kovat finaalit. Tuon finaalin myötä heräsi lopultakin kiinnostus vapaaottelua kohtaan. Vois alkaa käydä pikkuveljen matseissakin. :-) Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja |
Thet 30.05.2008 14:35:27 | |
---|
Oli kyllä kova matsi Forrestin ja Stephanin välillä. Ehdottomasti paras matsi koko tuotantokaudella, se Diegon matsi taas oli niin tylsä, että oikeen harmittaa. Olin kyllä tyytyväinen Forrestin voittoon, koska se on ollu mun suosikki alusta saakka, mutta kyllä se Stephanin sopimus ihan oikeutettu oli, niin tasanen matsi oli. Se legendamatsi oli kans aika hauska. |
Juzzu 30.05.2008 14:43:14 | |
---|
Olipas hurja tää kakkosmatsi. |
masterhat 30.05.2008 14:48:15 | |
---|
Rautaa oli koko päätösjakso, ja mahtavaa etä Forrest jaDdiego voiti. Myös viimonen matsi oli raaka http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Kivijalka 31.05.2008 18:38:29 (muokattu 31.05.2008 18:39:02) | |
---|
Mutta joo, mun mielestä Bonnar oli hitusen Forrestia parempi finaalissa, mutta hyvä kun molemmat saivat diilin. Kavereilla häilähtänyt viime sekunnilla sanat "Pay-per-view rematch" mielessä ja sen jälkeen ei tuntunut missään laittaa 6 numeroista summaa Bonnarinkin taskuun kun rahat saa moninkertaisena takaisin. :) I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
sreeh 31.05.2008 19:16:00 | |
---|
Bonnarin ja Forrestin matsi oli kyl hyvä! Se Diegon vastustaja oli kyllä ihan surkee. Otti siltä edelliseltäki naamaan ihan täysillä, mutta tuurilla vaan voitti sen. Se oli jotenki semmonen nössö, silmistäki näki että on semmonen pelokas ja ihan ku itkis. |
Tranquility 31.05.2008 19:37:37 (muokattu 31.05.2008 19:38:17) | |
---|
Itse olin vähän pettynyt. Jardine & Silva ei kauaa kerennyt vanhentumaan. Lisäksi mestaruusmatsikin oli aika puisevaa nyrkkeilyä. En nyt tässä ala tarkemmin spoilaamaan, jos joku vaikka haluaa tuon katsoa eikä tulokset ole vielä tiedossa. Itse pidin tuota eventtiä (UFC 84) erittäin onnistuneena. Oli teknisiä matseja ja hienoja lopetuksia. Mestaruusottelu oli kyllä tosiaan pieni pettymys kun kovasti odotettua mattovääntöä ei nähty. Diegon vastustaja oli kyllä ihan surkee. Otti siltä edelliseltäki naamaan ihan täysillä, mutta tuurilla vaan voitti sen. Se oli jotenki semmonen nössö, silmistäki näki että on semmonen pelokas ja ihan ku itkis. Florian on äärimmäisen lahjakas ottelija, mutta oli tuon Ultimate Fighterin aikaan vielä melko kokematon ja aivan väärässä painosarjassa. Sittemmin kaveri tiputti kaksi painoluokkaa alaspäin ja on tehnyt tuhoisaa jälkeä 70-kiloisissa otellen UFC:ssä recordin 7-1. Tuo ainoa tappio tuli mestaruusottelussa silloista puolustavaa mestaria vastaan. |
Bonnarin ja Forrestin matsi oli kyl hyvä! Vähän tylsä tosin. Tyypit vaan mateli suurimman osan ajasta edestakaisin. Sitten se yksi toinen ottelu ratkesi vähän hassusti kun se toinen hakkasi sitä maassa olevaa. Eikö noissa sitten kannattaisi aina kaataa tyyppi, hypätä sen päälle ja alkaa hakkaamaan. |
wrshredder 02.06.2008 02:06:21 | |
---|
Vähän tylsä tosin. Tyypit vaan mateli suurimman osan ajasta edestakaisin. Niinkuin sanottu, se käy kunnon päälle loppupeleissä. Itse pidin tätä taistelua jakson parhaimpana ja tuskin kukaan on eri mieltä. Jännitystä riitti pitkään ja taisto oli kovaa kummallakin. Forrestin voitosta olin tyytyväinen, kyllä se minusta dominoi enemmän peliä ja sai iskuja perille minusta hieman enemmän, plus sitten seinään heitot ja oliko se toisessa erässä oli matossa päällä. Sitten se yksi toinen ottelu ratkesi vähän hassusti kun se toinen hakkasi sitä maassa olevaa. Eikö noissa sitten kannattaisi aina kaataa tyyppi, hypätä sen päälle ja alkaa hakkaamaan. No aika moni MMA matsi päättyy tuohon. Ja kannattaahan niin tehdäkkin, mutta ei se voittoa takaa, voi siltä puolustautuakin. Diego matsiin olen aika pettynyt, lyhyt ja nopeasti tahkottu matsi josta ei oikeen jännitystä irti saanut.. Ken Shamrockiin olin myös melko pettynyt. Hassua kun kattellut jätkän matseja jossa mies pieksee kaikenmaailman Bas Rutteneita ja Kimoja ja nyt sitten liukastelee tuolla ja näytti melko riutuneelta muutenkin. Legenda jokatapauksessa ja hieno mies. Ja olisihan se nilkkalukko melko lähellä! Uutta UFC kautta odotellessa.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
KillingMachine 02.06.2008 12:51:00 | |
---|
Oli kyllä täyttä tuskaa kun piti odottaa vielä sunnuntaihin että näkis finaalin. Olin vähän pettynyt miten helpolla Sanchez ja Franklin otti voittonsa. Tai no ei välttämättä helpolla mutta nopeasti kuitenkin. Toivoinki että Griffin vie kevyen raskaansarjan mutta odotin että Griffin tyrmäis Bonnarin jo ekassa erässä. Mutta mitäs tuosta kun muuten oli loistava matsi. Kiinnostuneille tiedoksi että Griffin ja Bonnar kohtas vielä uusintamatsissa UFC 62:ssa minkä vamasti tiesikin jo. Joitakin videoita siitäkin löytyy jos viitsii van etsiä. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Moimies 02.06.2008 13:40:33 | |
---|
Hurjan viihdyttävä matsi oli tuo Bonnarin Ja Griffinin välinen. Hienoa että kumpikin sai lopulta sopimuksen, todella ansaitsivat ne. Nyt kunno rähinät pystyy. |
depe 02.06.2008 15:26:16 | |
---|
Eikö noissa sitten kannattaisi aina kaataa tyyppi, hypätä sen päälle ja alkaa hakkaamaan. Kannattaa katsoa joskus noita matseja. Tuotahan nimenomaan yritetään, mutta ei se niin kauhean helppoa näytä olevan - varsinkaan, jos alla olevan kaveri tietää yhtään mitä tekee (ja ensinnäkin se kaveri pitäisi saada sinne alle...). Se on kyllä välillä karun näköistä, kun päälläoleva kaveri pääsee "mountiin", eli hajareisin lattiassaolevan kaverin mahan/rinnan päälle. Siinä voi jo aika rauhassa takoa kaverin kuuppaa - vaikka kyllä välillä tuostakin asemasta kaverit pääsevät livahtamaan pois. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
depe 02.06.2008 15:32:34 | |
---|
Florian on äärimmäisen lahjakas ottelija, mutta oli tuon Ultimate Fighterin aikaan vielä melko kokematon ja aivan väärässä painosarjassa. Sittemmin kaveri tiputti kaksi painoluokkaa alaspäin ja on tehnyt tuhoisaa jälkeä 70-kiloisissa otellen UFC:ssä recordin 7-1. Tuo ainoa tappio tuli mestaruusottelussa silloista puolustavaa mestaria vastaan. Joo itekin ajattelin, että Florian on aika turha tapaus, ja että pääsi tuurilla finaaliin (niin kuin musta kyllä vähän pääsikin). Mutta onhan se tosiaan skarpannut, ja on nyt ihan eri mies. Hintelältä se vieläkin näyttää verrattuna useimpiin bodar.. MMA-kavereihin. ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Thet 02.06.2008 15:42:28 (muokattu 02.06.2008 15:51:05) | |
---|
Se on kyllä välillä karun näköistä, kun päälläoleva kaveri pääsee "mountiin", eli hajareisin lattiassaolevan kaverin mahan/rinnan päälle. Siinä voi jo aika rauhassa takoa kaverin kuuppaa - vaikka kyllä välillä tuostakin asemasta kaverit pääsevät livahtamaan pois. Mä tykkään siitä liikkestä kun heitetään toinen maahan niin, että itse laskeutuu samalla olkapään kanssa vastustajan pään päälle. Koitan etsiä sopivan videon. ;) Tietääkö joku miten pahoja vaurioita toinen on pahimmillaan aiheuttanu vastustajalle? Näyttä nimittäin aika hurjilta noi youtubessa olevat pätkät.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
paavi666 02.06.2008 18:03:41 | |
---|
Tietääkö joku miten pahoja vaurioita toinen on pahimmillaan aiheuttanu vastustajalle? Näyttä nimittäin aika hurjilta noi youtubessa olevat pätkät. En muista vaurioista tiedä, mutta ainakin tolla tuotantokaudella (-05) presidentti Dana White sanoi ettei kymmeneen vuoteen ole yhtään kuolemaan johtanutta matsia ole ollut. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |
depe 02.06.2008 19:09:54 | |
---|
Mä tykkään siitä liikkestä kun heitetään toinen maahan niin, että itse laskeutuu samalla olkapään kanssa vastustajan pään päälle. Vähän tämän tyyppisen liikkeen näin hiljattain jossain matsissa: Kaveri heitti toisen juuri vähän tuolla mainitsemallasi tyylillä lattiaan. Lattiaan mennyt kaveri satutti selkänsä heitossa ja taputti heti maahan tullessaan. Ainuit ongelma oli, että heittäjäkaveri tuli myös pää edellä lattiaan ja menetti tajuntansa. Lopputulos oli tasapeli/ratkaisematon. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Manuel Pyrhullo 02.06.2008 19:49:16 (muokattu 02.06.2008 19:51:36) | |
---|
|